"Εάν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαπραγμάτευση με την ανάδοχο εταιρία, θα πάμε σε επαναδημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες, στο Δημήτρη Βενιέρη και...
στον Focus fm 103,6, με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα, που μιλούν για οριστική διακοπή του έργου, ελλείψει πλέον χρηματοδότησης, αλλά και για τον κίνδυνο να επιστρέψει το ελληνικό δημόσιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έχουν δοθεί έως τώρα από κοινοτικά κονδύλια για την κατασκευή του.
Ο κ. Δέδες δήλωσε πως κεντρικός στόχος παραμένει η συνέχιση της κατασκευής του μετρό και στην κατεύθυνση αυτή γίνεται και η διαπραγμάτευση με την ανάδοχο εταιρία, ενώ συνέχισε λέγοντας πως, «οποιαδήποτε άρνηση συνέχισης του έργου θα οδηγήσει σε άλλες λύσεις, όπως την επαναδημοπράτησή του, πράγμα όμως το οποίο θα θέλαμε να αποφύγουμε».
Όπως αποκάλυψε ο κ. Δέδες, την ερχόμενη εβδομάδα, "θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των εκπροσώπων του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία θα απαρτίζεται από στελέχη του Υπουργείου και της Αττικό Μετρό, με τους εκπροσώπους της αναδόχου εταιρίας, ώστε να "μπούμε" στην ουσία της διαπραγμάτευσης, αναφορικά με το κάτω από ποιους όρους και προϋποθέσεις θα συνεχιστεί το έργο. "
Όσον αφορά τους εργαζόμενους δήλωσε, πως "αποτελούν κεντρικό μέρος της διαπραγμάτευσης, με στόχο να μην χαθούν θέσεις εργασίας, αλλά και να μην θιγεί το πλαίσιο των εργασιακών σχέσεων."
Ο γ.γ του Υπουργείου Υποδομών σημείωσε πάντως, ότι από το 2006 που υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του μετρό, το έργο ήταν "απροετοίμαστο", γι' αυτό και κατά την εξέλιξή του προέκυψαν πολλά προβλήματα, που έφτασαν πρόσφατα μέχρι και τη διακοπή των εργασιών.
* ΣΧΟΛΙΟ MAKPRESS: επειδή η ιστορία με την επαναδημoπράτηση και νέο ανάδοχο ο οποίος θα εγκαταλείψει και αυτος το έργο κάπου στο 2020-2025, μήπως ήρθε η ώρα να ξυπνήσει κανένας εισαγγελέας και να διατάξει επιτέλους την απομάκρυνση των λαμαρινών; Επειδή, με το πρόσχημα της κατασκευής ενός έργου, δεν μπορεί να είναι αιχμάλωτη της λαμαρίνας η Θεσσαλονίκη για 500 χρόνια, έτσι δεν είναι κ.εισαγγελέα Πρωτιδικών; Θα αναλάβετε επιτέλους πρωτοβουλία να ανοίξουν οι δρόμοι και να φύγουν οι λαμαρίνες, μέχρι να βρεθούν τα δισεκατομμύρια ευρώ που απαιτούν οι ...αρχαιολογικές έρευνες; Το έργο, από συγκοινωνιακό μετατράπηκε σε αρχαιολογικό και άρα δεν θα τελειώσει ποτέ. Το αντιλαμβάνεστε κ.εισαγγελέα έτσι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου