Δείτε το πρωτοσέλιδο:
- 16 μήνες μετά τα Τέμπη, τίποτα δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε
- Ανάμεσα σε ένα Intecity και ένα εμπορικό τρένο, στις 29/5/24
- Τα 2 εφιαλτικά λεπτά πριν επαναληφθεί κάτι «μοιραίο» στον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας, στη Σίνδο
- Η εντολή των σταθμαρχών στο εμπορικό για φρενάρισμα έσωσε την κατάσταση
- Πυρομαχικά μετέφερε πιθανότατα το εμπορικό προς Βαλκάνια-Ουκρανία
- Ο υπουργός Χρ. Σταϊκούρας τα ρίχνει στους μηχανοδηγούς, που προειδοποιούν με εξώδικα
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ
Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα εφημερίδα ο ΟΣΕ έχει να απαντήσει τα εξής:
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να υπάρξει «Παρολίγο νέα φονική σύγκρουση» όπως αναφέρεται στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας καθώς δεν υπήρχε λάθος διευθέτηση στην αλλαγή και η απόσταση των 2 τρένων ήταν ασφαλής. Επομένως δεν τέθηκε ΠΟΤΕ ζήτημα σύγκρουσης τρένων.
Η τηλεδιοίκηση όντως δεν λειτουργεί στην περιοχή του ΤΧ1 λόγω ανακαίνισης των συστημάτων και αντικατάστασής τους με νέα, που υλοποιείται από την Σύμβαση 713 της ΕΡΓΟΣΕ.
Λόγω των έργων η ταχύτητα στο σύμπλεγμα ΤΧ1 είναι στα 20χλμ/ω και η διαδρομές των τρένων ΧΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ, αλλά δεν κινούνται με Φωτοσήματα αλλά με Ελιγμοσήματα.
Το ΤΧ1 καλύπτεται από 2 Σταθμάρχες και κλειδούχο.
Υπάρχει σε εξέλιξη διαδικασία έκδοσης πορίσματος, και το περιστατικό έχει αναγγελθεί επίσημα με τηλεγράφημα από τον ΟΣΕ στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ και την ΡΑΣ όπως προβλέπεται από την σχετική διαδικασία.
Τέλος υπάρχουν οι συνομιλίες αλλά και οπτικό υλικό που εξετάζεται στην διαδικασία έκδοσης πορίσματος.
Επιγραμματικά, στο ΤΧ1 το IC50 πέρασε πρώτο και το εμπορικό πέρασε αρκετά λεπτά αργότερα.
Σε κάθε περίπτωση για άλλη μια φορά τονίζεται η ανάγκη της πιστής εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και η τήρηση των Πρωτοκόλλων ραδιοεπικοινωνίας, όπως ορθώς τονίζεται σε σχετικές υποδείξεις του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και της ΡΑΣ, η τήρηση του οποίου διασφαλίζει την ομαλή κυκλοφορία των τρένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου