Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

Χαμός στο Μέγαρο Μουσικής για τη Μακεδονία - Πήξαμε στους πατριώτες



Χιλιάδες κόσμου παραβρέθηκαν μαζί μας, στην εκδήλωση του ΣΕΒΕ, για το "Μακεδονικό Σήμα", στο Μέγαρο Μουσικής. Όχι, δεν είναι πατριώτες, που ...

πονάνε για το όνομα της Μακεδονίας. Γέμισαν το Μέγαρο, επειδή είχε τζάμπα Ρέμο, που ξεκίνησε με το τραγούδι "Η μάνα του Αλέξανδρου" του Γιάννη Μαρκόπουλου. Αν δεν είχε συναυλία με τον Αντώνη Ρέμο, δεν θα ήταν ούτε το ένα δέκατο του κόσμου ! Ανάθεμά με, αν κάποιος απ΄αυτούς ξέρει τι είναι η εξέγερση του Ίλιντεν! 

Δίπλα μου, στη συναυλία , καθόταν μια νεαρή, που έβγαζε όλη την ώρα φωτογραφίες τον Ρέμο, με το κινητό. Μου ήρθε να τη ρωτήσω "ξέρεις τί  ήταν ο μεγάλος Μακεδόνας, Αριστοτέλης, πουλάκι μου;", αλλά κρατήθηκα για να μην πληγώσω τον πατριωτισμό της... ή μπορεί να μου λεγε κανένα "δεν τον ξέρω ρε μπάρμπα, τραπερ ήταν ή λαϊκός;" , οπότε θα πληγωνόμουν εγώ.


Και φυσικά, οι αιώνιοι πατριώτες της ΝΔ, που δεν ντρέπονται να πουλάνε Μακεδονομαχισμό. Τζιτζικώστες, Καλαφάτηδες, Ζέρβες και λοιποί πατριώτες. Κάτι είπε κι ο Γιάννης Μασούτης, 

Εμείς, έχουμε πάντα την ίδια απορία:

οι Πασόκοι, οι Συριζαίοι, οι λοιπές "προοδευτικές δυνάμεις" (που είναι 60% στη Θεσσαλονίκη, έτσι;) δεν νοιάζονται για το Μακεδονικό ζήτημα; Μόνο νεοδημοκράτες βλέπουμε να παλεύουν (έντιμα ή υποκριτικά) για τα προσχήματα. Αν αδιαφορεί το 60%, πώς να κερδίσουμε κάτι; Θα βλέπουν "Μακεδονικό κρασί" στο Μόναχο και θα καταλαβαίνουν ότι είναι από το Πρίλεπ.

Β.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου