Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

Μόνο για τον μπιντέ αξίζει να πεθάνουμε

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Προχθές με πλησίασε ένας γείτονας και μου είπε ότι η πολυκατοικία, στην οποία διαμένω, έχει καταλάβει μέρος του δικού του οικοπέδου. «Πώς σου ήρθε τούτο;» ρώτησα. «Μα δεν είναι δυνατόν εσείς να έχετε....
μεγαλύτερη φάτσα από τη δική μου», ήταν η απάντησή του. «Εγώ από τους τίτλους γνωρίζω ότι το οικόπεδό μας είναι ανέκαθεν όσο είναι σήμερα και αντιθέτως οι προκτήτορές σου είχαν φάει ένα κομμάτι του δικού μου» απάντησα. «Άσε τις νομικούρες και έλα να συζητήσουμε, για να μην τρέχουμε στα δικαστήρια». «Εντάξει, ας συζητήσουμε πολιτισμένα» του ανταπάντησα.

Κάπως έτσι δείχνει η πωλητική σκηνή απέναντι στις προκλήσεις της Τουρκίας. Και μη μου πει κανείς, ότι αυτή η πωλητική στάση δεν είναι προδοτική.

Και έρχεται ο Pretender [τελικά τον διόρισαν Πρόεδρο του Μεγάρου Μουσικής;] να μας πει, ότι δεν αξίζει να πεθάνουμε για το Καστελλόριζο. Δηλαδή, τις Ένοπλες Δυνάμεις δεν τις έχουμε για να προασπίσουμε το Καστελλόριζο, το Αγαθονήσι, τη Ρω κ.λπ. Ίσως επειδή αυτά κείνται μακράν, όπως η Κύπρος. Τις Ένοπλες Δυνάμεις τις έχουμε για να υπερασπισθούμε μόνον τον μπιντέ του Κολωνακίου;

Φαντάζομαι κάπως έτσι σκέφτεται και ο κ. Ροζάκης, ο οποίος ήταν μέλος κάποιας Επιτροπής στο ΥπΕξ. Αλήθεια, πώς μπορεί ο κ. Ροζάκης ή ο κάθε Ροζάκης να εκφράζει προσωπικές απόψεις αντίθετες με το εθνικό αίσθημα και συμφέρον και να μετέχει σε όργανο προάσπισης των εθνικών συμφερόντων; Όπως ο Κοτζιάς που μας θεωρεί μοναχοφάηδες [πρέπει να φάμε τα δικά μας, μαζί με την Τουρκία, αλλά να μην φάμε κάτι από την Τουρκία] ή ο Καρούμπαλος που μας είπε ότι δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε τις χιλιάδες χιλιομέτρων της τουρκικής ακτογραμμής.

Πώς τα καταφέρνουν, τελικά, όλοι οι εθνομηδενιστές και έχουν τρυπώσει σε καίριες θέσεις; Πώς συμβαίνει και ξεχνάμε το υπό του Bungalows ρηθέν το 1996 για τα Ίμια: «Τί θέλετε; Να κάνουμε πόλεμο; Τί θα πω εγώ στη μάνα που θα χάσει το γιο της;». Σωστά. Δεν πρέπει να κάνουμε πόλεμο με το παραμικρό. Αλλά, όταν οι Τούρκοι αμφισβητούν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, δεν θα κάνουμε πόλεμο, αν χρειαστεί; Αν όχι, γιατί συντηρούμε τις Ένοπλες Δυνάμεις και καταξοδευόμαστε για την προμήθεια εξοπλισμού που περιλαμβάνει και μίζες για τους ίδιους πωλητικούς που έχουν και προσωπικές απόψεις, τις οποίες εκφράζουν από πωλητικές θέσεις;

Ας το καλοσκεφτούμε, όμως. Μήπως έχει δίκηο ο Pretender και οι συν αυτώ; Τί να τα κάνουμε τα ακριτικά νησιά, όταν οι βρωμιές και η σαπίλα είναι φωλιασμένες στην Αθήνα; Δεν μας αρκεί να παρακολουθούμε κάθε μέρα πόσα πήρε ο ένας και πόσα ο άλλος; Τόσα και τόσα σκάνδαλα βγαίνουν στη φόρα κάθε λίγο και λιγάκι. Η λέξη «σκάνδαλο» είναι συνυφασμένη με τον όρο «πωλητικό σύστημα».

Παρεμπιπτόντως, κανένα Καστελλόριζο δεν εμποδίζει τους πωλητικούς μας να απαιτούν ακόμη και να καταργηθεί ο θρησκευτικός όρκος. Αρκεί ο πολιτικός όρκος, κατά τον οποίο οι διαχειριζόμενοι τα κοινά [χρήματα] ορκίζονται «στην τιμή και στη συνείδησή τους». Ιδού και ο πωλητικός όρκος των δημοτικών αρχόντων

«Ορκίζομαι να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου».

Το άλλο με τον Τοτό;

Σώτος


7 σχόλια:

  1. Πολέμους θέλουν οι φτωχοί. Όσοι κονομάνε σε βάρος των φτωχών, φυσικά δεν θέλουν πόλεμο. Θα χάσουν τη βόλεψη. Είναι έτοιμοι να υποχωρήσουν μέχρις ότου αλλάξει το status quo που τους επιτρέπει να κονομάνε. Όσο κονομάνε, γιατί να διακινδυνεύσουν αλλαγή της κατάστασης, που πιθανώς θα φέρει ένας πόλεμος; Βλέπουν μόνο την τσέπη τους. Δεν βλέπουν ούτε προγόνους, ούτε έθνος, ούτε φυλή, ούτε πατρίδα, ούτε αξιοπρέπεια. Μόνο τραπεζικούς λογαριασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφερον μου φενεται, να ενδιαφερεται ενας αριστερος για το Ελληνικο Εθνος.

    καλο σημαδι θα ελεγα.
    Αρκει βεβαια να ειναι ενα ειλικρινες εσωτερικο πιστευω κι οχι ενα συναισθημα, περιστασιακο, κατι σαν μοδα.

    Αγαπητοι μου, αριστεροι, δημοκρατες κι λοιποι διεθνιστες ΕΣΕΙΣ, αυτον τον κοσμο επιδιωκεται εδω κι τεσσερεις δεκαετιες - κι αμα παμε πιο πισω στους ομοιδεατες περα του Ατλαντικου θα λεγαμε απο της φατρια των χιπεις του περασμενου αιωνα.

    Αυτο λοιπον ηταν το οραμα σας, αυτα που διδασκουν οι συναδελφοι δασκαλοι κι καθηγητες σας σε ολες σχεδον τις βαθμιδες του εκπαιδευτικου συστηματος, αυτο ειναι το ονειρο το οραμα που εξιστορει ο καθε αριστερος, δημοκρατης, διεθνιστης φιλελευθερος συγγραφεας στα βιβλια των ομοιδεατων σας.

    Τωρα σας ξυνισε δηλαδη, που καπποιος θελει μετα εμποδιων να φερει σε περας αυτο το οραμα, το δικο ΣΑΣ, περι μη συνορων, μη Εθνη μη Εθνικισμους, μη ομοιογενες Λαους κλπ;;;

    καπως υποκριτικο το βρισκω το ολο θεατρο αυτο - ποαντως εχει την διασκεδαστικη αξια του!!



    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύγε κύριε Καλαμίτση.
    Από τα καλύτερά σας αυτές οι σκέψεις για τους προδότες που έχουν καταλάβει τα ηνία
    της Ελλάδας, αποφασίζουν και προδίδουν χωρίς να μας ρωτήσουν.
    Να παραδώσουμε το Καστελλόριζο, για να μην πεθάνει ο Πρετεντέρ και οι υπόλοιποι προδότες,
    οι κλέφτες του δημοσίου χρήματος, διότι δεν θα μπορέσουν να χαρούν τα κλεμμένα.
    Γι'αυτό οι προδότες δεν επιτρέπουν σε πατριώτες να κυβερνήσουν την Ελλάδα.
    Είναι μία κάστα ελεεινών σκουπιδιών που κρατάνε την τύχη της πατρίδας και των Ελλήνων στα χέρια τους και αποφασίζουν, μη επιτρέποντας σε εθνικιστές να την υπερασπιστούν, γι'αυτό τους πολεμούν σαν λυσσασμένοι, επειδή φοβούνται μην χάσουν την κυριαρχία από τα χέρια τους.
    Γι'αυτό οφείλετε να ψηφίσετε εθνικιστές και όχι τους προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με λυπεί αφάνταστα το γεγονός ότι σχολιάζετε ένα άρθρο έχοντας διαβάσειμόνοο το τίτλο του! Διαβάστε τι γράφει και μετά ζητήστε συγγνώμη που παρασύρατε και τους αναγνώστες σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι εξηγείται και το δημοψήφισμα του 2015, ο καθένας είχε καταλάβει κάτι άλλο μόνο βλέποντας τον τίτλο

      Διαγραφή
  5. Συγνώμη, το άρθρο του Πρετεντέρη το έχετε διαβάσει; Γιατί μου φαίνεται πως δεν το έχετε καταλάβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή