Η Κυβέρνηση, ενώ στις προγραμματικές της θέσεις στη Βουλή ανακοίνωσε το σταμάτημα της πώλησης των μετοχών, φαίνεται από δηλώσεις και δημοσιεύματα ότι εν τέλει προτίθεται να ...
προχωρήσει, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου (51%) του μετοχικού κεφαλαίου του Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ.
Όπως έχουμε επισημάνει επανειλημμένα , η πολιτική πώλησης των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ οδηγεί στην εκχώρηση της Δημόσιας Λιμενικής Αρχής και στην παράδοση σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμων δραστηριοτήτων της Ελληνικής Οικονομίας, φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Με τη πώληση δημιουργείται πανίσχυρο ιδιωτικό μονοπώλιο στο οποίο και παραδίδεται σημαντική δημόσια εξουσία.
Ιδιαίτερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί ίσως πια το μοναδικό συγκριτικό αναπτυξιακό πλεονέκτημα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και η ανάπτυξη του είναι θέμα που αφορά όλη την μητροπολιτική Θεσσαλονίκη, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όλους τους φορείς της (παραγωγικούς, αυτοδιοικητικούς και θεσμικούς) και τους πολίτες της.
Η πώληση του αντί πινακίου φακής, θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες λόγω της απώλειας του κυρίαρχου ρόλου της χώρας. Είναι λιμάνι, που λειτουργεί εντός του αστικού ιστού της Θεσσαλονίκης, με σημαίνοντα ρόλο σε θέματα Εθνικής Οικονομίας, Εθνικής Ασφάλειας και ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας.
Η ΟΛΘ ΑΕ κατάφερε και στους δύσκολους καιρούς της κρίσης και της ύφεσης να συγκρατήσει φορτία, είναι εταιρία υψηλής κερδοφορίας, με ισχυρά αποθεματικά, μηδενικό δανεισμό και μεγάλη χρηματοπιστωτική φερεγγυότητα, μικρό αριθμό εργαζόμενων που υπολείπεται σημαντικά των αναγκών της, σε μια περιοχή που η ανεργία χτυπάει κόκκινο.
Μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία (εισαγωγές – εξαγωγές).
Είναι ο Οργανισμός που χρηματοδοτεί σταθερά και απαρέγκλιτα με συνεχόμενες ροές τα δημόσια έσοδα στους χαλεπούς καιρούς που διανύει η χώρα μας. Το 2014 εισέρρευσαν από την ΟΛΘ στα δημόσια έσοδα πάνω από 42 εκατομμύρια και φέτος το 2015 θα ξεπεράσουν τα 23 εκατομμύρια. Σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα τα έσοδα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά της πώλησης, χωρίς να συνυπολογίσουμε τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από την αναπτυξιακή του συμβολή στα μακροοικονομικά μεγέθη της περιοχής του.
Δεν μπορεί να θυσιαστεί ως Ιφιγένεια για να “πνεύσει Ούριος” άνεμος στη χώρα δήθεν , γιατί πολύ απλά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα το εργαλεία που “δημιουργούν” ούριους ανέμους στην Εθνική Οικονομία.
Καλούμε την Κυβέρνηση να σταματήσει την πώληση και να προχωρήσει άμεσα προς την επιλογή κατευθύνσεων που θα ενισχύουν και θα αναπτύξουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Να μετατρέψει τη κερδοφορία σε ανάπτυξη, με επενδύσεις σε υποδομές και προσωπικό. Για να το καταστήσουμε μεγάλο σύγχρονο δημόσιο λιμάνι, κρίκο στην μεταφορική αλυσίδα, κατά πως του πρέπει.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 7/5/2015
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΙΣ 10.00 πμ
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΡΕΙΑ
ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ - ΥΜΑΘ
προχωρήσει, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου (51%) του μετοχικού κεφαλαίου του Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ.
Όπως έχουμε επισημάνει επανειλημμένα , η πολιτική πώλησης των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ οδηγεί στην εκχώρηση της Δημόσιας Λιμενικής Αρχής και στην παράδοση σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμων δραστηριοτήτων της Ελληνικής Οικονομίας, φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Με τη πώληση δημιουργείται πανίσχυρο ιδιωτικό μονοπώλιο στο οποίο και παραδίδεται σημαντική δημόσια εξουσία.
Ιδιαίτερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί ίσως πια το μοναδικό συγκριτικό αναπτυξιακό πλεονέκτημα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και η ανάπτυξη του είναι θέμα που αφορά όλη την μητροπολιτική Θεσσαλονίκη, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όλους τους φορείς της (παραγωγικούς, αυτοδιοικητικούς και θεσμικούς) και τους πολίτες της.
Η πώληση του αντί πινακίου φακής, θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες λόγω της απώλειας του κυρίαρχου ρόλου της χώρας. Είναι λιμάνι, που λειτουργεί εντός του αστικού ιστού της Θεσσαλονίκης, με σημαίνοντα ρόλο σε θέματα Εθνικής Οικονομίας, Εθνικής Ασφάλειας και ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας.
Η ΟΛΘ ΑΕ κατάφερε και στους δύσκολους καιρούς της κρίσης και της ύφεσης να συγκρατήσει φορτία, είναι εταιρία υψηλής κερδοφορίας, με ισχυρά αποθεματικά, μηδενικό δανεισμό και μεγάλη χρηματοπιστωτική φερεγγυότητα, μικρό αριθμό εργαζόμενων που υπολείπεται σημαντικά των αναγκών της, σε μια περιοχή που η ανεργία χτυπάει κόκκινο.
Μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία (εισαγωγές – εξαγωγές).
Είναι ο Οργανισμός που χρηματοδοτεί σταθερά και απαρέγκλιτα με συνεχόμενες ροές τα δημόσια έσοδα στους χαλεπούς καιρούς που διανύει η χώρα μας. Το 2014 εισέρρευσαν από την ΟΛΘ στα δημόσια έσοδα πάνω από 42 εκατομμύρια και φέτος το 2015 θα ξεπεράσουν τα 23 εκατομμύρια. Σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα τα έσοδα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά της πώλησης, χωρίς να συνυπολογίσουμε τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από την αναπτυξιακή του συμβολή στα μακροοικονομικά μεγέθη της περιοχής του.
Δεν μπορεί να θυσιαστεί ως Ιφιγένεια για να “πνεύσει Ούριος” άνεμος στη χώρα δήθεν , γιατί πολύ απλά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα το εργαλεία που “δημιουργούν” ούριους ανέμους στην Εθνική Οικονομία.
Καλούμε την Κυβέρνηση να σταματήσει την πώληση και να προχωρήσει άμεσα προς την επιλογή κατευθύνσεων που θα ενισχύουν και θα αναπτύξουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Να μετατρέψει τη κερδοφορία σε ανάπτυξη, με επενδύσεις σε υποδομές και προσωπικό. Για να το καταστήσουμε μεγάλο σύγχρονο δημόσιο λιμάνι, κρίκο στην μεταφορική αλυσίδα, κατά πως του πρέπει.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 7/5/2015
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΙΣ 10.00 πμ
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΡΕΙΑ
ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ - ΥΜΑΘ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου