Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

1ο κύμα, 2ο κύμα, 3ο κλύσμα και το σύνδρομο της ΛΕΑ

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

        Όταν ενέσκυψε ο ιός τον Φεβρουάριο τ.έ., η κυβέρνηση, όπως όλες οι κυβερνήσεις σε όλες τις πληγείσες χώρες, έλαβε έκτακτα μέτρα. Απαγόρευσε λειτουργία επιχειρήσεων, δικαστηρίων και την κυκλοφορία σε δημόσιους χώρους εν γένει, ώστε ο κόσμος να μην ....

συνωστίζεται και μεταδίδει ή προσβάλλεται από τον ιό. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά και η κυβέρνηση απολάμβανε τα εύσημα που της απένεμαν όλοι. Η Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων με πρώτη φιγούρα τον Σωτήρη Τσιόδρα αποθεωνόταν. Οι λοιμωξιολόγοι πρώτες μούρες στις οθόνες μας. Όλοι εξόρκιζαν τον ιό και ήσαν βέβαιοι ότι με τα μέτρα που είχαν ληφθεί, ο ιός θα υποχωρούσε. Μετά άνοιξαν τα σύνορα, ώστε να λειτουργήσει ο τουρισμός και να μην υποστούμε οικονομική καθίζηση, αφού  τα μέτρα είχαν αποδώσει και το σύστημα είχε αντέξει. Τα μέτρα χαλάρωσαν και την καθημερινότητά μας απασχολούσε η θεία κοινωνία, οι λιτανείες και  οι θείες λειτουργίες. Aπό τη μία οι υπέρμαχοι της θείας κοινωνίας, η οποία δεν μεταδίδει τον ιό, καθότι δεν μπορεί το αίμα και το σώμα του Χριστού να βλάπτει τους ανθρώπους, και από την άλλη οι πολέμιοι είτε εξ επαγγέλματος είτε εκ της τετράγωνης λογικής. 

        Ο τουρισμός κινήθηκε κάπως, καθώς πλάκωσαν οι Βαλκάνιοι  γείτονες στη Βόρειο Ελλάδα, πολλοί εξ αυτών με πλαστά αρνητικά αποτελέσματα του Covid test, αλλά επισκέφτηκαν τα νησιά μας και αρκετοί εξ Εσπερίας. 

         Και ξαφνικά τον Οκτώβριο αυξάνουν τα κρούσματα. Τον Νοέμβριο χτυπάνε κόκκινο τόσο αυτά όσο και οι θάνατοι. Το σύστημα Υγείας στενάζει. Αρχίζουν οι νέες απαγορεύσεις. 2ο κύμα της πανδημίας ονόμασαν την αύξηση  των κρουσμάτων. Ποιός το προέβλεψε;  Είχαν οι λοιμωξιολόγοι και οι πωλητικοί στοιχεία από παλαιότερες πανδημίες περί επέλασης των θανατηφόρων ιών κατά κύματα;  Και σε ποσοστό κύμα  θα μας εγκαταλείψει η πανδημία;

        Τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν με ειδήσεις για το εμβόλιο που θα σώσει την ανθρωπότητα. Οι νουνεχείς μάς θυμίζουν ότι το ακίνδυνο και αποτελεσματικό εμβόλιο θέλει χρόνια και χρόνια για να παραχθεί. 

https://katohika.gr/nea-taksi-pragmaton/kleanthis-grivas-ta-emvolia-frankenstein-den-einai-emvolia/

        Η κυβέρνηση δίνει πάλι χρήμα, για να συνδράμει επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που πλήττονται από τα απαγορευτικά μέτρα. Από τα δανεικά φυσικά. Το δημόσιο χρέος αγγίζει το 207% του ΑΕΠ, αλλά είναι βιώσιμο. Το 2010 που ήταν 115%[;], δεν ήταν βιώσιμο. 

        Και μέσα στον κακό χαμό ο Πρόεδρος του ΔΣΑ γιορτάζει τα γενέθλιά του χωρίς τήρηση των μέτρων. Αυτός που έπρεπε εκ της θεσμικής θέσεώς του να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, γράφει με την παρέα του τα μέτρα εις τα παλαιότερα των υποδημάτων του.  Και για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, όπως η τελευταία Κατίνα,  αρχίζει τις γνωστές μαλακίες περί διαπόμπευσης, στοχοποίησής του κ.λπ. Και μετά να και ο Πρόεδρος της Αλβανίας να γλεντάει  χωρίς  να τηρεί τα μέτρα που ο ίδιος έχει επιβάλει στη χώρα του. Ψέγει όσους τον κατακρίνουν ως εκφέροντες αντιπολιτευτικό λόγο. Κάτι σαν τον Βερβεσό να ‘ουμ.

        Πλείστοι όσοι συμπατριώτες αρνούνται να τηρήσουν τα απαγορευτικά μέτρα. Ίσως πιστεύουν ότι αυτούς δεν τους αγγίζει ο ιός, ίσως και ότι αυτοί δεν μπορούν να τον μεταδώσουν, αν είναι φορείς του. Ακριβώς όπως οι οδηγοί που κινούνται στις ΛΕΑ των εθνικών οδών. Σκέφτονται ότι δεν θα παραστεί ανάγκη να γίνει χρήση της, όσο αυτοί είναι μπλοκαρισμένοι επάνω τους λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης. Κι’ αν παραστεί; Στ’ αρχίδια τους.  

       Είναι, λοιπόν, θέμα συνείδησης και σεβασμού τού πλησίον. Είναι θέμα καλλιέργειας και μόρφωσης. Η οποία, δυστυχώς, αποτελεί είδος εν ανεπαρκεία. Κι’ έτσι θα φάμε και 3ο και 4ο κύμα. 

       Σκέφτομαι μετά από πάρα πολλά χρόνια να πάω να κοινωνήσω. Όχι όπου κι’ όπου. Εκεί που θα πάει η λοιμωξιολόγος κ. Γιαμαρέλλου, η οποία είναι μέλος της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων που συμβουλεύει την κυβέρνηση.  Πολύ θα ήθελα να ήμουν παρών σε συνεδρίαση της Επιτροπής κατά τη συζήτηση του θέματος αν η θεία μετάληψη μεταδίδει ή όχι τον ιό. Αλήθεια, πρακτικά τηρούνται σ’ αυτές τις συνεδριάσεις;        

         Θα τη ρωτούσα, πόσο κινδυνεύω, αν βγάλω τη μάσκα, την ώρα που θα μεταλαμβάνω των αχράντων μυστηρίων αμέσως μετά από εκείνην και από το ίδιο κοχλιάριο, ώστε να είμαι βέβαιος ότι δεν θα κολλήσω τον ιό, αν εκείνη είναι φορεύς του.     

Σώτος

      


21 σχόλια:

  1. Αναρωτιέμαι αν ο στόχος του άρθρου ήταν η Θεία Κοινωνία. Ήταν ή όχι;
    Άλλα συνταρακτικά γεγονότα, όπως π.χ. η συγκέντρωση 20.000 ατόμων έξω από το Εφετείο παραβλέπεται. Γιατί; (Η αναδρομή για την επέλαση του κορωνοϊού έγινε από Φεβρουάριο).
    Ας δώσει μια εξήγηση ο αρθρογράφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και δεν ήταν αυτός ο στόχος. Πρόκειται, όμως, για την περίπτωση, όπου παρατηρείται η μεγαλύτερη προσέγγιση ανθρώπου με άνθρωπο. Εξαφανίζει τις αποστάσεις και κάθε άλλο μέτρο πρόληψης. Γι' αυτό αναφέρθηκα σ' αυτό και στην ακραία στάση της λοιμωξιολόγου Γιαμαρέλου. Όσο θρησκευόμενος και αν είναι κανείς, δεν μπορεί να πιστεύει ότι δεν θα κολλήσει, επειδή πιστεύει.

      Διαγραφή
    2. η συμμετοχη στην Θεια Κοινωνία ουσιαστικά δεν σταμάτησε ποτε. περιορίστηκε στο 1 λοκνταουν, αλλά έστω και λάθρα γινόταν κατά κόρον.Καλώς η κακώς. Απο τον Μάιο και μετά συνεχίστηκε κανονικα από δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους εβδομαδιαίως. Αν ήταν πηγή μετάδοσης λογικά η έξαρση θα γινόταν τέλη Μαίου μέσα Ιουνίου κλπ. Δεν έγινε. Αρκετοί ιερείς, μοναχοί και αρχιερείς νόσησαν τελευταία. Για κάποιες ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωματων θα ηταν φορείς, θα ειχαν Λειτουργήσει και θα ειχαν κοινωνήσει πρώτοι πριν από τους πιστούς. Ομοίως η διασπορά θα ήταν μεγάλη και θα είχε διαπιστωθεί. Δεν έγινε κατι τέτοιο και αντίθετα συλλειτουργοί τους και πιστοί που μετέλαβαν από το ίδιο Ποτήριο δεν νόσησαν. Το ίδιο και ακόμη περισσότερο σε μοναστήρια όπου ασυμπτωματικοί μοναχοί φορείς κοινώνησαν με όλους τους συνασκητές τους και δεν μεταδόθηκε η νοσος σε άλλους. Δεν είναι ανάγκη η μεταφυσική εξήγση. Μπορεί η φυσική της παρασκευής της μετάληψης να εξηγεί την μη μεταδοση. ΆΛλωστε για πολλούς αιώνες άντεξε η πρακτική αυτή δεκάδες επιδημίες επιδήμίες κλπ. Αν ήταν εύκολο να μεταδίδει ασθένειες θα την τροποποιπούσαν. Πάντως πέρα από την μεταφυσική και την θεολογία μεγαλύτερη εξήγηση για την υπερματάδοση στην Θεσσαλονίκη θα αποτελούσε μια επίσκεψη σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ ή μια στατιστική για τις συνοριακές διαβάσεις με όλους τους βόρειους γείτονες μια καθημερινη του τέλους Σεπτμεβρίου ή μέσων Οκτωβρίου δηλαδή χωρίς τουρίστες....

      Διαγραφή
    3. Ακομη και να μην πιστευει καποιος και το βλεπει σαν κρασι και ψωμι , νομιζω πως παει στο στομαχι και οχι στους πνευμονες. Ακουσε κανεις οτι μπορει να κολαμε ιο απο τα τροφιμα ;

      Διαγραφή
  2. Άλλο θρησκευμένος και άλλο τζιχντιστής ορθόδοξος.
    Βεβαίως μεγάλη ευθύνη έχουν πολλοί κληρικοί που επηρεάζουν και φανατίζουν το ποίμνίο τους.
    Παππάς στο Ωραιόκαστρο διακήρυσε από τα μεγάφωνα ότι μέσα στη εκκλησία δεν κολλάς τον ιο.
    Θα ήθελα να ξέρω τώρα που έχουμε τόσα θύματα παπάδες, τι λέει;
    Θύματα της ιδίας τους, της άρνησής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παπάδες που νόσησαν δεν ήταν της αποδοχής και της έγκρισης των "γνησίων χριστιανών", ονόματα δεν λέμε... Ελπίζω να σε κάλυψα.

      Διαγραφή
    2. Σύμφωνα με τη δική σου λογική, που φυσικά δεν είναι τζιχαντιστική, οι ιερείς που κόλλησαν κορονωϊό προφανώς έμεναν συνεχώς μέσα στην εκκλησία, εκεί κοιμούνταν, εκεί έτρωγαν, δεν βγήκαν ποτέ έξω από την εκκλησία και δεν είχαν καμιά επαφή με κόσμο έξω από την εκκλησία. Άρα κόλλησαν ιό μέσα στην εκκλησία.

      Διαγραφή
    3. Παντού θα μπορούσαν να κολλήσουν ιο αλλά όχι να μας λένε ότι δεν κολλάνε στην εκκλησία.
      Ο χώρος όπου συνευρίσκονται με άλλους ανθρώπους είναι κυρίως η εκκλησία.
      Ευτυχώς που υπάρχουν κληρικοί σαν τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης με φωνη λογικής: Η «επανάσταση» κάποιων χριστιανών σπέρνει θανάτους», «Οι ευλαβείς εγωισμοί… σκοτώνουν»

      https://www.protothema.gr/greece/article/1067790/mitropolitis-alexandroupoleos-gia-koronoio-i-epanastasi-kapoion-hristianon-spernei-thanatous/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR11Ksswgi5ltsaTAiURO2TTSqa9cC4Xbpr4YCaiJQS1A-0U4Z0-d00na9s#Echobox=1606048934

      Διαγραφή
    4. Καλοί και λογικοί είναι οι ιερείς που εκφράζουν απόψεις αρεστές σε εμάς, οι άλλοι είναι για ... πέταμα.
      Όπως ακριβώς και οι πολιτικοί. Καλοί πολιτικοί είναι εκείνοι που εκφράζουν αρεστές σε εμάς απόψεις, οι άλλοι είναι για ... πέταμα.
      Έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
    5. ... Είπε κοιτώντας τον καθρέπτη...

      Διαγραφή
  3. Σωτήριος Καλαμιτσης.. Απορώ που δεν σας έχει αφορίσει ο γνωστός σαρδαναπαλος και υβριστης των πάντων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν αναφέρεσθε στον κ. Αμβρόσιο, βεβαίως δεν το γνωρίζω.
      Όμως οι άξιοι άνδρες, όχι μόνο ο κ. Αμβρόσιος, από την αρχαιότητα ακόμη καταδιώκονταν ή χλευάζονταν.
      Ενδεικτικά αναφέρω μερικά ονόματα:
      Μιλτιάδης, Αριστειδης, Θεμιστοκλής, Σωκράτης, Κολοκοτρώνης.
      θα περάσουν χρόνια, ώσπου να δικαιωθεί ο κ. Αμβρόσιος. Έτσι ακριβώς συνέβη και με τους προαναφερθέντες άνδρες.

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να βρίσκεσαι σε μεγάλη σύγχυση ώστε να συγκρίνεις την μεγαλοσύνη του Μιλτιάδη, Αριστείδη, Θεμιστοκλή, Σωκράτη, Κολοκοτρώνη με τον..... Αμβρόσιο.
      Ρε τι πίνετε μερικοί!

      Διαγραφή
    3. Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, δεν συγκρίνεται με άλλους π.χ. ο Κολοκοτρώνης δεν συγκρίνεται π.χ. με τον Σωκράτη. Κι όμως αυτούς τους δύο Άνδρες τους κατέταξα μαζί, ανάμεσα στους άξιους άνδρες που καταδιώχθηκαν.
      Άρα εγώ αφενός καταλαβαίνω καλώς και αφετέρου δεν διατελώ εν συγχύσει.
      Πίνω το ποτό της λογικής και της γνώσης.

      Διαγραφή
    4. Να βάλω και γω μερικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! γιατί μας ''κούφανες'' (26 Νοεμβρίου 2020 - 10:57 π.μ.)

      Διαγραφή
    5. Στο σχόλιο ανωτέρω (Μιλτιάδης, Αριστειδης, Θεμιστοκλής, Σωκράτης, Κολοκοτρώνης, Αμβρόσιος) δεν γίνεται σύγκριση μεταξύ των ανδρών. Τονίζεται το γεγονός ότι στην εποχή τους καταδιώχτηκαν ή χλευάστηκαν από ανθρώπους της κοινωνίας στην οποία ανήκαν. Δηλαδή για τους ανθρώπους της κοινωνίας τους αυτοί οι άνδρες υπήρξαν ανάξιοι λόγου ή άξιοι τιμωρίας.
      Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα ανθρώπου, τον οποίον κορόιδευαν διαρκώς και προσπαθούσαν να ταπεινώνουν αδιαλείπτως οι Αθηναίοι ήταν ο Διογένης ο Σινωπεύς. Κι αυτό, γιατί τους έλεγχε για την ηθική τους και τη συμπεριφορά τους, τουτέστιν οι Αθηναίοι δεν ανέχονταν την κριτική του, όπως ακριβώς δεν γίνονται ανεκτοί και σήμερα οι άνθρωποι των οποίων η κριτική δεν μας είναι αρεστή.
      Φανταστείτε τι θα είχε τραβήξει ένας σύγχρονος Διογένης στις μέρες μας.
      Η αξία τους αναγνωρίστηκε εκ των υστέρων, μεταγενεστέρως.

      Διαγραφή
  4. Κι άλλα γεγονότα εν μέσω πανδημίας σήμερα.
    Μην ανησυχείτε, δεν συνέβη τίποτε σε εκκλησίες.
    Δες εδώ
    https://www.zougla.gr/greece/article/motoporia-ergazomenon-tou-episitismou---tourismou-sto-kentro-tis-a8inas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλα μπουμπούκια κι αυτά.
      Κανονικά πρέπει να αφήσουν ελεύθερα τις συγκεντρώσεις τέτοιων ομάδων και να τους απαγορέψουν να φοράνε μάσκα.

      Διαγραφή