Τζίρους που προκαλούν… ίλιγγο και έκπληξη ακόμη και στις
ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών κάνουν τα beach bars της Μυκόνου, που συναγωνίζονται το ένα το άλλο στην κατανάλωση αφρώδους οίνου και γκουρμέ γεύσεων.
Μόνο πέντε μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παραλίες της Μυκόνου κατάφεραν όλες μαζί να ξεπεράσουν σε τζίρο τα 50 εκατ. ευρώ την περσινή σεζόν, σύμφωνα με το cyclades24.gr.
Αν σας φαίνεται περίεργο πώς ο τζίρος ενός beach bar μπορεί να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ σε διάστημα μόλις τριών - τεσσάρων μηνών, αρκεί να διαβάσετε το παρακάτω περιστατικό το οποίο συνέβη πέρυσι σε ένα από αυτά, με πρωταγωνιστή έναν Σαουδάραβα πελάτη, ο οποίος, θέλοντας να ευχαριστήσει το προσωπικό του μαγαζιού για το σέρβις, δεν δίστασε να προσφέρει πουρμπουάρ που… ξεφεύγει από κάθε λογική.
Ο εν λόγω πελάτης, που προφανώς δεν φειδόταν χρημάτων, είχε κάνει λογαριασμό 25.000 ευρώ.
Όταν έφτασε η στιγμή να προσθέσει το φιλοδώρημα, με μια κίνηση των δακτύλων του συμπλήρωσε το… εξωφρενικό χρηματικό ποσό των 40.000 ευρώ.
Ο σερβιτόρος μόλις είδε ότι το σύνολο των χρημάτων που θα χρεώνονταν στην πιστωτική κάρτα του πελάτη έφτανε τις 65.000 ευρώ, ενημέρωσε αμέσως τους υπεύθυνους της επιχείρησης.
Τότε ένας εκ των ιδιοκτητών πλησίασε τον πελάτη και ευγενικά τον ρώτησε μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος, ώστε να διορθωθεί άμεσα.
Ωστόσο, ο Σαουδάραβας επέμεινε, εξηγώντας ότι είχε μείνει πλήρως ικανοποιημένος από το σέρβις και την ατμόσφαιρα του μαγαζιού και γι’ αυτό ήθελε να αφήσει μεγάλο φιλοδώρημα.
Και φυσικά, δεν είναι ο μοναδικός… γαλαντόμος πελάτης που εμφανίστηκε στο συγκεκριμένο και στα άλλα μαγαζιά του νησιού!
ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών κάνουν τα beach bars της Μυκόνου, που συναγωνίζονται το ένα το άλλο στην κατανάλωση αφρώδους οίνου και γκουρμέ γεύσεων.
Μόνο πέντε μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παραλίες της Μυκόνου κατάφεραν όλες μαζί να ξεπεράσουν σε τζίρο τα 50 εκατ. ευρώ την περσινή σεζόν, σύμφωνα με το cyclades24.gr.
Αν σας φαίνεται περίεργο πώς ο τζίρος ενός beach bar μπορεί να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ σε διάστημα μόλις τριών - τεσσάρων μηνών, αρκεί να διαβάσετε το παρακάτω περιστατικό το οποίο συνέβη πέρυσι σε ένα από αυτά, με πρωταγωνιστή έναν Σαουδάραβα πελάτη, ο οποίος, θέλοντας να ευχαριστήσει το προσωπικό του μαγαζιού για το σέρβις, δεν δίστασε να προσφέρει πουρμπουάρ που… ξεφεύγει από κάθε λογική.
Ο εν λόγω πελάτης, που προφανώς δεν φειδόταν χρημάτων, είχε κάνει λογαριασμό 25.000 ευρώ.
Όταν έφτασε η στιγμή να προσθέσει το φιλοδώρημα, με μια κίνηση των δακτύλων του συμπλήρωσε το… εξωφρενικό χρηματικό ποσό των 40.000 ευρώ.
Ο σερβιτόρος μόλις είδε ότι το σύνολο των χρημάτων που θα χρεώνονταν στην πιστωτική κάρτα του πελάτη έφτανε τις 65.000 ευρώ, ενημέρωσε αμέσως τους υπεύθυνους της επιχείρησης.
Τότε ένας εκ των ιδιοκτητών πλησίασε τον πελάτη και ευγενικά τον ρώτησε μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος, ώστε να διορθωθεί άμεσα.
Ωστόσο, ο Σαουδάραβας επέμεινε, εξηγώντας ότι είχε μείνει πλήρως ικανοποιημένος από το σέρβις και την ατμόσφαιρα του μαγαζιού και γι’ αυτό ήθελε να αφήσει μεγάλο φιλοδώρημα.
Και φυσικά, δεν είναι ο μοναδικός… γαλαντόμος πελάτης που εμφανίστηκε στο συγκεκριμένο και στα άλλα μαγαζιά του νησιού!