Πολύ σωστές επισημάνσεις από την εξαιρετική δημοτική παράταξη "ΜΕΝΟΥΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ", τις οποίες κάναμε ήδη και έχουμε (στην έκδοση του blog για Η/Υ μονίμως πάνω δεξιά, με τίτλο "Ο Κ.Ζέρβας θα χάσει τις επόμενες εκλογές, εξαιτίας ενός ποδηλατόδρομου".
Θέλουμε να προσθέσουμε μόνο, ότι τελικά, η λεωφόρος Καραμανλή, ούτε δρόμος θα είναι, ούτε ποδηλατόδρομος!
Δείτε τι λέει η παράταξη "ΜΕΝΟΥΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ":
H εφαρμογή των ποδηλατοδρόμων στην Θεσσαλονίκη, ιδίως στην Κ. Καραμανλή, είναι ορισμός της «ιδεοληπτικής πολιτικής». Δεν έρχεται να παρέμβει κρίνοντας με βάση την λειτουργικότητα και την υπάρχουσα κοινωνική χρήση του δρόμου. Λέει: «Τι ωραίο που είναι το Άμστερνταμ, με τους ποδηλατοδρόμους του», και πάει να τους εφαρμόσει στην Θεσσαλονίκη «μουρμουρίζοντας σπασμένες σκέψεις σε ξένες γλώσσες».
Κάπως έτσι καταλήγουμε σ’ έναν σχεδιασμό που φτάνει να χαράσσει… (μικρο)λωρίδα για περιπατητές και… τζόκινγκ, στο οδόστρωμα ενός δρόμου σαν την Κ. Καραμανλή, δίπλα από την σειρά των αυτοκινήτων που τώρα μποτιλιάρουν χειρότερα απ’ ό,τι πριν, γιατί η μία από τις δυο ελεύθερες λωρίδες κυκλοφορίας χρησιμοποιείται πια και για στάθμευση. Άλλο δείγμα προχειρότητας; Ο σχεδιασμός δεν έλαβε υπόψη ούτε τους κάδους απορριμμάτων και ανακύκλωσης του ίδιου του Δήμου.
Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτού του σχεδιασμού που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε μια προκάτ συνθηματολογία με πομπώδεις φράσεις όπως «βιώσιμη κινητικότητα», «ήπια κυκλοφορία», και «πράσινη μετακίνηση»;
Πρώτον, το αυτοκίνητο καταλήγει να ρυπαίνει περισσότερο (εξαιτίας του γενικού μποτιλιαρίσματος που προκαλείται), κι ας διακηρύττει η πολιτική ότι στόχος της είναι το αντίθετο, να μειώσει την ρύπανση από το ΙΧ.
Δεύτερον, μια πολιτική που λέει πως θα δημιουργήσει ανθρωπινότερη καθημερινότητα, έρχεται να την επιδεινώσει αισθητά για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες: Τα περισσότερα μαγαζιά της Κ. Καραμανλή λειτουργούν στη λογική «σταματάω για λίγο το αμάξι – ψωνίζω – φεύγω». Τι απαντάει σε αυτήν την πραγματικότητα η σχεδιαστική αλαζονεία; «Όλοι θα ξεβολευτούμε». Κι έτσι τα μαγαζιά της περιοχής, έχουν να αντιμετωπίσουν πέραν από την κρίση της πανδημίας, και μια παρέμβαση που «κόβει» την αγορά. Όσο για τους κατοίκους, το «πληρώστε πάρκινγκ» που υπονοείται σαφώς, θυμίζει εκείνο το «ας φάνε παντεσπάνι» της Μαρίας Αντουανέττας.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι σκέφτονταν οι μελετητές για τον ποδηλατόδρομο που σχεδίασαν στην Κ. Καραμανλή. Απ’ ό,τι φαίνεται, πάντως, σίγουρα δεν σκέφτηκαν… τον ίδιο τον δρόμο, τις χρήσεις του, και την κοινωνική ζωή του. Οι νέες επεμβάσεις, ιδίως στο μήκος της Κ. Καραμανλή, είναι εντελώς δυσλειτουργικές, και πρέπει να αποσυρθούν. Κι αυτό το λέμε εμείς, μια παράταξη που αποτελείται από πολλούς ανθρώπους που χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως κύριο μέσο μεταφοράς μέσα στην Θεσσαλονίκη, και δεν το στηρίζουν μόνο στα λόγια, ή με άστοχες παρεμβάσεις.
Θεσσαλονίκη 28 Ιουλίου 2020
Θέλουμε να προσθέσουμε μόνο, ότι τελικά, η λεωφόρος Καραμανλή, ούτε δρόμος θα είναι, ούτε ποδηλατόδρομος!
Δείτε τι λέει η παράταξη "ΜΕΝΟΥΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ":
H εφαρμογή των ποδηλατοδρόμων στην Θεσσαλονίκη, ιδίως στην Κ. Καραμανλή, είναι ορισμός της «ιδεοληπτικής πολιτικής». Δεν έρχεται να παρέμβει κρίνοντας με βάση την λειτουργικότητα και την υπάρχουσα κοινωνική χρήση του δρόμου. Λέει: «Τι ωραίο που είναι το Άμστερνταμ, με τους ποδηλατοδρόμους του», και πάει να τους εφαρμόσει στην Θεσσαλονίκη «μουρμουρίζοντας σπασμένες σκέψεις σε ξένες γλώσσες».
Κάπως έτσι καταλήγουμε σ’ έναν σχεδιασμό που φτάνει να χαράσσει… (μικρο)λωρίδα για περιπατητές και… τζόκινγκ, στο οδόστρωμα ενός δρόμου σαν την Κ. Καραμανλή, δίπλα από την σειρά των αυτοκινήτων που τώρα μποτιλιάρουν χειρότερα απ’ ό,τι πριν, γιατί η μία από τις δυο ελεύθερες λωρίδες κυκλοφορίας χρησιμοποιείται πια και για στάθμευση. Άλλο δείγμα προχειρότητας; Ο σχεδιασμός δεν έλαβε υπόψη ούτε τους κάδους απορριμμάτων και ανακύκλωσης του ίδιου του Δήμου.
Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτού του σχεδιασμού που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε μια προκάτ συνθηματολογία με πομπώδεις φράσεις όπως «βιώσιμη κινητικότητα», «ήπια κυκλοφορία», και «πράσινη μετακίνηση»;
Πρώτον, το αυτοκίνητο καταλήγει να ρυπαίνει περισσότερο (εξαιτίας του γενικού μποτιλιαρίσματος που προκαλείται), κι ας διακηρύττει η πολιτική ότι στόχος της είναι το αντίθετο, να μειώσει την ρύπανση από το ΙΧ.
Δεύτερον, μια πολιτική που λέει πως θα δημιουργήσει ανθρωπινότερη καθημερινότητα, έρχεται να την επιδεινώσει αισθητά για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες: Τα περισσότερα μαγαζιά της Κ. Καραμανλή λειτουργούν στη λογική «σταματάω για λίγο το αμάξι – ψωνίζω – φεύγω». Τι απαντάει σε αυτήν την πραγματικότητα η σχεδιαστική αλαζονεία; «Όλοι θα ξεβολευτούμε». Κι έτσι τα μαγαζιά της περιοχής, έχουν να αντιμετωπίσουν πέραν από την κρίση της πανδημίας, και μια παρέμβαση που «κόβει» την αγορά. Όσο για τους κατοίκους, το «πληρώστε πάρκινγκ» που υπονοείται σαφώς, θυμίζει εκείνο το «ας φάνε παντεσπάνι» της Μαρίας Αντουανέττας.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι σκέφτονταν οι μελετητές για τον ποδηλατόδρομο που σχεδίασαν στην Κ. Καραμανλή. Απ’ ό,τι φαίνεται, πάντως, σίγουρα δεν σκέφτηκαν… τον ίδιο τον δρόμο, τις χρήσεις του, και την κοινωνική ζωή του. Οι νέες επεμβάσεις, ιδίως στο μήκος της Κ. Καραμανλή, είναι εντελώς δυσλειτουργικές, και πρέπει να αποσυρθούν. Κι αυτό το λέμε εμείς, μια παράταξη που αποτελείται από πολλούς ανθρώπους που χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως κύριο μέσο μεταφοράς μέσα στην Θεσσαλονίκη, και δεν το στηρίζουν μόνο στα λόγια, ή με άστοχες παρεμβάσεις.
Θεσσαλονίκη 28 Ιουλίου 2020
Πολύ σωστά όσα γράφονται .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ο κ Ζέρβας αρχίζει να χάνει τον ουσιαστικό έλεγχο του δήμου γιατί περιβάλλεται από τουλάχιστον ιδιαίτερους συνεργάτες .
Ξοδεύονται χρήματα για αμφίβολης αποτελεσματικότητας έργα ,όταν οι μισοί τουλάχιστον κάδοι απορριμάτων χρειάζονται αντικατάσταση γιατί έχουν χαλάσει .
Είπαμε, ο πρώην κληρονόμησε πολλή ανοησία που του περίσσευε στον νυν και αυτός έκανε αποδοχή κληρονομιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοτικές αρχές με τα μυαλά στα κάγκελα.
ΑπάντησηΔιαγραφή