Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Πέθανε η σύζυγος του Πύρρου Δήμα και μητέρα 4 παιδιών

Η σύζυγος του προέδρου της Αρσης Βαρών και ολυμπιονίκη έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη που έδινε με την επάρατη νόσο.
Ο Ολυμπιονίκης που....
χάρισε τρία χρυσά και ένα αργυρό μετάλλιο στην Ελλάδα, είχε μιλήσει σε συνέντευξή του για τη μάχη που έδινε η σύζυγός του και μητέρα των 4 παιδιών του, Αναστασία, με τον καρκίνο.

Όταν ρωτήθηκε γιατί εγκατέλειψε την πολιτική, ο Πύρρος Δήμας απάντησε: «Δεν εγκατέλειψα. Απλώς δεν ψηφίστηκα. Έπεσαν τότε οι εκλογές και πάνω στο πρόβλημα της Αναστασίας. Στις 3 Ιανουαρίου διαγνώστηκε ο όγκος στο κεφάλι, λίγο μετά, 14 του μηνός, χειρουργήθηκε. Γλοιοβλάστωμα. Εγχειρίστηκε στην Ελλάδα. Τώρα είναι σταθερή η κατάστασή της. Δεν έφυγα από την πολιτική γιατί δεν μου άρεσε ή μετάνιωσα αλλά για προσωπικούς λόγους. Δεν θα μπορούσα να αφήσω την Αναστασία, τα παιδιά. Περάσαμε πολύ δύσκολα… εισπράξαμε πολλή αγάπη… Ο Γολγοθάς συνεχίζεται…».

Μιλώντας για τις προτεραιότητες που έχει στη ζωή του, τόνισε: «Η οικογένειά μου πάνω απ’ όλα. Η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, η Ελένη 21 ετών κάνει μεταπτυχιακό στο Σικάγο, ο Βίκτωρ 18 χρόνων πέρασε στο Γέιλ για πολιτικές επιστήμες, η Μαρία 16 και ο Νικόλας 7. Η Μαρία κάνει κωπηλασία και την πηγαίνω στον Αγιο Κοσμά κάθε μέρα. Θέλω τα παιδιά μου να κάνουν ό,τι δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω εγώ. Κλαίω όταν τα βλέπω να προκόβουν. Αυτά είναι τα καλύτερα μετάλλιά μου. Μετά έρχεται η καριέρα.»