Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Συγκλονίζει ο Γιάννης Φλωρινιώτης με το πρόβλημα υγείας του

Περαστικά ρε Μακεδόνα!
Δύσκολες ώρες συνεχίζει να περνάει ο Γιάννης Φλωρινιώτης, ο οποίος ....
μετά το εγκεφαλικό που υπέστη και το οποίο παραλίγο να του στερήσει την όραση, ακολουθεί θεραπείες για να την αποκαταστήσει!

«Κάθε μήνα, για έναν χρόνο, θα μου κάνουν μία ένεση μέσα στο μάτι για να μπορέσουν να επαναφέρουν το φως μου. Έγινε η πρώτη ένεση χθες και τώρα κάθε 10 του μηνός θα πηγαίνω στο Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ για αυτόν τον λόγο. Στεναχωρήθηκα πολύ που κάποιοι νόμιζαν ότι εκμεταλλεύομαι το γεγονός για διαφήμιση. Τόσα χρόνια στον χώρο δεν χρειάζεται να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά ούτε θα… έπαιζα με το θέμα της υγείας μου» δήλωσε στην Espresso ο Γιάννης Φλωρινιώτης



Όμως οι δύσκολες στιγμές δεν έχουν τελειώσει αφού όπως ανέφερε ο Γιάννης Φλωρινιώτης: «Σε λίγο θα μπω σε άλλο νοσοκομείο για τη βουβωνοκήλη μου, γιατί χρειάζεται επειγόντως χειρουργείο. Για αυτό και ακύρωσα κάποιες εμφανίσεις μου, για να δώσω βάση στην υγεία μου και μετά να μπορέσω να αφοσιωθώ στο τραγούδι. Άλλωστε, όπως λέω πάντα, θα πεθάνω με το μικρόφωνο στο χέρι».

Ποιό είναι το πραγματικό όνομα του Γιάννη Φλωρινιώτη



Πώς ένας γιατρός εντόπισε καρκίνο σε 32χρονη από την τηλεόραση