Επειδή είναι η πολλοστή φορά που συμβαίνει, θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου την ΔΕΗ, για την...
στάση που κρατάει απέναντι στους πελάτες της. Αφορμή πήρα από το συμβάν του Σαββάτου 30-05, δηλαδή την δίωρη περίπου διακοπή ρεύματος στην περιοχή Αγ. Τριάδα, Περαία, Τρίλοφο, Επανομή. Περίπτωση να απαντήσει κάποιο τηλέφωνο , ώστε να υπάρξει μια ενημέρωση ούτε με σφαίρες. Ο πελάτης να βρίσκεται χωρίς την παραμικρή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει και πόσο περίπου θα διαρκέσει η αποκατάσταση. Αυτό λέγεται σεβασμός προς τον καταναλωτή. Το τηλέφωνο κατεβασμένο, όπως κάθε φορά που συμβαίνει μια βλάβη.
Είδες η ΔΕΗ; Χίλια της εύγε λοιπόν και προτείνω ακόμα μια αύξηση μισθών.
Χαρίλαος Ε.Παπαδόπουλος
Σχόλιο makpress: Από το ....1960 έχει να απαντήσει η ΔΕΗ σε τηλέφωνο όταν υπάρχει εκτεταμένη βλάβη. Προφανώς όλοι θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει, τηλεφωνούν ταυτόχρονα χιλιάδες κι έτσι δεν μπορεί να απαντηθεί καμία κλήση. Μεταξύ μας έχουν κι ένα δίκιο οι ΔΕΗτζήδες, δεν είναι δυνατόν να απαντηθούν ταυτόχρονα πολλές κλήσεις, οπότε πρέπει τουλάχιστον να ενημερώνεται με κάθε βλάβη το site της ΔΕΗ, ώστε να μην καλεί απεγνωσμένα τόσος κόσμος, με αποτέλεσμα να εντείνεται ο εκνευρισμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου