Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023

Καταγγελία ΣΟΚ ! Αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εμπλέκονται σε απάτη με e-shop !

 Περίεργη υπόθεση, που δεν έγινε ευρέως γνωστή αναφέρει ο ραδιοφωνικός σταθμός του Κυριάκου Βελόπουλου, FOCUS. Κάποιοι έστησαν ψεύτικο e-shop με τα στοιχεία ατόμου από τη Θεσσαλονίκη και κέρδισαν 60 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ! Συνελήφθησαν και το ΣΟΚ είναι ότι 3 από τους 7 συλληφθέντες απατεώνες ήταν αστυνομικοί που υπηρετούσαν στη Διώξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, που υποτίθεται ότι κυνηγά τους απατεώνες! Αν είναι αλήθεια, είναι πραγματικά άνω ποταμών και θα πρέπει να δοθούν διευκρινίσεις, από την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ.
Μεταφέρουμε την είδηση με επιφύλαξη, καθώς: 1. Δεν έχουμε σε υπόληψη τη συγκεκριμένη εκπομπή, καθώς ακούγονται συχνά τερατολογίες (αυτό δεν είναι όμως απόδειξη ακυρότητας της καταγγελίας) και 2. Δυσκολευόμαστε πολύ να πιστέψουμε ότι αστυνομικοί της Δ.Η.Ε. συνήργησαν σε τέτοια απάτη!

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο FOCUS: 


 Σε μια συγκλονιστική καταγγελία προχώρησε ακροατής του FOCUS FM 103,6.

Ο κ. Γιάννης, μιλώντας στην εκπομπή «Κόντρα στο Σύστημα» και στον Γρηγόρη Σερέτη περιέγραψε την πλεκτάνη που στήθηκε σε βάρος του, με την “συνεισφορά” του Διαδικτύου.

Όπως εξήγησε εμφανίστηκε στον εργασιακό του χώρο αστυνομικός με πολιτικά και αφού του έδειξε την αστυνομική του ταυτότητα του ζήτησε να τον ακολουθήσει στο Α.Τ της περιοχής χωρίς να του δώσει εξηγήσεις. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε ο Γολγοθάς του.

«Με πήγαν στο τμήμα της περιοχής στις 12 και μισή τα ξημερώματα και μέχρι τις 4 το απόγευμα δε μου λέγανε τι έχω κάνει. Κάποια στιγμή τους παρακάλεσα να πάρω ένα τηλέφωνο τη δικηγόρο μου και έναν φίλο μου από την Ασφάλεια στο Μέγαρο Θεσσαλονίκης. Η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη.
Έρχεται ο φίλος μου και ρωτάει τι έχω κάνει. Και του απαντάνε ότι έχει γίνει μια απάτη στο όνομά μου, 60.480.000 ευρώ (!) στην Αθήνα και πρέπει να με πάνε εκεί γιατί έχουν εντολή από βίαιη προσαγωγή. Με έπιασε πανικός. Με πάνε κατόπιν στο Αστυνομικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης, στο ίδιο κελί με έναν δολοφόνο, έναν παιδεραστή κλπ. Από τις 5 το απόγευμα που μεταφέρθηκα εκεί μέχρι τις 3 τα ξημερώματα, είχα άσχημη μεταχείριση στο κελί»
Ο αναίτια συλληφθείς περιγράφει το ψυχολογικό σοκ που υπέστη κατά τις ώρες παραμονής του και όχι μόνο στο Αστυνομικό Μέγαρο:

«Μεγάλο το ψυχολογικό σοκ που έζησα γιατί δεν είχα κάνει και κάτι. Αν είχα κάνει και έφταιγα, να τραβούσα όσα τράβηξα. Αλλά να μην έχω κάνει κάτι και να με τραβολογάνε σα να είμαι ο Κουφοντίνας, είναι πολύ μεγάλο κακό(…) Κατά τις 3 τα ξημερώματα και ενώ δε μπορούσα να κοιμηθώ, λέω στους αστυνομικούς ότι δεν αισθάνομαι καλά ( μούδιασμα άκρων, στεγνό στόμα) και θέλω να καλέσω ασθενοφόρο. Όντως, τα παιδιά με πήγαν στο εφημερεύον νοσοκομείο, όπου και κρατήθηκα δέκα ημέρες. Έγινε εισαγωγή και βρήκαν ότι είχα υποστεί ελαφρύ εγκεφαλικό, μέσω αξονικού τομογράφου. Τις δέκα μέρες ήμουν φρουρούμενος 24 ώρες το εικοσιτετράωρο έξω από το θάλαμο του νοσοκομείο»

«Μετά το εξιτήριο, με πάνε στο Μεταγωγών και από εκεί με κλούβα στην Αθήνα, για κάτι που δεν έκανα, μαζί με άλλους που είχαν κάνει άλλα εγκλήματα. Σε χώρο 1×1. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δε μου έχουν πει τίποτα, γιατί έπρεπε να με δει πρώτα ο Εισαγγελέας και ο Ανακριτής. Με πάνε στα κρατητήρια των Αθηνών, στον Ταύρο. Μέχρι να ρθει η σειρά μου να με εξετάσει ο ανακριτής και ο εισαγγελέας, πέρασαν δέκα ημέρες. Σε αυτό το διάστημα, είδαν τα μάτια μου χίλια δυο πράγματα, δίπλα σε εγκληματίες, δολοφόνους, απατεώνες κλπ. Και πάλι η συμπεριφορά των αστυνομικών απαράδεκτη. Ζητούσα να κάνω τηλέφωνα και όλο το ανέβαλλαν»

«Με πάνε στον Ανακριτή στην Ευελπίδων με χειροπέδες και με ρωτάει ο ανακριτής αν γνωρίζω το λόγο που ήμουν εκεί. Μου λέει: “Έχουνε φτιάξει ένα email στην Αθήνα, κάνανε δηλαδή ένα ιντερνετικό μαγαζί στο οποίο βάλανε τα δικά σου στοιχεία. Το κινητό σου τηλέφωνο στο email που δημιούργησαν και κάναν αυτή την απάτη από το 2014 μέχρι σήμερα, χρεώσανε το όνομά σου 60.480.000(…)”

«Ήταν e-shop , στο οποίο οι συγκεκριμένοι πουλούσαν ρούχα, παπούτσια, κινητά τηλέφωνα και όσοι πλήρωναν με την κάρτα τους, δε παραλάμβαναν ποτέ το εμπόρευμα.

Από τους 7 κατηγορούμενους, οι έξι είναι από την Αθήνα και οι τρεις από τους έξι ήταν από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος! Τους βρήκαν όλους, τους πιάσανε και ο λόγος που αφέθηκα ελεύθερος είναι ότι και ο Ανακριτής και ο Εισαγγελέας κατάλαβαν ότι δεν έχω καμία εμπλοκή, γιατί δε φαινόταν πουθενά το ΑΦΜ, πουθενά ο Αριθμός της ταυτότητας(…) Βγάλανε δηλαδή όλα τα παραπάνω λεφτά και νόμιζα ότι θα με βάλουν με αυτό τον τρόπο φυλακή. Είχαν τον τρόπο τους, μιας και κάποιοι από αυτούς ήταν στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος»

Για την κατάληξη της υπόθεσης ο κ. Γιάννης είπε:

«Η διαδικασία ολοκληρώθηκε, με απάλλαξαν από όλη τη διαδικασία των δικαστηρίων και τώρα έχω κάνει όλες τις ενέργειες ως Έλληνας πολίτης, να ζητήσω την αποζημίωσή μου. Μπορεί να τύχει στον καθένα»

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:

https://focusfm.gr/kataggelia-sok-akroatis-exigei-pos-epese-thyma-ilektronikis-apatis-ichitiko-focus-fm-103-6/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου