Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Κύριε Ζέρβα ακυρώστε επιτέλους τον ποδηλατόδρομο της Καραμανλή !

 Ωραία, κάναμε το κομμάτι μας, ότι είμαστε σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη, διώξαμε 3.000 Ι.Χ. που πάρκαραν το βράδυ επί της Κ.Καραμανλή και κάναμε έναν πολύ ωραίο ποδηλατόδρομο με πολύ ωραία κολωνάκια. 

Και ποιά είναι η εικόνα σήμερα; Οι 3 λωρίδες κυκλοφορίας + μία στάθμευσης, έγιναν μονίμως ..μιάμιση, καθώς όλη μέρα, κάθε μέρα, σταθμεύουν προσωρινά, χιλιάδες Ι.Χ. και...

φορτηγά, πάνω στη διαχωριστική γραμμή που χωρίζει τον ποδηλατόδρομο από το οδόστρωμα (και έτσι τα αστικά του ΟΑΣΘ κάνουν σλάλομ από τη δεξιά άκρη της λωρίδας προς την αριστερή και τούμπαλιν). 


Η βλαβερότερη συνέπεια όμως, είναι, ότι γέμισαν τα στενά πάνω και κάτω από την Καραμανλή, με τα διωγμένα Ι.Χ.  Aυτή η περιοχή με κόκκινο δηλαδή:



Σε μια τεράστια περιοχή, που εκτείνεται από το παλιό 424, μέχρι το τέρμα της Βούλγαρη και σε ολόκληρο το τμήμα της Χαριλάου, πάνω και κάτω από τη λεωφόρο, χιλιάδες άνθρωποι προσπαθούν να βρουν πάρκινγκ, είτε επιστρέφοντας στο σπίτι τους, που είναι στην περιοχή, είτε επισκεπτόμενοι κάποιον γιατρό ή κάποιο κατάστημα. Και ρυπαίνουν όλη μέρα το περιβάλλον, αφού "κάνουν ατέλειωτες γύρες" για να βρουν μια θέση στάθμευσης. Στεγασμένα πάρκινγκ ΔΕΝ υπάρχουν στην περιοχή, ο κόσμος έχει μόνο μια επιλογή: να βρει θέση σε κάποιο στενάκι και θέσεις δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα, όλη μέρα!

Ποδηλάτες που να χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο δεν υπάρχουν και η θεωρία "πρώτα κάνουμε τον ποδηλατόδρομο και μετά εμφανίζονται οι ποδηλάτες", καταρρίφθηκε πανηγυρικά. Ποιός να κάνει ποδήλατο, μήνα Δεκέμβριο, στην Καραμανλή; Πού να πάει με το ποδήλατο; Όσοι θέλουν να κάνουν βόλτα με ποδήλατο χρησιμοποιούν μόνο τις κάθετες οδούς, για να κατέβουν στην παραλία. Δεν πηγαίνει κανείς με ποδήλατο για ψώνια, ούτε μένει κανείς σε περιοχή που βολεύει να χρησιμοποιεί τον ποδηλατόδρομο της Καραμανλή.

Κατανοώ, ότι είναι δύσκολο να παραδεχθεί κάποιος ότι ένα όραμά του απέτυχε οικτρά στην πράξη, αλλά ας βρει κάποιος τη γενναιότητα να παραδεχθεί, ότι πρέπει να αποδοθεί η πιο κεντρική λεωφόρος της Θεσσαλονίκης, στην κυκλοφορία, ώστε να εξυπηρετεί κι όχι να βασανίζει τους πολίτες.


Β.Π.

6 σχόλια:

  1. Δυστυχώς ο Ζερβας βαδίζει στα χνάρια του Μπουτάρη .
    Αρκετές δημοτικές υπηρεσίες είναι σε λήθαργο και αναρωτιόμαστε αν λειτουργούν .
    Αν όντως έχουν δαπανηθεί 250.000 ευρώ για τον Χριστουγεννιάτικο διάκοσμο ,την στιγμή που η πόλη βρωμάει και δεν υπάρχουν οχήματα και προσωπικό για απολυμάνσεις τοτε πρόκειται για εξοργιστική ενέργεια .

    Peet14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά τα είπες Βασίλη, όπως τα είπαν και άλλοι, από την πρώτη στιγμή! Μακάρι να σε καταλάβει ο Δήμαρχος και να μην αποδείξει ότι είναι κουφός στου οποίου την πόρτα όσο θέλουμε μπορούμε να βροντάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε, είστε συγκοινωνιολόγος; όχι. Άρα δεν είστε «ειδικός», δεν δικαιούστε να ομιλείτε. Μόνο οι «ειδικοί» έχουν δικαίωμα γνώμης. Οι «ειδικοί», τα παπαγαλάκια των μμε και η... υπέρκομψη.

    Οι κακομαθημένοι που κυκλοφορούν με τα ΙΧ να γίνουν οικWλόγοι και να καβαλήσουν ποδήλατο. Και όποιος δεν συμμετέχει στην γυμνή ποδηλατοδρομία είναι οπισθοδρομικός, ζει στον Μεσαίωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζέρβα και μόνο γι αυτή την παπαριά που έκανες, δεν βλέπεις ξανά ψήφους. Διόρθωσέ το άμεσα μπας και το σώσεις! Κούρασε πολύ αυτό το χάλι. Ανεπίτρεπτο αυτό που συμβαίνει! Φτιάξε πρώτα υποδομές και πάρκινγκ για τα ΙΧ και χώρους φορτοεκφόρτωσης για τους διανομείς-μεταφορείς και μετά ασχολήσου με τα σχεδόν ανύπαρκτα ποδήλατα. Το ίδιο ισχύει και για την λεωφόρο Νίκης. Εγώ προσωπικά εκεί που μένω, τα έκοψα τα πλαστικά πασαλάκια και να είσαι βέβαιος ότι θα τα ξανακόψω αν τα βάλουν. Όπως εσύ με γράφεις στα γκογκόλια σου, έτσι θα σε γράφω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή