Ο Προκόπης Παυλόπουλος να αποκαλύψει τη μεγάλη προδοσία της κυβέρνησης…
Αισχρός πολιτικάντης ο Κυριάκος Μητσοτάκης…
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής Στρατηγικής Πολιτικής
της “Ελλήνων Πολιτείας” - αρθρογράφος
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
Η επαίσχυντη, η κατάπτυστη, η προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, της παράδοσης της Μακεδονίας μας, υπογράφηκε από έναν μη εκλεγμένο από τον ελληνικό λαό, αλλά διορισμένο από τον Αλέξη Τσίπρα στο ΥΠΕΞ και πρώην “σκληρό” κομμουνιστή, Νίκο Κοτζιά! Που με την υπογραφή του, έκανε προφανώς πράξη το νεανικό κομμουνιστικό όραμά του περί της μιας ενιαίας Μακεδονίας, που δεν θα είναι Ελλάδα! Κάνοντας πραγματικότητα τα σχέδια των ΕΑΜοβουλγάρων!
Συνέντευξη Τύπου του φορέα “Ανένδοτου Αγώνα για την Μακεδονία”…
Στο χθεσινό “Κόκκινο Πιπέρι”, της στήλης μου στην Ελεύθερη Ώρα, σας είχα αναγγείλει πως την Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 και ώρα 12:00 σε αίθουσα του κτιρίου της ΕΣΗΕΑ ήμουν προσκεκλημένος συνέντευξης Τύπου που διοργάνωνε ο φορέας “Ανένδοτου Αγώνα για την Μακεδονία” με θέμα: “Ακυρότητα της Συνθήκης των Πρεσπών”!
Ομιλητές ήταν έγκριτοι νομικοί καθώς και οι πρωτεργάτες των Παλλαϊκών συλλαλητηρίων Μιχαήλ Πατσίκας και Όθων Ιακωβίδης. Παρέμβαση μέσω Skype έκανε ο καθηγητής Γεώργιος Κασιμάτης.
Στη συνέντευξη Τύπου εξακριβώθηκε η δυνατότητα του ΠτΔ στην ακύρωση της επαίσχυντης, κατάπτυστης και προδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών.
Εξακριβώθηκε πως ήταν αναρμόδια τα δυο ΥΠΕΞ στην υπογραφή αυτής της συμφωνίας.
Εξακριβώθηκε η πολιτική κάλυψη της συμφωνίας αυτής από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως!
Όλες οι λεπτομέρειες όλων των παραπάνω, στο αυριανό (σημερινό) φύλλο της Ελεύθερης Ώρας!
Η συμφωνία των Πρεσπών είναι μια τυπική συνθήκη…
…με ρήτρα αιρεσιμότητας, δηλαδή στην ουσία με την αναβλητική αίρεση της ολοκλήρωσης των συμφωνημένων διαδικασιών κυρίως από την πλευρά των Σκοπίων. Η δική μας κύρωση στη Βουλή είναι απλά μια τυπική διαδικασία που θα ακολουθήσει. Άλλωστε η ίδια συνθήκη το ορίζει ρητά, ότι η συμφωνία αυτή είναι τελική και οριστική και δεν θα επέλθει καμία μεταβολή επ΄ αυτής. Επομένως, εδώ έχουμε μια κανονική και οριστική τυπική συνθήκη με αναβλητική αίρεση…
Έτσι ξεκίνησε την ομιλία του ο έγκριτος νομικός κ. Πέτρος Χασάπης, και συνέχισε…
Στο πάνελ οι έγκριτοι νομικοί Αναστάσιος Καραΐσκος, Αριάδνη Νούκα και Πέτρος Χασάπης
Είναι όμως η διεθνής αυτή συνθήκη έγκυρη ή άκυρη;
Για να είναι μια συνθήκη έγκυρη θα πρέπει, μεταξύ των άλλων, να έχει υπογραφεί από τα αρμόδια όργανα του κράτους.
Η συνθήκη της Βιέννης για το Δίκαιο των Διεθνών Συνθηκών1969 (ΝΔ 102/1974, άρθρα 46 σε συνδυασμό με το άρθρο 14) ορίζει ότι:
1) Το κράτος δεν δύναται να επικαλεστεί το γεγονός, ότι η συναίνεσή του όπως δεσμευτεί διά συνθήκης εδόθη κατά παράβαση διατάξεως του εσωτερικού του δικαίου, αναφερομένης εις την αρμοδιότητα συνομολογήσεως συνθηκών και ως εκ τούτου ακυρώνει τη συναίνεσή του, εκτός εάν η παραβίαση αυτή ήταν τόσο έκδηλη και αφορούσε κανόνα εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας.
2) Η παραβίαση είναι έκδηλη εφόσον τυγχάνει αντικειμενικά προφανής για οποιοδήποτε κράτος συμπεριφερόμενο επί του προκειμένου κατά τη συνήθη πρακτική και με καλή πίστη.
Εδώ λοιπόν θα διερευνήσουμε αν παραβιάστηκε κανόνας εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας. Και τέτοιους κανόνες φυσικά εμπεριέχει πρωτίστως το Σύνταγμα στο οποίο και θα πρέπει να ανατρέξουμε.
Ο ΠτΔ είναι ρυθμιστής, εγγυητής του Πολιτεύματος και διεθνής προστάτης της χώρας…
Όμως πριν από όλα θα πρέπει να έχουμε προ οφθαλμών ότι ο ΠτΔ είναι αφενός ρυθμιστής και εγγυητής του Πολιτεύματος (30Σ), αφετέρου είναι διεθνής προστάτης της χώρας και είναι αυτός που συνάπτει διεθνείς συνθήκες, σύμφωνα με το άρθρο 36 Σ. Επομένως τυπικά και ουσιαστικά τον ΠτΔ βαρύνει αυτή η σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών…
Το Σύνταγμα στο άρθρο 36 παρ.1 (σε συνδυασμό με το άρθρο 35 παρ.1) επιτάσσει ότι ο ΠτΔ συνάπτει τις προβλεπόμενες εκεί συνθήκες, με προσυπογραφή του ΥΠΕΞ και αφού τις συνάψει απλά τις ανακοινώνει στη Βουλή “μετά των αναγκαίων διασαφήσεων, άμα το συμφέρον και η ασφάλεια του κράτους το επιτρέπουν”!
Η δε παράγραφος 2 του ίδιου άρθρου (36 παρ.2 σε συνδυασμό και πάλι με το άρθρο 35 παρ.1) απαιτεί τρία πράγματα για την έγκαιρη σύναψη μιας διεθνούς συνθήκης από τις προβλεπόμενες στην ίδια παράγραφο:
Πράξη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, προσυπογραφή από τον υπουργό των Εξωτερικών και τη ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ της βουλής στην ούτω υπογραφείσα συνθήκη, με την ψήφιση και κύρωσή της…
Η Συνθήκη των Πρεσπών, περιέχει δυο ειδών ρυθμίσεις. Ρυθμίσεις που εμπίπτουν τόσο στις τυπικές συνθήκες του άρθρου 36 παρ.1 του Συντάγματος, όσο και ρυθμίσεις που εμπίπτουν στις τυπικές συνθήκες του άρθρου 36 παρ.2 του Συντάγματος. Επομένως η παρουσία του ΠτΔ και στις δυο περιπτώσεις είναι απαραίτητη…
Πού είναι ο ΠτΔ ; Άκυρη η Συνθήκη των Πρεσπών…
Όμως τι από όλα αυτά έχει γίνει; Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι μόνος του ο ΥΠΕΞ, χωρίς την υπογραφή του ΠτΔ, χωρίς καν την εξουσιοδότηση του ΠτΔ και χωρίς καν απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου (αφού διαφωνεί το συγκυβερνών κόμμα), πήγε και υπέγραψε μια διεθνή συνθήκη που περιέχει διατάξεις τόσο της παρ.1 όσο και της παρ.2 του άρθρου 36 του Συντάγματος, δηλαδή συνθήκες που κατά το Σύνταγμα συνάπτει ο ΠτΔ.
Και το έκανε αυτό ο υπουργός, ωσάν να επρόκειτο για διεθνή συνθήκη απλοποιημένης μορφής, την οποία θα μπορούσε να υπογράψει μόνος του. Το μόνο που πρόσθεσαν στη συνθήκη, είναι η ρήτρα κύρωσης από την ελληνική βουλή. Όλο αυτό όμως ήδη έχει παραβιάσει ευθέως το άρθρο 36 του Συντάγματος κατά τα ανωτέρω…
Και εγώ ερωτώ: Πού είναι ΠτΔ; Ποια είναι η βούλησή του επί της συγκεκριμένης συνθήκης; Είναι ή όχι ο εγγυητής του πολιτεύματος; Είναι ή όχι ο διεθνής παραστάτης της χώρας; Παραβιάστηκε ή όχι κανόνας εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας;
Είναι λοιπόν ή όχι άκυρη η Συνθήκη των Πρεσπών;
Να υπερασπιστεί την Πατρίδα ο ΠτΔ…
Εύλογα επομένως, κάποιος καλόπιστος μπορεί να φανταστεί ότι εδώ συνέβησαν δυο τινά: Είτε ότι η κυβέρνηση πήγε για υπογραφή στον ΠτΔ και αποπέμφθηκε από αυτόν, είτε από την αρχή παρακάμφθηκε ο ΠτΔ.
Η συνθήκη υπογράφηκε από τον ΥΠΕΞ ως συνθήκη απλοποιημένης μορφής (ενώ η ίδια η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι είναι τυπική συνθήκη και αυτό άλλωστε ορίζει και το σοβαρότατο περιεχόμενο της συνθήκης, το οποίο εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 36 παρ.1 και παρ.2 του Συντάγματος) και απλά θα έρθει στην ελληνική βουλή κατά το άρθρο 28 παρ.3 του Συντάγματος, σαν απλό νομοσχέδιο για να γίνει και εσωτερικό δίκαιο στην Ελλάδα.
Τότε φυσικά, εφόσον συγκεντρώσει 151 βουλευτές ο ΠτΔ δεν θα μπορεί εκ των υστέρων να τη σταματήσει (42Σ) γιατί θα έχει μορφή απλού νόμου (σ.σ. γι΄ αυτό μιλάει συνεχώς για 151 βουλευτές ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος της κυβερνήσεως Δημήτρης Τζανακόπουλος, αφού η κυβέρνηση έκανε σατανικό τρικ προκειμένου να περάσει στα μουλωχτά το ξεπούλημα της Μακεδονίας μας)…
Θα είναι ένοχος ο ΠτΔ εάν δεν υπερασπιστεί το Σύνταγμα…
Πού κρύβεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης;
Καλούμε λοιπόν τον ΠτΔ να μιλήσει τώρα για το αν συμμετείχε ή όχι ο ίδιος, στη σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών, όπως το ίδιο το Σύνταγμα επιτάσσει.
Τον καλούμε ως διεθνή παραστάτη της χώρας να εκφράσει στον ελληνικό λαό τη βούλησή του για το εάν συναινεί στη σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών ή όχι!
Πρέπει ο ελληνικός λαός να γνωρίζει αν παραβιάστηκε εσωτερικός κανόνας θεμελιώδους σημασίας, σύμφωνα με τη συνθήκη της Βιέννης.
Έχει αυτό το δικαίωμα…
Από την άλλη μεριά αναρωτιέμαι πού είναι τα κόμματα και ειδικά η Νέα Δημοκρατία, που μάλλον θεατρικά κόπτονται κατά της συμφωνίας και τα οποία θα μπορούσαν να ζητήσουν την παραίτηση του ΠτΔ και να σταματήσουν όλο αυτό το πράγμα;
Τεράστιες οι ευθύνες του συνωμοσιολόγου Μάθιου Νίμιτς…
Με αυτά τα δεδομένα έχουμε σχετικά άκυρη διεθνή συνθήκη (δηλαδή την ακυρότητα θα πρέπει να την επικαλεστεί το ένα από τα δυο μέρη) η οποία συνθήκη δεν παράγει, ούτε πρόκειται να παράξει αποτελέσματα (αν κάποια στιγμή επίκληση της ακυρότητας) και αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν από τώρα ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, αλλά και τα ίδια τα Σκόπια, καθόσον τα πολιτικά πράγματα στην Ελλάδα ενδεχομένως δεν θα συνεχίσουν έτσι όπως πήγαιναν μέχρι σήμερα.
Ο λαός πονάει στην ψυχή του και δεν αποκλείεται να βρει διέξοδο λύτρωσης (σ.σ. έχει τεράστιες ευθύνες ο επιτετραμμένος του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς για το κατάπτυστο προσύμφωνο των Πρεσπών, αφού συνωμοσιολόγησε με το Τσίπρα και τον Κοτζιά εις βάρος της Ελλάδος)!
Φυσικά η κυβέρνηση θα αντιτείνει ότι στην πράξη δεν τηρούνται αυτά τα πράγματα και ότι η αναφορά του Συντάγματος στον ΠτΔ είναι συμβολική.
ΛΑΘΟΣ!!
Από τις αρμοδιότητες που είχε ο ΠτΔ πριν το 1986, μια δεν του αφαιρέθηκε και αυτή είναι η σύναψη των διεθνών συνθηκών του άρθρου 36, διαφορετικά δεν θα δικαιολογούνταν ο τίτλος του Αρχηγού του Κράτους και του Διεθνούς Παραστάτη της χώρας.
Επομένως, παρότι η όποια κυβέρνηση κάνει ό,τι θέλει, δεν παύει να παραβιάζεται εδώ κανόνας θεμελιώδους σημασίας του κράτους και αυτό μπορεί να το επικαλεστεί μια άλλη όχι εθνοφοβική κυβέρνηση. Και δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι αυτή ακριβώς η “χύμα” αντιμετώπιση του Συντάγματος από τα κόμματα και τη Δικαιοσύνη μας οδήγησε στο σημερινό κατάντημα, με την αποδοχή αντισυνταγματικών μνημονίων…
Κάνατε το Σύνταγμα κουρελόχαρτο…
Χρεοκοπήσατε…
Από τα παραπάνω βλέπουμε ότι, το πολιτικό και πολιτειακό μοντέλο της Γ΄ Ελληνικής Δημοκρατίας χρεοκόπησε και έφερε τα αποτελέσματα που έφερε.
Επικαλούμαστε, ακόμα κι εδώ σήμερα το Σύνταγμα, λες και τηρείται από το πολιτικό σύστημα, λες και τηρείται από τη Δικαιοσύνη. Τα αντισυνταγματικά μνημόνια, όπως κι αυτό που γίνεται τώρα με τη συντριπτική πλειοψηφία του λαού αντίθετη, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές…
Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη να γίνει υπέρβαση αυτής της κατάστασης και να περάσουμε στην Δ΄ Ελληνική Δημοκρατία, δηλαδή σε ένα νέο πιο δημοκρατικό μοντέλο διακυβέρνησης με ουσιαστική συμμετοχή του λαού.
Ο αγώνας, όπως λένε και οι φίλοι εδώ του φορέα, θα πρέπει να είναι ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ μέχρι τη δικαίωση της Μακεδονίας μας.
Μέχρι την εγκαθίδρυση πραγματικής δημοκρατίας στη χώρα μας…
ΣΗΜ.: Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην Ελεύθερη Ώρα την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018
Αισχρός πολιτικάντης ο Κυριάκος Μητσοτάκης…
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής Στρατηγικής Πολιτικής
της “Ελλήνων Πολιτείας” - αρθρογράφος
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
Η επαίσχυντη, η κατάπτυστη, η προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, της παράδοσης της Μακεδονίας μας, υπογράφηκε από έναν μη εκλεγμένο από τον ελληνικό λαό, αλλά διορισμένο από τον Αλέξη Τσίπρα στο ΥΠΕΞ και πρώην “σκληρό” κομμουνιστή, Νίκο Κοτζιά! Που με την υπογραφή του, έκανε προφανώς πράξη το νεανικό κομμουνιστικό όραμά του περί της μιας ενιαίας Μακεδονίας, που δεν θα είναι Ελλάδα! Κάνοντας πραγματικότητα τα σχέδια των ΕΑΜοβουλγάρων!
Συνέντευξη Τύπου του φορέα “Ανένδοτου Αγώνα για την Μακεδονία”…
Στο χθεσινό “Κόκκινο Πιπέρι”, της στήλης μου στην Ελεύθερη Ώρα, σας είχα αναγγείλει πως την Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 και ώρα 12:00 σε αίθουσα του κτιρίου της ΕΣΗΕΑ ήμουν προσκεκλημένος συνέντευξης Τύπου που διοργάνωνε ο φορέας “Ανένδοτου Αγώνα για την Μακεδονία” με θέμα: “Ακυρότητα της Συνθήκης των Πρεσπών”!
Ομιλητές ήταν έγκριτοι νομικοί καθώς και οι πρωτεργάτες των Παλλαϊκών συλλαλητηρίων Μιχαήλ Πατσίκας και Όθων Ιακωβίδης. Παρέμβαση μέσω Skype έκανε ο καθηγητής Γεώργιος Κασιμάτης.
Στη συνέντευξη Τύπου εξακριβώθηκε η δυνατότητα του ΠτΔ στην ακύρωση της επαίσχυντης, κατάπτυστης και προδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών.
Εξακριβώθηκε πως ήταν αναρμόδια τα δυο ΥΠΕΞ στην υπογραφή αυτής της συμφωνίας.
Εξακριβώθηκε η πολιτική κάλυψη της συμφωνίας αυτής από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως!
Όλες οι λεπτομέρειες όλων των παραπάνω, στο αυριανό (σημερινό) φύλλο της Ελεύθερης Ώρας!
Η συμφωνία των Πρεσπών είναι μια τυπική συνθήκη…
…με ρήτρα αιρεσιμότητας, δηλαδή στην ουσία με την αναβλητική αίρεση της ολοκλήρωσης των συμφωνημένων διαδικασιών κυρίως από την πλευρά των Σκοπίων. Η δική μας κύρωση στη Βουλή είναι απλά μια τυπική διαδικασία που θα ακολουθήσει. Άλλωστε η ίδια συνθήκη το ορίζει ρητά, ότι η συμφωνία αυτή είναι τελική και οριστική και δεν θα επέλθει καμία μεταβολή επ΄ αυτής. Επομένως, εδώ έχουμε μια κανονική και οριστική τυπική συνθήκη με αναβλητική αίρεση…
Έτσι ξεκίνησε την ομιλία του ο έγκριτος νομικός κ. Πέτρος Χασάπης, και συνέχισε…
Στο πάνελ οι έγκριτοι νομικοί Αναστάσιος Καραΐσκος, Αριάδνη Νούκα και Πέτρος Χασάπης
Είναι όμως η διεθνής αυτή συνθήκη έγκυρη ή άκυρη;
Για να είναι μια συνθήκη έγκυρη θα πρέπει, μεταξύ των άλλων, να έχει υπογραφεί από τα αρμόδια όργανα του κράτους.
Η συνθήκη της Βιέννης για το Δίκαιο των Διεθνών Συνθηκών1969 (ΝΔ 102/1974, άρθρα 46 σε συνδυασμό με το άρθρο 14) ορίζει ότι:
1) Το κράτος δεν δύναται να επικαλεστεί το γεγονός, ότι η συναίνεσή του όπως δεσμευτεί διά συνθήκης εδόθη κατά παράβαση διατάξεως του εσωτερικού του δικαίου, αναφερομένης εις την αρμοδιότητα συνομολογήσεως συνθηκών και ως εκ τούτου ακυρώνει τη συναίνεσή του, εκτός εάν η παραβίαση αυτή ήταν τόσο έκδηλη και αφορούσε κανόνα εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας.
2) Η παραβίαση είναι έκδηλη εφόσον τυγχάνει αντικειμενικά προφανής για οποιοδήποτε κράτος συμπεριφερόμενο επί του προκειμένου κατά τη συνήθη πρακτική και με καλή πίστη.
Εδώ λοιπόν θα διερευνήσουμε αν παραβιάστηκε κανόνας εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας. Και τέτοιους κανόνες φυσικά εμπεριέχει πρωτίστως το Σύνταγμα στο οποίο και θα πρέπει να ανατρέξουμε.
Ο ΠτΔ είναι ρυθμιστής, εγγυητής του Πολιτεύματος και διεθνής προστάτης της χώρας…
Όμως πριν από όλα θα πρέπει να έχουμε προ οφθαλμών ότι ο ΠτΔ είναι αφενός ρυθμιστής και εγγυητής του Πολιτεύματος (30Σ), αφετέρου είναι διεθνής προστάτης της χώρας και είναι αυτός που συνάπτει διεθνείς συνθήκες, σύμφωνα με το άρθρο 36 Σ. Επομένως τυπικά και ουσιαστικά τον ΠτΔ βαρύνει αυτή η σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών…
Το Σύνταγμα στο άρθρο 36 παρ.1 (σε συνδυασμό με το άρθρο 35 παρ.1) επιτάσσει ότι ο ΠτΔ συνάπτει τις προβλεπόμενες εκεί συνθήκες, με προσυπογραφή του ΥΠΕΞ και αφού τις συνάψει απλά τις ανακοινώνει στη Βουλή “μετά των αναγκαίων διασαφήσεων, άμα το συμφέρον και η ασφάλεια του κράτους το επιτρέπουν”!
Η δε παράγραφος 2 του ίδιου άρθρου (36 παρ.2 σε συνδυασμό και πάλι με το άρθρο 35 παρ.1) απαιτεί τρία πράγματα για την έγκαιρη σύναψη μιας διεθνούς συνθήκης από τις προβλεπόμενες στην ίδια παράγραφο:
Πράξη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, προσυπογραφή από τον υπουργό των Εξωτερικών και τη ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ της βουλής στην ούτω υπογραφείσα συνθήκη, με την ψήφιση και κύρωσή της…
Η Συνθήκη των Πρεσπών, περιέχει δυο ειδών ρυθμίσεις. Ρυθμίσεις που εμπίπτουν τόσο στις τυπικές συνθήκες του άρθρου 36 παρ.1 του Συντάγματος, όσο και ρυθμίσεις που εμπίπτουν στις τυπικές συνθήκες του άρθρου 36 παρ.2 του Συντάγματος. Επομένως η παρουσία του ΠτΔ και στις δυο περιπτώσεις είναι απαραίτητη…
Πού είναι ο ΠτΔ ; Άκυρη η Συνθήκη των Πρεσπών…
Όμως τι από όλα αυτά έχει γίνει; Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι μόνος του ο ΥΠΕΞ, χωρίς την υπογραφή του ΠτΔ, χωρίς καν την εξουσιοδότηση του ΠτΔ και χωρίς καν απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου (αφού διαφωνεί το συγκυβερνών κόμμα), πήγε και υπέγραψε μια διεθνή συνθήκη που περιέχει διατάξεις τόσο της παρ.1 όσο και της παρ.2 του άρθρου 36 του Συντάγματος, δηλαδή συνθήκες που κατά το Σύνταγμα συνάπτει ο ΠτΔ.
Και το έκανε αυτό ο υπουργός, ωσάν να επρόκειτο για διεθνή συνθήκη απλοποιημένης μορφής, την οποία θα μπορούσε να υπογράψει μόνος του. Το μόνο που πρόσθεσαν στη συνθήκη, είναι η ρήτρα κύρωσης από την ελληνική βουλή. Όλο αυτό όμως ήδη έχει παραβιάσει ευθέως το άρθρο 36 του Συντάγματος κατά τα ανωτέρω…
Και εγώ ερωτώ: Πού είναι ΠτΔ; Ποια είναι η βούλησή του επί της συγκεκριμένης συνθήκης; Είναι ή όχι ο εγγυητής του πολιτεύματος; Είναι ή όχι ο διεθνής παραστάτης της χώρας; Παραβιάστηκε ή όχι κανόνας εσωτερικού δικαίου θεμελιώδους σημασίας;
Είναι λοιπόν ή όχι άκυρη η Συνθήκη των Πρεσπών;
Να υπερασπιστεί την Πατρίδα ο ΠτΔ…
Εύλογα επομένως, κάποιος καλόπιστος μπορεί να φανταστεί ότι εδώ συνέβησαν δυο τινά: Είτε ότι η κυβέρνηση πήγε για υπογραφή στον ΠτΔ και αποπέμφθηκε από αυτόν, είτε από την αρχή παρακάμφθηκε ο ΠτΔ.
Η συνθήκη υπογράφηκε από τον ΥΠΕΞ ως συνθήκη απλοποιημένης μορφής (ενώ η ίδια η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι είναι τυπική συνθήκη και αυτό άλλωστε ορίζει και το σοβαρότατο περιεχόμενο της συνθήκης, το οποίο εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 36 παρ.1 και παρ.2 του Συντάγματος) και απλά θα έρθει στην ελληνική βουλή κατά το άρθρο 28 παρ.3 του Συντάγματος, σαν απλό νομοσχέδιο για να γίνει και εσωτερικό δίκαιο στην Ελλάδα.
Τότε φυσικά, εφόσον συγκεντρώσει 151 βουλευτές ο ΠτΔ δεν θα μπορεί εκ των υστέρων να τη σταματήσει (42Σ) γιατί θα έχει μορφή απλού νόμου (σ.σ. γι΄ αυτό μιλάει συνεχώς για 151 βουλευτές ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος της κυβερνήσεως Δημήτρης Τζανακόπουλος, αφού η κυβέρνηση έκανε σατανικό τρικ προκειμένου να περάσει στα μουλωχτά το ξεπούλημα της Μακεδονίας μας)…
Θα είναι ένοχος ο ΠτΔ εάν δεν υπερασπιστεί το Σύνταγμα…
Πού κρύβεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης;
Καλούμε λοιπόν τον ΠτΔ να μιλήσει τώρα για το αν συμμετείχε ή όχι ο ίδιος, στη σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών, όπως το ίδιο το Σύνταγμα επιτάσσει.
Τον καλούμε ως διεθνή παραστάτη της χώρας να εκφράσει στον ελληνικό λαό τη βούλησή του για το εάν συναινεί στη σύναψη της Συνθήκης των Πρεσπών ή όχι!
Πρέπει ο ελληνικός λαός να γνωρίζει αν παραβιάστηκε εσωτερικός κανόνας θεμελιώδους σημασίας, σύμφωνα με τη συνθήκη της Βιέννης.
Έχει αυτό το δικαίωμα…
Από την άλλη μεριά αναρωτιέμαι πού είναι τα κόμματα και ειδικά η Νέα Δημοκρατία, που μάλλον θεατρικά κόπτονται κατά της συμφωνίας και τα οποία θα μπορούσαν να ζητήσουν την παραίτηση του ΠτΔ και να σταματήσουν όλο αυτό το πράγμα;
Τεράστιες οι ευθύνες του συνωμοσιολόγου Μάθιου Νίμιτς…
Με αυτά τα δεδομένα έχουμε σχετικά άκυρη διεθνή συνθήκη (δηλαδή την ακυρότητα θα πρέπει να την επικαλεστεί το ένα από τα δυο μέρη) η οποία συνθήκη δεν παράγει, ούτε πρόκειται να παράξει αποτελέσματα (αν κάποια στιγμή επίκληση της ακυρότητας) και αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν από τώρα ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, αλλά και τα ίδια τα Σκόπια, καθόσον τα πολιτικά πράγματα στην Ελλάδα ενδεχομένως δεν θα συνεχίσουν έτσι όπως πήγαιναν μέχρι σήμερα.
Ο λαός πονάει στην ψυχή του και δεν αποκλείεται να βρει διέξοδο λύτρωσης (σ.σ. έχει τεράστιες ευθύνες ο επιτετραμμένος του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς για το κατάπτυστο προσύμφωνο των Πρεσπών, αφού συνωμοσιολόγησε με το Τσίπρα και τον Κοτζιά εις βάρος της Ελλάδος)!
Φυσικά η κυβέρνηση θα αντιτείνει ότι στην πράξη δεν τηρούνται αυτά τα πράγματα και ότι η αναφορά του Συντάγματος στον ΠτΔ είναι συμβολική.
ΛΑΘΟΣ!!
Από τις αρμοδιότητες που είχε ο ΠτΔ πριν το 1986, μια δεν του αφαιρέθηκε και αυτή είναι η σύναψη των διεθνών συνθηκών του άρθρου 36, διαφορετικά δεν θα δικαιολογούνταν ο τίτλος του Αρχηγού του Κράτους και του Διεθνούς Παραστάτη της χώρας.
Επομένως, παρότι η όποια κυβέρνηση κάνει ό,τι θέλει, δεν παύει να παραβιάζεται εδώ κανόνας θεμελιώδους σημασίας του κράτους και αυτό μπορεί να το επικαλεστεί μια άλλη όχι εθνοφοβική κυβέρνηση. Και δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι αυτή ακριβώς η “χύμα” αντιμετώπιση του Συντάγματος από τα κόμματα και τη Δικαιοσύνη μας οδήγησε στο σημερινό κατάντημα, με την αποδοχή αντισυνταγματικών μνημονίων…
Κάνατε το Σύνταγμα κουρελόχαρτο…
Χρεοκοπήσατε…
Από τα παραπάνω βλέπουμε ότι, το πολιτικό και πολιτειακό μοντέλο της Γ΄ Ελληνικής Δημοκρατίας χρεοκόπησε και έφερε τα αποτελέσματα που έφερε.
Επικαλούμαστε, ακόμα κι εδώ σήμερα το Σύνταγμα, λες και τηρείται από το πολιτικό σύστημα, λες και τηρείται από τη Δικαιοσύνη. Τα αντισυνταγματικά μνημόνια, όπως κι αυτό που γίνεται τώρα με τη συντριπτική πλειοψηφία του λαού αντίθετη, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές…
Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη να γίνει υπέρβαση αυτής της κατάστασης και να περάσουμε στην Δ΄ Ελληνική Δημοκρατία, δηλαδή σε ένα νέο πιο δημοκρατικό μοντέλο διακυβέρνησης με ουσιαστική συμμετοχή του λαού.
Ο αγώνας, όπως λένε και οι φίλοι εδώ του φορέα, θα πρέπει να είναι ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ μέχρι τη δικαίωση της Μακεδονίας μας.
Μέχρι την εγκαθίδρυση πραγματικής δημοκρατίας στη χώρα μας…
ΣΗΜ.: Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην Ελεύθερη Ώρα την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018