Είχατε καλομάθει στον εύκολο δρόμο του "κοινωνικού τουρισμού" με τους συνταξιούχους που δεν πατούσαν, αλλά σφράγιζαν τα δελτία για να πάρουν το επίδομα λουτροθεραπείας, ε; Καιρός να ...
μπείτε στον ανταγωνισμό, να κάνετε τα λουτρά στολίδι και να ξαναδείτε κόσμο. Γιατί το "Πόζαρ" στην Πέλλα, δουλεύει; Γιατί εξελίσσεται, ανακαινίζεται, οι άνθρωποι έχουν μεράκι, προσθέτουν, διορθώνουν, δεν περιμένουν έτοιμη πελατεία. Κάντε κάτι αξιόλογο να έρχεται ο κόσμος. Με τα λεφτά του, αλλά να το γουστάρει. Ανταγωνισμός. Έτσι δουλεύει πια το σύστημα. Ως ιδιωτική επιχείρηση, γιατί ο κόσμος είναι απαιτητικός. Θέλει ευγενικούς και εξυπηρετικούς υπαλλήλους, σέρβις, ταχύτητα, καθαριότητα, παροχές, γούστο, θέλει να περνάει καλά. Ανεβάστε επίπεδο στα Λουτρά με ιδιωτικονομικά κριτήρια και σύγχρονο μάρκετινγκ, αλλιώς θα αναπολείτε τις όμορφες μέρες του Αντρέα, που μοίραζε αφειδώς δελτία κοινωνικού τουρισμού.
Αναφορικά με την κατάσταση στα Λουτρά Απολλωνίας, μίλησε στον Alpha 96.5, ο διευθυντής των
Λουτρών, Γιώργος Ματθαίου.
«Έχουμε όλη τη χρονιά κόσμο, λειτουργούν τα υδροθεραπευτήρια μας όλο το χρόνο», αναφέρει ο κ.
Ματθαίου, προσθέτοντας ότι όλες οι εγκαταστάσεις διαμονής και τα θεραπευτήρια είναι ανακαινισμένα. Η συγκεκριμένη Μητρόπολη δεν έχει κτιριακά προβλήματα σε αντίθεση με την κατάσταση των λουτρών άλλης Μητρόπολης, που διαχειρίζεται ο δήμος, τα οποία πλέον δε λειτουργούν, «φυσικά μια επιχείρηση πάντα επιδέχεται ανακαινίσεων και αναβαθμίσεων», διευκρινίζει ο ίδιος.
Η επισκεψιμότητα είναι μικρότερη συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη, καθώς το κράτος έπαψε να δείχνει το κοινωνικό του πρόσωπου, δηλώνει ο κ. Ματθαίου, υπογραμμίζοντας ότι λειτουργούσαν μέσω κρατικών προγραμμάτων, δελτία κοινωνικού τουρισμού και της εργατική εστίας, που έπαψε πλέον να υπάρχει. Στόχος είναι να γίνουν κινήσεις, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα των νέων, ειδικά από τη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνει ο ίδιος, χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου