Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Οταν παίρνω τηλέφωνο στο σπίτι μου, ακούω....

Tον τελευταίο μήνα όταν καλώ το σπίτι μου απο τον αποθηκευμένο αριθμό του κινητού μου, όπως κάνω τα τελευταία 20 χρόνια, ακούω .....
ηχογραφημένο μύνημα του ΟΤΕ που με πληροφορεί ότι ο αριθμός κλήσης του σπιτιού μου άλλαξε και οτι στην θεση του μηδενικού θα πρέπει να βάλω το ψηφίο δύο.

Όταν καλώ ακολουθόντας τις οδηγίες του ΟΤΕ μια δευτερη φωνή με συμβουλεύει ότι ο αριθμός αυτός δεν υπάρχει.

Τελικά στην τρίτη απόπειρα κάνοντας χρήση του ίδιου αποθηκευμένου αριθμού το τηλέφωνο καλεί και συνδέεται κανονικά.

Έχεις παρατηρήσει κανείς από τους σχολιαστές σας αντίστοιχο γεγονός ή το μακρύ χέρι του ΟΤΕ μπαίνει εκεί που δεν πρέπει;

Με εκτίμηση
Μανώλης