Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Εσύ θα έκανες σεξ με την Αναστασία Γιούσεφ;

Μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση, που δυστυχώς θέλει ένα δεκάλεπτο ενασχόλησης, το οποίο όμως, σας εγγυόμαστε, θα σας κάνει σοφότερους! 

Περίληψη: Στην τηλεόραση εμφανίζεται διαφήμιση, που δείχνει μια νέα ηθοποιό, να γοητεύεται από έναν περίπου 60χρονο, ο οποίος παίρνει ένα ερωτικό βοήθημα και βελτιώνει τη σεξουαλικότητά του.

Αλήθεια: Μια από τις χιλιάδες παρόμοιες διαφημίσεις, η οποία σαφώς και ΔΕΝ έχει τίποτε, μα τίποτε, μα τίποτε, το "παράνομο". 

Αποτέλεσμα: Η διαφήμιση απαγορεύθηκε !!!! Με πρόσχημα το γελοίο "περιέχει μη τεκμηριωμένους ισχυρισμούς", λες και τα χιλιάδες προϊόντα που διαφημίζονται όλη μέρα στο 99% των καναλιών (τηλεμάρκετινγκ για κρέμες, αλοιφές, αλόες, υαλουρονικά και χιλιάδες άλλα) την τεκμηριώνουν !!! Όλη μέρα, τα "μικρά" κανάλια, πουλάνε , με παρόμοιες και πολύ χειρότερες προωθητικές ενέργειες. 

Το κόλπο: Διακινήθηκαν σε χιλιάδες sites, γραμμένα λες από το ίδιο χέρι, άρθρα δήθεν διαμαρτυρίας και παρενέβη μια καταναλωτική οργάνωση.

Η αιτία: Διαβάστε πρώτα την είδηση, μετά την απάντηση της εταιρείας και σκεφτείτε μόνοι σας, ποιός θα μπορούσε να οργανώσει όλο αυτό το κόλπο και να ακυρώσει τη διαφήμιση  (φυσικά η εταιρεία θα χάσει στο τέλος στα δικαστήρια, όσο δίκιο κι αν έχει -και έχει 100% δίκιο !!!)



1. η είδηση

Κόπηκε η διαφήμιση «Hapi End» με την Αναστασία Γιουσέφ

Ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα του σκευάσματος δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις, τονίζει παρέμβαση της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Μετά από καταγγελίες καταναλωτών στην Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) για παραπλάνησή τους σχετικά με τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος «HAPI END», το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και ειδικότερα των διαφημίσεων «HAPI END Giousef Μεγάλο Αστέρι» και «HAPI END Giousef Εσύ είσαι ντροπαλός;», η ένωση προέβη στην απαιτούμενη έρευνα και υπέβαλε αίτηση ελέγχου της διαφημιστικής επικοινωνίας στο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας» (ΣΕΕ).

Η ΕΚΠΟΙΖΩ , όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, επισήμανε ότι, εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση της υπ' αρ. Σ 1551 Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), καθ'ότι συνεχίζουν να αναφέρουν και να χρησιμοποιούν δηλώσεις που η ως άνω Απόφαση ρητά έχει αποφασίσει ότι θα πρέπει να τροποποιηθούν και να αποσυρθούν σε όλα τα μέσα και υλικά που αναπτύσσεται η διαφημιστική επικοινωνία (συσκευασία, διαδίκτυο, ιστοσελίδες τρίτων).

Συγκεκριμένα χρησιμοποιούν τη λέξη «φυτικό ενισχυτικό στύσης» στη διαφήμιση αλλά και στην ιστοσελίδα «Συμβάλλει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης», «Είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σύστημα», «διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής από φυτικά συστατικά για τη σεξουαλική ζωή των ανδρών και των γυναικών». Οι εν λόγω ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις.

Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, «η ορθή και σύννομη ενημέρωση του καταναλωτή αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα σύμφωνα με το δίκαιο του καταναλωτή και δεν θα πρέπει να καταστρατηγείται μέσω παραπλανητικών και αναληθών επικοινωνιών και εσφαλμένων συμπερασμάτων. Οι εταιρείες οφείλουν, όταν διαθέτουν τα προϊόντα τους, να συμμορφώνονται με τους κανόνες του κοινοτικού και ελληνικού δικαίου και τα πρότυπα που έχουν θεσπισθεί για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών. Ειδικότερα, η επικοινωνία προϊόντων που συνδέεται με θέματα διατροφής και υγείας χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, δεδομένου ότι, λόγω έλλειψης εξειδικευμένων γνώσεων, τυχόν ασαφείς, ελλιπείς ή υπερβολικοί ισχυρισμοί μπορούν εύκολα να παραπλανήσουν τους καταναλωτές».

Το ΣΕΕ, κατόπιν της αίτησης ελέγχου της ΕΚΠΟΙΖΩ, έστειλε επιστολή στην Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε.) ενημερώνοντας ότι, η εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση προγενέστερης Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), προκειμένου οι τηλεοπτικοί σταθμοί να προβούν στην άμεση διακοπή προβολής της εν λόγω επικοινωνίας (2 τηλεοπτικά σποτ).




2. η πολύ ωραία απάντηση της εταιρείας 
(που όμως διέπραξε την αστοχία να μας τη στείλει σε pdf που δεν επεξεργάζεται, μας έβγαλε τα μάτια, μας αφαίρεσε πολύ χρόνο και μας απέδειξε, για μια ακόμη φορά γιατί κερδίζουν οι βρωμίλοι και γιατί χάνουν οι καθαροί: γιατί είναι μονίμως ανοργάνωτοι και προχειρατζήδες, ενώ οι κακοί είναι επαγγελματίες)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΗΑΡΙ ΕΝD» ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΣΕΞΙΣΤΙΚΕΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.
ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ

ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΝΕΑΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ & ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΛΙΚΙΑΣ

Τη Δικαστική Οδό θα ακολουθήσει η υπόθεση διακοπής της διαφήμισης του γνωστού φυτικού συμπληρώματος διατροφής ΗΑΡΙ ΕΝD, το οποίο κυκλοφορεί νόμιμα στην Ελλάδα από το 2018 με αριθμό γνωστοποίησης ΕΟΦ 102543/9-10-18, διεκδικώντας καταρχάς αποκατάσταση της φήμης του ενώ επιφυλάσσεται για διεκδίκηση αποζημιώσεων λόγω ηθικής και υλικής βλάβης για δυσφήμιση και διαφυγόντα κέρδη.

Σύμφωνα με έωλες και πρωτοφανείς αιτιάσεις της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. σε αίτησή της για διενέργεια ελέγχου προς το ΣΕΕ, το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται κυρίως σε άντρες μεγαλύτερης ηλικίας και προκειμένου να «επιτύχει» το διαφημιστικό στόχο του, συνδυάζει στο τηλεοπτικό του σποτ την αποτελεσματικότητα του ΗΑΡΙ ΕDϋ με την ερωτική συνεύρεση αυτών των ανδρών με νέες γυναίκες. Όπως υποστηρίζει η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., είναι παραπλανητικό για το κοινό ότι οι ευεργετικές ιδιότητες του συμπληρώματος - που αφορούν κατά την καταναλωτική οργάνωση τους νέους μόνο-μπορεί να αξιοποιηθούν σε μεγαλύτερη ηλικία. Σημειώνει επίσης ότι με τη συγκεκριμένη διαφήμιση καλλιεργούνται αρνητικά στερεότυπα μέσω της «τοξικής αρρενωπότητας» χαρακτηρίζοντάς την σεξιστική. Συνεχίζει μάλιστα το περιγέλαστο «σκεπτικό» της η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., επεκτείνοντας τις καταγγελίες της και στην άσχημη ψυχολογία των ηλικιωμένων αυτή την περίοδο λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας.

Απέναντι στις «περίεργες» και «ύποπτες» αυτές καταγγελίες που δεν ευσταθούν εξαρχής ακόμη και για τον πλέον αδαή καταναλωτή, σημειώνουμε τα εξής:

Διαπιστώνουμε με λύπη μας εμμονική συμπεριφορά της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. σε βάρος της εταιρίας μας με ισχυρισμούς που είναι απολύτως αντίθετοι στο δικαίωμα ανάπτυξης της προσωπικότητας του ανθρώπου όπως αυτό κατοχυρώνεται από την ΕΣΔΑ και το Σύνταγμα και την πάγια νομολογία της χώρας. Η Καταναλωτική Ένωση, στοχοποιεί και υποβιβάζει τη νέα γυναίκα - ηθοποιό που πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση υπονοώντας ότι η ελεύθερη επιλογή μιας ενήλικης γυναίκας να σχετίζεται με άνθρωπο -εν προκειμένω άντρα- μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελεί στοιχείο «εμπορευματοποίησής» της. Έτσι όμως δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να συνάπτει ερωτικές σχέσεις με άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, βάζοντας στο στόχαστρο τις σχέσεις με μεγάλη διαφορά ηλικίας, ενισχύοντας διακρίσεις και ρατσιστικές αντιλήψεις με βάση την ηλικία. Αναρωτιόμαστε: δεν αρκεί που κομμάτι της κοινωνίας μας περιθωριοποιεί ήδη ηλικιωμένους ανθρώπους απομονώνοντάς τους; Κατά την Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. οι άνθρωποι άνω των 50 ετών δεν έχουν το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, τη σεξουαλικότητα και τον έρωτα; Αντίστοιχα, η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. δεν αναγνωρίζει στις νέες γυναίκες το δικαίωμα να διαθέσουν τα συναισθήματα και το σώμα τους όπως οι ίδιες επιθυμούν; Με ποιο δικαίωμα η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. στιγματίζει, την ίδια στιγμή, ζευγάρια που έχουν επιλέξει σχέση με διαφορά ηλικίας, προκαλώντας τους αισθήματα μειονεξίας; Μήπως πρέπει να περιμένουμε και την έκδοση οδηγιών αντιστοιχισμένες με ηλικίες που κατά τη γνώμη της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. δεν θα συνιστούν έκφανση σεξισμού;


Από την πλευρά μας, και ως εταιρία αλλά και ατομικά δεν είναι ανεκτός όχι μόνον ο ρατσισμός που προαναφέραμε αλλά και ο πουριτανισμός που αποπνέουν οι απαράδεκτοι, σαθροί ισχυρισμοί της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., ενώ έχουμε την εδραία πεποίθηση ότι η σύγχρονη ελληνική κοινωνία διαθέτει και τη γνώση και την κρίση και αξιακό σύστημα ερειδόμενο στην ελευθερία, την ανεξαρτησία και την ελεύθερη βούληση στην επιλογή συντρόφων ώστε να απορρίπτει κάθε κακόβουλο, ψευδές σχόλιο που βάλλει τις πεποιθήσεις της και δεν επιτρέπει την ανάπτυξή της.

4 σχόλια:

  1. η ατυχία για την εταιρεία είναι το προϊόν της δουλεύει 3 φορές καλύτερα από το ανταγωνιστικό της, της γνωστής μαφιόζικης εταιρείας, αλλά είναι 3 φορές φθηνότερο. Επομένως, ή θα κλείσουν εθελοντικά ή ...θα κλείσουν με το ζόρι. Το χάπι των εκπροσώπων του Θεού στη γη, δεν μπορεί να πληγεί οικονομικά από ανθρωπάκια της σειράς. Ο Θεός ανέθεσε την εκπροσώπησή του σε μια αγία εταιρεία και οφείλουν όλοι να υπακούν και να ψωνίζουν απ΄αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν έβγαζε η pfizer το βιαγκρα, το αγοράζατε σα φέτα με το κιλό ζώα χωρίς να ρωτάτε τι έχει μέσα. Τώρα με το εμβόλιο που κρέμεται η ζωή σας θέλετε και ραπόρτα...πες και εσύ βρε Καριλαε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαιανδρούλα ίσως να γνωρίζει περισσότερα, δεν αποκλείω να γνωρίζει κάτι και ο Ζήνωνας.

      Διαγραφή
  3. Αν ήταν να κόβεται ό,τι δεν είναι τεκμηριωμένο, ΟΛΟΙ οι ισχυρισμοί για την δήθεν πανδημία κολοκυθοϊού, τις μπούρκες-μάσκες και τα ψευτο-εμβόλια θα έπρεπε να είχαν λογοκριθεί άμα τη εμφανίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή