Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Πολύ φθηνότερο, αποτελεσματικότερο και εύχρηστο το κλασικό εμβόλιο της Astra Zeneca

 ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ΟΞΦΟΡΔΗΣ / ASTRA ZENECA στο Ηνωμένο Βασίλειο
#Αγόρασαν 100.000.000 δόσεις
#Ειναι συμβατικού τύπου, με πολυ καλή αποτελεσματικότητα, ασφαλές, εύχρηστο, καλύπτει τις μορφές του ιού, θα αυξήσει πολλαλάσια την ....ταχύτητα εμβολιασμού και η ανοσία εμφανίζεται από την πρώτη δόση!
#Αυτό ήταν ένα απροσδοκητο χτύπημα στην προσπάθεια παρεμπόδισης ύπαρξης ανταγωνιστών στα εμβόλια m-RNA.
#Αμέσως πήραν μπρός τα παπαγαλάκια για να μας πουν πόσο υποδεέστερο είναι από τα m-RNA εμβόλια. Ότι δεν θα έχουμε δικαίωμα επιλογής. Ότι δεν θα πετύχουμε ανοσία του πληθυσμού! (Πώς μου θύμισαν την εποχή του «λεφτά υπάρχουν» που κάποιοι σκίζονταν για μία φαρμακευτική εταιρεία γεννοσήμων...Πάντα ενθουσιώδεις)


από τον γιατρό και π. Διοικητή του ΑΧΕΠΑ Δημήτρη Γάκη 

19 σχόλια:

  1. Σε άλλα (ποιο ενδιαφέροντα) νέα, Φαΐλος εναντίον Βελό

    Φαΐλος Κρανιδιώτης: Ο Βελόπουλος είναι σύμπτωμα της παρακμής, απευθύνεται σε ψεκασμένους, δεν συναντώνται οι δρόμοι μας

    https://www.ieidiseis.gr/politiki/item/74134-failos-kranidiotis-o-velopoulos-einai-symptoma-tis-parakmis-apefthynetai-se-psekasmenous-den-synantontai-oi-dromoi-mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το "πολύ καλή αποτελεσματικότητα" δεν λέει τίποτα, η αποτελεσματικότητα είναι αριθμός. Ποιος είναι άραγε αυτός ο αριθμός που έβγαλαν οιο Άγγλοι από τις δοκιμές; Θα το ανακοινώσει ελπίζω ο ευρωπαϊκός οργανισμός που θα το εγκρίνει. Γιατί αν το παλιού τύπου και φθηνό είναι εξίσου ή σχεδόν το ίδιο καλό με τα καινούργια και ακριβά εντάξει, να σπρώξουμε όλα τα λεφτά στην Astra Zeneca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι με τσιπάκι η χωρίς τσιπάκι;
    Γιατρέ πες μας. Αυτό μας καίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με δύο γιατρούς εδώ που μίλησα πάντως βλέπουν την επιλογή αυτού του εμβολίου σαν καλύτερη από την Pfizer. Πρέπει να έριξε πολλά φράγκα η Pfizer για να την "θέλουν" όλοι οι μουμουεδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρίλαε εσύ ποιό εμβόλιο προτιμάς; Αυτό ή της Πφίζερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σαν υπάλληλος πρεσβειών θα τα κάνω όλα! Εσύ;😆

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν είχα αποφασἰσει ακόμα, τώρα όμως που μου λες ότι θα τα κάνεις όλα, θα τα κάνω και εγώ όλα!

      Διαγραφή
    3. Όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη, αν θέλουν να σωθούν, να ακούσουν τον Χαρίλαο και να κάνουν όλα τα εμβόλια, Ρώσικα, Ευρωπαϊκά, Κινέζικα κ.λ.π. Δεν μας διευκρίνισε όμως αν πρέπει να τα κάνουμε όλα την ίδια μέρα, ή να κάνουμε από ένα κάθε μέρα.

      Διαγραφή
  6. Τι κρίμα, εγώ ήθελα αυτό της Πφίτσερ και του Μπίλυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται γιατί αποκάλυψες τα καταχθόνια σχέδια του να μας βάλει τσιπάκια και να μας αλλάξει το dna. Μου είπε μάλιστα να σου πω ότι δεν σε γουστάρει καθόλου.

      Διαγραφή
    2. Εγώ προτιμώ αυτό που θέλει ο πιο ειδικός σε όλα τα θέματα, ο φιλάνθρωπος Μπιλ Γκέιτς:
      https://www.youtube.com/watch?v=p8bpr3BDESI&feature=emb_logo

      Διαγραφή
    3. Βρε εσύ κάνε όποιο θέλεις ή μην κάνεις κανένα, ποιος να νοιάζεται...

      Διαγραφή
    4. Εγώ που τυχαίνει να μην είμαι υπάλληλος πρεσβειών, νοιάζομαι και για τον εαυτό μου και για τους συνανθρώπους μου.

      Διαγραφή
    5. Το πόσο νοιάζεσαι για τους συνανθρώπους σου φαίνεται από την υποστήριξη που παρέχεις στον χριστιανοταλιμπάν αλλά και από άλλα που έχετε πει και οι δύο μέχρι τώρα, ειδικά για την χρήση μάσκας.

      Διαγραφή
    6. 1) Δεν υπάρχουν χριστιανοταλιμπάν. Οι ταλιμπάν είναι μουσουλμάνοι, οι οποίοι έχουν βασανίσει και εκτελέσει δημοσίως δεκάδες χιλιάδες συνανθρώπους τους. Εάν υπάρχουν Χριστιανοί που κάνουν τέτοιες αποτρόπαιες πράξεις, τότε δικαίως να τους ταυτίσεις με τους ταλιμπάν.

      2) Επομένως δεν στήριξα κανέναν εδώ που προβαίνει σε τέτοιες αποτρόπαιες ταλιμπανίστικες πράξεις (Δείξε έναν τέτοιο σχολιαστή τον οποίο στήριξα).

      3) Δεν έχω πει τίποτε για τη χρήση μάσκας, για τις μάσκες μιλάει ο Σύψας και ο Τσιόρδας (Δείξε το σχόλιο στο οποίο μίλησα για τη χρήση μάσκας).

      4) Το σχόλιό σου δείχνει ότι δεν νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπό σου, αντίθετα προς το δικό μου.

      Εάν κατανόησες αυτά που έγραψα, απάντησε σ' αυτά ένα προς ένα. Εάν δεν τα κατανόησες, μην απαντήσεις.

      Διαγραφή
    7. Ό τι πεις, δεν θα σου χαλάσω άλλο την ησυχία σου στο παράλληλο σύμπαν όπου ζεις, εκεί που δεν βλέπεις και δεν ακούς τίποτα άλλο εκτός από αυτά που σου αρέσουν και σε βολεύουν...

      Διαγραφή