Όλη η Ανατολική Θεσσαλονίκη, μετατρέπεται σε μια τεράστια ...ποδηλατούπολη, καθώς οι πλέον κεντρικοί δρόμοι, αποκτούν λωρίδα ποδηλατόδρομου.
Όπως διαβάζουμε σε εξειδικευμένο ιστότοπο, η Λ.Καραμανλή, η Βούλγαρη, η Μπότσαρη κ.λ.π. αποκτούν ...
λωρίδες ποδηλατόδρομου (ολόκληρη η μελέτη εδώ), πράγμα που πρακτικά σημαίνει, ότι χιλιάδες αυτοκίνητα δεν θα έχουν πού να παρκάρουν.
Το ότι πέφτει το όριο ταχύτητας από 50 χλμ σε 30 χλμ, είναι το λιγότερο. Το ότι μένει η Λεωφόρος Καραμανλή με 2 λωρίδες κυκλοφορίας, είναι τραγωδία.
Σκεφτείτε πώς θα είναι: ένας κεντρικότατος δρόμος 3 χιλιομέτρων, κατά μήκος του οποίου υπάρχουν εκατοντάδες καταστήματα και δεκάδες στάσεις αστικής συγκοινωνίας, θα μείνει με δυό λωρίδες, από τις οποίες δύο, η μία θα είναι κατειλημμένη από λεωφορεία του ΟΑΣΘ ή φορτηγάκια που θα θέλουν να ξεφορτώσουν κάτι.
Σκεφτείτε τι θα γίνεται το Σάββατο, όπου υπάρχει μια τεράστια λαϊκή αγορά, στην περιοχή Βούλγαρη- Γρηγορίου Ε !
Σκεφτείτε τι θα γίνεται στην έξοδο για Χαλκιδική, με 1 λωρίδα κυκλοφορίας μόνο, από το 424 μέχρι το φανάρι Βούλγαρη - Καραμανλή!
Σκεφτείτε ότι στη δεξιά λωρίδα κινείται αστικό, πάει προς τη στάση, αλλά εκεί σταμάτησε "για μισό λεπτό", το φορτηγάκι για να ξεφορτώσει ένα δέμα σε φαρμακείο που βρίσκεται πάνω στην Καραμανλή. Αναγκαστικά το αστικό θα πάει τέρμα αριστερά και θα σταματήσει η κυκλοφορία σε μήκος 2 χιλιομέτρων, σε λίγα δευτερόλεπτα.
Σκεφτείτε τι θα γίνεται στις διασταυρώσεις, όπου θα είναι κολλημένα τα οχήματα και θα κορνάρουν σαν παλαβοί όλοι, να ανοίξει η διασταύρωση, επειδή άναψε πράσινο για αυτούς, αλλά όσοι έμειναν στη μέση της διασταύρωσης, δεν θα μπορούν να κουνηθούν. Θα έχουμε ένα μόνιμο μπλοκάρισμα και ...μόνιμο κορνάρισμα.
Αλλά ο εφιάλτης είναι το βράδυ: πού θα παρκάρουν όλα αυτά τα Ι.Χ. που θα διωχθούν από την Καραμανλή και τη Βούλγαρη ;
Τα στενά είναι ήδη "πήχτρα"! Ολόκληρη η ανατολική Θεσσαλονίκη, μια περιοχή πυκνής οίκησης, θα ψάχνει πού να αφήσει το Ι.Χ. !
Κωνσταντίνε, θα χάσεις τις επόμενες εκλογές από τον ποδηλατόδρομο της Λ.Καραμανλή, επειδή δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι, θα κάνουν "γύρες" όλη νύχτα ή το απόγευμα που γυρίζουν από τη δουλειά, για να βρουν πού θα αφήσουν το αμάξι και θα σε βρίζουν.
Στο λέω από τώρα, για να μη λες ότι δεν σου τό ΄πα. Πόσοι ποδηλάτες πια, θα εξυπηρετηθούν απ΄αυτόν τον ποδηλατόδρομο και για πόσους μήνες το χρόνο; Στερείτε 4 λωρίδες κυκλοφορίας από τον μεγαλύτερο δρόμο της Θεσσαλονίκης, για να κάνει περαντζάδα 1 ποδηλάτης την ημέρα, το Δεκέμβριο;
Β.Π.
Όπως διαβάζουμε σε εξειδικευμένο ιστότοπο, η Λ.Καραμανλή, η Βούλγαρη, η Μπότσαρη κ.λ.π. αποκτούν ...
λωρίδες ποδηλατόδρομου (ολόκληρη η μελέτη εδώ), πράγμα που πρακτικά σημαίνει, ότι χιλιάδες αυτοκίνητα δεν θα έχουν πού να παρκάρουν.
Το ότι πέφτει το όριο ταχύτητας από 50 χλμ σε 30 χλμ, είναι το λιγότερο. Το ότι μένει η Λεωφόρος Καραμανλή με 2 λωρίδες κυκλοφορίας, είναι τραγωδία.
Σκεφτείτε πώς θα είναι: ένας κεντρικότατος δρόμος 3 χιλιομέτρων, κατά μήκος του οποίου υπάρχουν εκατοντάδες καταστήματα και δεκάδες στάσεις αστικής συγκοινωνίας, θα μείνει με δυό λωρίδες, από τις οποίες δύο, η μία θα είναι κατειλημμένη από λεωφορεία του ΟΑΣΘ ή φορτηγάκια που θα θέλουν να ξεφορτώσουν κάτι.
Σκεφτείτε τι θα γίνεται το Σάββατο, όπου υπάρχει μια τεράστια λαϊκή αγορά, στην περιοχή Βούλγαρη- Γρηγορίου Ε !
Σκεφτείτε τι θα γίνεται στην έξοδο για Χαλκιδική, με 1 λωρίδα κυκλοφορίας μόνο, από το 424 μέχρι το φανάρι Βούλγαρη - Καραμανλή!
Σκεφτείτε ότι στη δεξιά λωρίδα κινείται αστικό, πάει προς τη στάση, αλλά εκεί σταμάτησε "για μισό λεπτό", το φορτηγάκι για να ξεφορτώσει ένα δέμα σε φαρμακείο που βρίσκεται πάνω στην Καραμανλή. Αναγκαστικά το αστικό θα πάει τέρμα αριστερά και θα σταματήσει η κυκλοφορία σε μήκος 2 χιλιομέτρων, σε λίγα δευτερόλεπτα.
Σκεφτείτε τι θα γίνεται στις διασταυρώσεις, όπου θα είναι κολλημένα τα οχήματα και θα κορνάρουν σαν παλαβοί όλοι, να ανοίξει η διασταύρωση, επειδή άναψε πράσινο για αυτούς, αλλά όσοι έμειναν στη μέση της διασταύρωσης, δεν θα μπορούν να κουνηθούν. Θα έχουμε ένα μόνιμο μπλοκάρισμα και ...μόνιμο κορνάρισμα.
Αλλά ο εφιάλτης είναι το βράδυ: πού θα παρκάρουν όλα αυτά τα Ι.Χ. που θα διωχθούν από την Καραμανλή και τη Βούλγαρη ;
Τα στενά είναι ήδη "πήχτρα"! Ολόκληρη η ανατολική Θεσσαλονίκη, μια περιοχή πυκνής οίκησης, θα ψάχνει πού να αφήσει το Ι.Χ. !
Κωνσταντίνε, θα χάσεις τις επόμενες εκλογές από τον ποδηλατόδρομο της Λ.Καραμανλή, επειδή δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι, θα κάνουν "γύρες" όλη νύχτα ή το απόγευμα που γυρίζουν από τη δουλειά, για να βρουν πού θα αφήσουν το αμάξι και θα σε βρίζουν.
Στο λέω από τώρα, για να μη λες ότι δεν σου τό ΄πα. Πόσοι ποδηλάτες πια, θα εξυπηρετηθούν απ΄αυτόν τον ποδηλατόδρομο και για πόσους μήνες το χρόνο; Στερείτε 4 λωρίδες κυκλοφορίας από τον μεγαλύτερο δρόμο της Θεσσαλονίκης, για να κάνει περαντζάδα 1 ποδηλάτης την ημέρα, το Δεκέμβριο;
Β.Π.
Προσπαθούν να μας κάνουν Ολλανδία και Δανία,
ΑπάντησηΔιαγραφήόμως δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές γι'αυτό.
Στην Γερμανία οι ποδηλάτες πέφτουν σχεδόν επάνω σου,
θεωρούν ότι μόνο εσύ πρέπει να προσέχεις, είτε σαν πεζός, είτε σαν οδηγός...
Πάλι ''σας''; Τελικά ''εσείς'' ποιοι είστε;;;
ΔιαγραφήΟ κύριος Ζέρβας δυστυχώς απογοητεύει καθημερινά τους δημότες την δύσμοιρης Θεσσαλονίκης. Έλεος πια, η ανοησία έχει περισσέψει στον Δήμο. Μεγάλο κρίμα...
ΔιαγραφήΆδικα τα γράφεις, Β. Π.. Ο εκ της παρατάξεως μπουτάρη προερχόμενος ζέρβας κληρονόμησε τα... χαρίσματα του πιθηκοειδούς τέως αρχηγού του και δεν λογαριάζει ούτε λογική ούτε πολιτικό κόστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας ενδιαφερει.! Να φυτεψουν και παγκακια με ζαρτινιερες καπου καπου στη δεξια λεωφορειολωριδα ωστε να κανει κανενα σλαλομ το αστικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια προταση για τον δημαρχο να μετονομαστει η Βουλγαρη σε ''οδος ηρωων νεκρων της ΕΡΤ''
Σταματήστε να γκρινιάζετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα παρετε το μετρό...
O Ζέρβας μετά το θετικό ξεκίνημα ,δείχνει να βαδίζει στα χνάρια του Μπουτάρη .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ευχαριστήσουμε τον Μητσοτάκη ,που συνέβαλλε με όλες τις δυνάμεις του στην εκλογή Ζερβα .
Μεχρι και άτομα που ανήκουν στον κύκλο της Δόμνας ,απ όπου ξεκίνησε η πορεία του για το δημαρχείο ,εκφράζουν την αγανάκτηση τους για δημαρχία του και τις αποφασεις του για τους ποδηλατόδρομους .
Οι εκπρόσωποι των άλλων παρατάξεων του Δήμου ,έχουν βολευτεί με τις καρέκλες που πήραν και δεν αντιδρούν ;