Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Τι νόημα έχει η "κούριερ" αφου δεν φέρνει σπίτι τα πράγματα κι αφήνει μόνο χαρτάκι;

 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ κάνει παράπονα κι έχει δίκιο, το πρόβλημα είναι γνωστό. Λίγο πολύ, με την έκρηξη των online αγορών ηλεκτρονικών συσκευών, όλοι αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. Ας το περιγράψουμε πρακτικά: 

Βλέπει ο πελάτης την "προσφορά" σε μια διαφήμιση στο facebook ή οπουδήποτε αλλού, μπαίνει στο public, germanos, kotsovolos, media markt κλπ, βάζει στο "καλάθι" το προϊόν, πληρώνει με την κάρτα, το σύστημα του δίνει συνήθως έναν αριθμό αποστολής και μετά ...περιμένει.

Το σύστημα τον ενημερώνει ότι το προϊόν στάλθηκε, ο πελάτης το περιμένει στο σπίτι ή στο γραφείο με την ACS κ.λπ., αλλά το μόνο που βρίσκει είναι "χαρτάκια" κολλημένα στο κουτί αλληλογραφίας της πολυκατοικίας, ότι "πέρασε ο κούριερ και δεν σας βρήκε".

Το μυστικό είναι ότι, οι εταιρείες κούριερ δεν προλαβαίνουν να παραδώσουν με μηχανάκια τα αντικείμενα (πόσα να χωρέσει ένα μηχανάκι;) κι έτσι δίνουν καμιά κατοσταριά χαρτάκια σε έναν νεαρό, ο οποίος απλώς τα αφήνει στις πολυκατοικίες, χωρίς να χτυπάει κουδούνια (αφού δεν έχει μαζί του το laptop!), δήθεν ότι "πέρασε και δεν σας βρήκε".

Έτσι, οι πελάτες βλέπουν το ειδοποιητήριο και ...αρχίζουν να τηλεφωνούν για να βγάλουν άκρη. Αμ δε!

Μην ψάχνετε άδικα "τηλέφωνο ACS", δεν υπάρχει περίπτωση να μιλήσετε με άνθρωπο, ούτε να βρείτε το τηλέφωνο συγκεκριμένου καταστήματος της γειτονιάς σας ! Ούτε μία στο εκατομμύριο ! Πάρτε το κινητό σας -όπου έχετε τον αριθμό αποστολής- παραμάσχαλα  και πηγαίντε ποδαράτα στο κατάστημα, γιατί αλλιώς θα περιμένετε μήνες για το "τάμπλετ του μικρού που βρήκατε στο BLACK FRIDAY σε προσφορά". 

Να τα έχετε υπόψη σας στις αγορές online, όταν λένε "παράδοση στο σπίτι σας", τελικά στην πράξη γίνεται "παράδοση στο μαγαζί μας, ελάτε εσείς σε μας". Στην πράξη, οι κούριερ δεν παραδίδουν ούτε το 30% των εμπορευμάτων. Δεν προλαβαίνουν, με τόση έξαρση της ζήτησης. 

Οι πελάτες στήνονται έξω από τα καταστήματά τους....οπότε ελπίζουμε να σας γλιτώσαμε από την εκνευριστική προσπάθεια να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί τους. Ξεχάστε το!


4 σχόλια:

  1. Ε πως. Οι εταιρείες ταχυμεταφορών από την αρχή της πανδημίας την ψυλλιάστηκαν την δουλειά και κάναν επενδύσεις σε αποθήκες, λογισμικά, εξοπλισμό, προσλήψεις, συμφωνίες και κάνανε την κρίση ευκαιρία.
    Α, και στην Ελλάδα, άλλαξαν καναδυό λάστιχα στα μηχανάκια και προσλάβανε τον Μιχαλάκη της κυρά Σουλτάνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ άμεσα. Θα απαντήσουν (από την ΕΕΤΤ) σε μια βδομάδα περίπου, θα στείλουν την αναφορά σας στην εταιρεία Curier που αμέσως θα σας πάρουν τηλέφωνο και θα σας κάνουν και προσφορά, γιατί τα πρόστιμα είναι μεγάλα. Εγώ το έκανα με την ACS. Μου έστειλαν μήνυμα : Η παράδοση δεν έγινε λόγω ανωτέρας βίας. Και συγνώμη ζήτησαν και δώρο μου έκαναν. Μη τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΜΕΣΩΣ στην ΕΕΤΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να καταγγείλουμε αγαπητέ Κωνσταντίνε στην ΕΕΤΤ; Αφού σου αφήνουν χαρτί ότι πέρασαν κι εσύ δεν ήσουν εκεί. Πώς να αποδείξεις ότι σε κοροϊδεύουν; Θα απαντήσουν στην ΕΕΤΤ "Πέντε φορές πήγε το παιδί στο σπίτι του κυρίου και δεν ήταν εκεί κανείς. Δεν φτάνει που δεν μας άνοιγε, θέλει και τα ρέστα;". Επειδή ξέρω ότι η ACS το κάνει αυτό κατά σύστημα, άρα είναι νομικά προετοιμασμένη, μου κάνει εντύπωση ότι σου έκαναν και δώρο!

      Διαγραφή
  3. Γουστάρω που καταστρατηγείται η ψευτοκαραντίνα έστω και έτσι. Όσο για τους βολεμένους, που θέλουν ηλεκτρονικές αγορές από αλυσίδες και κλειστά καταστήματα Νοικοκυραίων, καλά να πάθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή