Κι εκτός από την καθυστέρηση, επειδή δεν έχουν μηχανάκια να κάνουν την πόρτα-πόρτα διανομή, κοροϊδεύουν τους πελάτες, αφήνοντας μόνο ειδοποιητήρια ότι δήθεν πέρασαν και δεν σας βρήκαν, με αποτέλεσμα να υπάρχει συνωστισμός πλέον έξω από τις αποθήκες των κουριεράδων.
Ορθότατα λοιπόν οι ηγέτες του κλάδου Jumbo και Μουστάκας, επέλεξαν να κλείσουν τα e-shops τους, αφού δεν θα έφθαναν τα δώρα στα παιδιά έγκαιρα. Θα περίμενε το παιδί να του φέρει ο Άγιος Βασίλης το κάστρο των Ιπποτών, την Πρωτοχρονιά και η κούριερ θα το παρέδιδε το Πάσχα.
Η σωστή κίνηση του Jumbo και Μουστάκα, όμως, δημιουργεί μια σοβαρή απειλή: όταν επιτραπεί το άνοιγμά τους, να δούμε σκηνές τρελού συνωστισμού, τις οποίες βλέπαμε σε όλες τις γιορτές, που λειτουργούσαν κανονικά. Τώρα, που είναι κλειστά ενάμιση μήνα, φαντάζεστε τι θα γίνει μόλις ανοίξουν τα Jumbo ;
Β.Π.
Aυτό λέμε, οι άχρηστοι προκαλούν συνωστισμό με τα γελοία μέτρα τους οι ανισόρροποι! Και μετά θα λένε τον κόσμο ανεύθυνο! Είναι πραγματικά καθάρματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς θα συμφωνήσω σε όλα με το άρθρο, αποτυχία σε όλα τα επίπεδα. Δεν ξέρω αν μπορούσε (και πως θα μπορούσε) να αποφευχθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή👍
ΔιαγραφήΔηλαδή όλο το πρόβλημα βρίσκεται στο "ταχυ-" μπροατά από τις μεταφορές; Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην ουσία πλην του ότι οι εταιρείες μεταφοράς ή εναλλακτικώς ταχυδρομεία, θα έπρεπε να αναπροσαρμόζουν συνεχώς τους χρόνους παράδοσης ανάλογα με τον φόρτο της δουλειάς και τα στοιχεία αυτά να τα έπειρναν και οι ιδιοκτήτες των eshops και να ενημέρωναν τους πελάτες τους πότε θα μπορεί να παραδοθεί η παραγγελία τους, ώστε να αξιολογήσει ο καθένας αν πρέπει ή όχι να παραγγείλει κάτι. Το να περιμένουμε ότι η αγορά/παραγγελία/παράδοση θα μπορούσε να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό όπως μέχρι τώρα θα ήταν καθαρή ανοησία. Ένα απλό γραφειοκρατικό/λογιστικό πρόβλημα το μετατρέπουμς σε μείζον θέμα. που δεν είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή