Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

Τα προσωπικά δεδομένα κ.λπ. στην εποχή τού κορωναϊού

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Αφού άκουσα τον Νίκο Χαρδαλιά να κάνει λόγο για εφαρμογή «ταχέων» διαδικασιών [επηρεασμένος από την περί «παχέων αγελάδων» ρήση της influencer Έλενας Ακρίτα;] κατά την...

ανακοίνωση επιβολής αυστηρού απαγορευτικού σε Ελευσίνα και Ασπρόπυργο, άρχισα να γράφω τούτο το αρθρίδιο. Και αφού προηγουμένως, φυσικά, ανεζήτησα τη σωστή κλίση του ταχύς-ταχεία-ταχύ, βραδύς-βραδεία-βραδύ, ευθύς-ευθεία-ευθύ, επειδή κλονίσθηκαν για μία ακόμη φορά όσα έχω μάθει στο σχολείο. Αχ, αυτή η έλλειψη αυτοπεποίθησης που μου έχουν δημιουργήσει οι παντογνώστες.   

 

                 Είναι προφανές, ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που αρνούνται να συμμορφωθούν με τα περιοριστικά της κυκλοφορίας μέτρα. Είτε διότι πάσχουν από άγνοια κινδύνου είτε διότι πιστεύουν ότι αυτοί είναι άτρωτοι και δεν κολλάνε τον ιό. Αν, τώρα, είναι φορείς του ιού [«κρούσματα» κατά την επίσημη ορολογία] και τον μεταδώσουν σε άλλους, τους είναι αδιάφορο. Είναι θέμα κοινής λογικής που δεν φαίνεται να είναι και τόσο κοινή, όπως είχε διαπιστώσει πρώτος ο Τσώρτσιλ. Άσε που η καημένη έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια προ πολλού.

https://portal.clubrunner.ca/5453/stories/an-obituary-printed-in-the-london-times

 

           Βλέπουμε, λοιπόν, στην τηλεόραση στιγμιότυπα από παραβατική συμπεριφορά διαφόρων συμπατριωτών και μη, των οποίων καλύπτονται τα χαρακτηριστικά, προκειμένου να μην τους αναγνωρίσουμε. Γιατί άραγε; Αν κάποιος απ’ αυτούς είναι ο κυρ-Μήτσος της διπλανής πολυκατοικίας, γιατί δεν θα πρέπει να γνωρίζω εγώ, ότι ο τύπος είναι για δέσιμο και θα πρέπει να τον αποφεύγω; Ή γιατί, αν εγώ καλέσω την αστυνομία, επειδή στο διπλανό διαμέρισμα γίνεται γλέντι, είμαι ρουφιάνος και καταδότης, όπως φρονούν ουκ ολίγοι;

   http://koukfamily.blogspot.com/2020/12/blog-post_829.html

      ΄Ανοιξαν και τα νυχάδικα προ ημερών. Αλλά θα πρέπει να τηρούν τα στοιχεία του πελάτη, ώστε, αν γίνει κάποια στραβή, να είναι δυνατή η ιχνηλάτηση. Λες και δεν κρατούνταν τα στοιχεία του πελάτη στην προ κορωναϊού εποχή, αφού τόσο στα κουρεία όσο και στα νυχάδικα ανέκαθεν λειτουργεί το σύστημα περιποίησης με ραντεβού. Αυτό δεν προσβάλλει τα προσωπικά δεδομένα; Ασφαλώς και τα προσβάλλει. Διότι, αν γίνει η στραβή, ο κουρέας ή η νυχού θα δώσει αμέσως τα στοιχεία των πελατών, για την ιχνηλάτηση. Χωρίς εισαγγελική παραγγελία και χωρίς την έγκριση των πελατών που απαιτεί ο νόμος για κάθε διάδοση των στοιχείων τους. Και τούτο, διότι η  υγεία τού λαού αποτελεί υπέρτερο αγαθό, προ του οποίου πρέπει να υποχωρούν τα πάντα, ακόμη και τα προσωπικά δεδομένα.    

        Εκ παραλλήλου διαμαρτύρονται οι επιχειρηματίες που δεν έχουν κομμωτήρια, νυχάδικα, βιβλιοπωλεία, διαδικτυακή σύνδεση ή pos και, έτσι, αδυνατούν να ανοίξουν τα μαγαζιά τους. Μαζί μ’ αυτούς διαμαρτύρονται και πολλοί ιεράρχες που δεν αφήνει η κυβέρνηση τους πιστούς να συρρεύσουν στους ναούς τις άγιες τούτες μέρες. Αισθάνθηκα περίεργα καθώς έκανα αυτόν τον συνειρμό. Λες και στους ναούς πωλείται κάποια πραμάτεια, τη διάθεση της οποίας απαγορεύει η κυβέρνηση. Και τούτο, παρά το γεγονός, ότι αρκετοί ιερείς έχασαν τη ζωή τους από τον ιό. Τί φοβούνται, άραγε, οι ιεράρχες και διαμαρτύρονται; Ότι θα χάσουν μέρος του ποιμνίου;
Δεν θέλω να πιστέψω, ότι οι ανησυχίες οφείλονται στο ότι  δεν γεμίζει το παγκάρι από τον οβολό των πιστών που ανάβουν ένα κεράκι. Πολύ φτηνή σκέψη. Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.

       Αλλά με τα προσωπικά δεδομένα ξεκίνησα και αλλού κατέληξα. Μπερδεμένα πράγματα. Βομβαρδιζόμαστε ολημερίς με τα παράπονα των επιχειρήσεων που απαγορεύεται να ανοίξουν ή δεν είναι σε θέση να ανοίξουν λόγω π.χ. έλλειψης pos, αλλά και των ιεραρχών. Δεν μας απασχολεί και τόσο η αδυναμία πολλών μαθητών και φοιτητών να παρακολουθήσουν  τα μαθήματά τους, επειδή δεν διαθέτουν Η/Υ, ή η ποιοτική υποβάθμιση της διδασκαλίας και συνακολούθως της μάθησης με την επί μήνες επιβολή της διαδικτυακής εκπαίδευσης. Της εκπαίδευσης που σήμερα θυμίζει τις σπουδές και την απόκτηση πτυχίου δι’ αλληλογραφίας. Πάντοτε είχα την απορία: πώς είναι δυνατόν να παίρνεις πτυχίο δι’ αλληλογραφίας; Τώρα ξέρω.

       Δεν άκουσα ούτε έναν επιχειρηματία ούτε έναν ιεράρχη να παραπονείται για τη διαδικτυακή εκπαίδευση. Πάντως, πρέπει να δώσω ένα δίκηο στους αντιδρώντες ιεράρχες. Γιατί οι ναοί κλειστοί, αλλά στα αεροπλάνα δεν τηρούνται αποστάσεις; Γιατί στα πλοία είχε επιβληθεί πληρότητα 65% και στη συνέχεια 85%; Γιατί στα ΜΜΜ συνωθείται ο κόσμος σαν σαρδέλλες; Γιατί ο ταξιτζής δεν μπορεί να μεταφέρει ασυνόδευτα δέματα κατά νόμον, αλλά τώρα μπορεί ως βοηθός ταχυμεταφορέα  χωρίς να υφίσταται κυρώσεις;

      Και ο Κούλης τέθηκε επί κεφαλής της επιχείρησης «ΕΛΈΥΘΕΡΙΑ», δηλαδή του προγράμματος εμβολιασμού που θα μας απελευθερώσει από τον ιό καθώς θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια από την επανάσταση του ΄21. Με το εμβόλιο που είναι τόσο ασφαλές, ώστε θα πρέπει, για να εμβολιασθώ, να υπογράψω δήλωση, ότι αναλαμβάνω τις συνέπειες ενδεχομένων παρενεργειών. Κι’ αν δεν υπογράψω, δεν θα μου το κάνουν, κι’ αν δεν μου το κάνουν, δεν θα μπορώ να ταξιδέψω, δεν θα μπορώ να μετάσχω σε πάσης φύσεως διαγωνισμούς, δεν θα μπορώ να διορισθώ [αυτό κι’ αν είναι συμφορά], δεν, δεν, δεν …. Ο μη εμβολιασμός μου θα είναι άραγε προσωπικό δεδομένο προστατευόμενο από τον νόμο;

      Κι’ αν η καλή μας Pfizer δεν είναι τόσο καλή όσο δείχνει;

https://chronographiae.wordpress.com/2020/12/13/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%84%e1%bd%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-2/

      Παραδίδομαι!

 Σώτος

    

2 σχόλια:

  1. Κύριε Καλαμίτση, στα εύλογα "γιατί" έχει απαντήσει ένας Σοβιετικός ηγέτης: Διότι "στην πολιτική δεν υπάρχει ηθική [καλές προθέσεις], υπάρχει μόνο σκοπιμότητα". Τώρα θα κατανοηθεί πιο εύκολα το γιατί (και) τούτη η κυβέρνηση δείχνει τέτοιο μένος προς την επικρατούσα θρησκεία. Ο συμβολισμός στην πολιτική είναι ένας άλλος τρόπος να δείχνεις τις προθέσεις σου. Και η συμπεριφορά του Κούλη απέναντι στην Εκκλησία, θα γίνει το Βατερλό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ανέκαθεν διάχυτη η εντύπωση στους σώφρονες και νουνεχείς ότι παγκοσμίως και εν Ελλάδι, η αριστεροκεντρώα γλίτσα και η ψοφοκεντρώα (πάλαι ποτέ ψοφοδεξιά) φιλελέρα, παρά τα περί του αντιθέτου (δημοκρατίας κ.τ.τ.) διατυμπανιζόμενα, σιχαίνονται την δημοκρατία. Αυτές οι νούλες είναι πρόθυμες όχι να ανεχθούν αλλά και να στηρίξουν με νύχια και με δόντια, με γελοίους συνταγματικούς ακροβατισμούς και δικολαβικά τερτίπια περί δήθεν δημοσίου συμφέροντος και την στυγνότερη, αυταρχικότερη δικτατορία, αρκεί να είναι του γούστου τους.

    Καλά σας έκαναν λοιπόν και με το σχέδιο «Περικλής» και με τα φακελλώματα, και τις εξορίες. Το αξίζατε χάριν του υπερτέρου δημοσίου συμφέροντος. Απεδείχθη τώρα, που έχετε το πάνω χέρι, αντίχριστα, βενιζελογενή και αριστερίστικα ρεμάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή