"Η περίοδος χάριτος τελείωσε. Βρείτε λύση για τη βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας". Αυτό διαμηνύουν οι δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης προς....
τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών περιγράφοντας με μελανά χρώματα την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες 17 μήνες μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού.
Χαλασμένα και κακοσυντηρημένα λεωφορεία, επιβάτες-παστές σαρδέλες, χρόνοι αναμονής στη στάσεις που ξεπερνούν τη μισή ώρα συνθέτουν την κατάσταση που περιέγραψαν οι δήμαρχοι που συμμετέχουν στη συνεδρίαση της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας με αντικείμενο τις αστικές συγκοινωνίες.
Οι δήμαρχοι, στο σύνολό τους, υποστήριξαν ότι η συγκοινωνία έχει χειροτερεύσει επί δημόσιου ΟΑΣΘ, ενώ παρουσίασαν στοιχεία τα οποία φανερώνουν ότι είναι αισθητά μικρότερος ο αριθμός των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια σήμερα, σε σχέση με το 2016 επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 3018 κυκλοφορούσαν 378-390 λεωφορεία, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2016 ήταν διαθέσιμα 420-440 λεωφορεία.
Τον μήνα που διανύουμε, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, δρομολόγια πραγματοποιούν 360-365 λεωφορεία, όταν τον Δεκέμβριο του 2016 δρομολόγια εκτελούσαν 425- 440 αστικά.
Ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ και δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου, είπε πως η περίοδος των 17 μηνών που έχει περιέλθει από την κρατικοποίηση του οργανισμού είναι ένα σημαντικό διάστημα. "Δεν γίνεται επαρκής συντήρηση των αστικών και αυτό το ομολογεί ο ίδιος ο ΟΑΣΘ", τόνισε ο κ. Κυρίζογλου.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Δεμουρτζίδης, είπε ότι η κατάσταση με τον κρατικό ΟΑΣΘ είναι χειρότερη και σημείωσε πως "μπορεί ο Οργανισμός να έχει πολλά προβλήματα αλλά αυτό δεν αφορά τον κόσμο. Ο κόσμος θέλει καλύτερη συγκοινωνία".
Ο δήμαρχος Θέρμης, Θόδωρος Παπαδόπουλος, υποστήριξε ότι οι περικοπές των δρομολογίων στην περιοχή του έφτασαν το 48% .
Ο αντιπρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ και δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, είπε ότι η κατάσταση επί κρατικού ΟΑΣΘ είναι χειρότερη και πως αυτό το λέει με πόνο ψυχής γιατί στήριξε το εγχείρημα της κρατικοποίησης του οργανισμού.
Τέλος ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης σημείωσε πως είναι παραπάνω από τραγική η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. "Έχουνε συνεχείς βλάβες , υπάρχει συνωστισμός, δεν υπάρχει θέρμανση. Περιμέναμε ότι θα γίνει κάτι όλο αυτό το διάστημα αλλά έχει περάσει καιρός και η κατάσταση δεν βελτιώνεται. Εάν συνεχίσουμε έτσι σε έξι μήνες δεν θα έχουμε συγκοινωνία. Τέτοιο ρεζιλίκι δεν έχει ξαναγίνει" σημείωσε ο κ. Μπουτάρης.
Οι δήμαρχοι ζητούν από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και από το αρμόδιο υπουργείο να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία της ΑΣΥΘ, να ενταθούν οι προσπάθειες για ποιοτικότερη συντήρηση των αστικών λεωφορείων καθώς και να υπάρξει συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ ώστε να κατατεθούν όλα τα αιτήματα και να δοθούν απαντήσεις.
thestival
τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών περιγράφοντας με μελανά χρώματα την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες 17 μήνες μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού.
Χαλασμένα και κακοσυντηρημένα λεωφορεία, επιβάτες-παστές σαρδέλες, χρόνοι αναμονής στη στάσεις που ξεπερνούν τη μισή ώρα συνθέτουν την κατάσταση που περιέγραψαν οι δήμαρχοι που συμμετέχουν στη συνεδρίαση της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας με αντικείμενο τις αστικές συγκοινωνίες.
Οι δήμαρχοι, στο σύνολό τους, υποστήριξαν ότι η συγκοινωνία έχει χειροτερεύσει επί δημόσιου ΟΑΣΘ, ενώ παρουσίασαν στοιχεία τα οποία φανερώνουν ότι είναι αισθητά μικρότερος ο αριθμός των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια σήμερα, σε σχέση με το 2016 επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 3018 κυκλοφορούσαν 378-390 λεωφορεία, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2016 ήταν διαθέσιμα 420-440 λεωφορεία.
Τον μήνα που διανύουμε, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, δρομολόγια πραγματοποιούν 360-365 λεωφορεία, όταν τον Δεκέμβριο του 2016 δρομολόγια εκτελούσαν 425- 440 αστικά.
Ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ και δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου, είπε πως η περίοδος των 17 μηνών που έχει περιέλθει από την κρατικοποίηση του οργανισμού είναι ένα σημαντικό διάστημα. "Δεν γίνεται επαρκής συντήρηση των αστικών και αυτό το ομολογεί ο ίδιος ο ΟΑΣΘ", τόνισε ο κ. Κυρίζογλου.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Δεμουρτζίδης, είπε ότι η κατάσταση με τον κρατικό ΟΑΣΘ είναι χειρότερη και σημείωσε πως "μπορεί ο Οργανισμός να έχει πολλά προβλήματα αλλά αυτό δεν αφορά τον κόσμο. Ο κόσμος θέλει καλύτερη συγκοινωνία".
Ο δήμαρχος Θέρμης, Θόδωρος Παπαδόπουλος, υποστήριξε ότι οι περικοπές των δρομολογίων στην περιοχή του έφτασαν το 48% .
Ο αντιπρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ και δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, είπε ότι η κατάσταση επί κρατικού ΟΑΣΘ είναι χειρότερη και πως αυτό το λέει με πόνο ψυχής γιατί στήριξε το εγχείρημα της κρατικοποίησης του οργανισμού.
Τέλος ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης σημείωσε πως είναι παραπάνω από τραγική η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. "Έχουνε συνεχείς βλάβες , υπάρχει συνωστισμός, δεν υπάρχει θέρμανση. Περιμέναμε ότι θα γίνει κάτι όλο αυτό το διάστημα αλλά έχει περάσει καιρός και η κατάσταση δεν βελτιώνεται. Εάν συνεχίσουμε έτσι σε έξι μήνες δεν θα έχουμε συγκοινωνία. Τέτοιο ρεζιλίκι δεν έχει ξαναγίνει" σημείωσε ο κ. Μπουτάρης.
Οι δήμαρχοι ζητούν από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και από το αρμόδιο υπουργείο να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία της ΑΣΥΘ, να ενταθούν οι προσπάθειες για ποιοτικότερη συντήρηση των αστικών λεωφορείων καθώς και να υπάρξει συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ ώστε να κατατεθούν όλα τα αιτήματα και να δοθούν απαντήσεις.
thestival