Αναφορικά με την έντονη βλάστηση σε όλο το μήκος, σχεδόν, της περιφερειακής οδού και τους κινδύνους που ενέχει η κατάσταση,..
μίλησε στον Alpha 96.5, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Η γραφειοκρατία, οι ελεγκτικές διαδικασίες και η έλλειψη προσωπικού είναι βασικότεροι λόγοι για την καθυστέρηση της επίλυσης του προβλήματος, αναφέρει η κ. Πατουλίδου και προσθέτει ότι οι διαγωνισμοί θα τεθούν προς έγκριση στην οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας, σήμερα. Μάλιστα, παραδεχόμενη μερίδιο ευθύνης, η ίδια τονίζει ότι παρόλο που έχουν γίνει κινήσεις από τον περασμένο Σεπτέμβρη, το πρόβλημα δε φαίνεται να λύνεται. «Βγαίνοντας από το τούνελ του περιφερειακού, στους δρόμου που ενώνουν με την πόλη, η εικόνα δεν είναι η καλύτερη», συμπληρώνει χαρακτηριστικά.
Έχουμε προχωρήσει σε συνεργασίες με δήμους και περιφέρειες προκειμένου να γίνει η απομάκρυνση ξερών χόρτων, έστω από συγκεκριμένα σημεία του περιφερειακού, υπογραμμίζει η κ. Πατουλίδου. Εδώ και πολλά χρόνια θα έπρεπε οι διαδικασίες αυτές να είναι αυτόματες, συνεχίζει η ίδια, ενώ τονίζει, «θα έπρεπε, όταν είχαμε τη δυνατότητα, να τα είχαμε βάλει αυτά σε μία τάξη, ο δρόμος να μην είναι τσιγαρόχαρτο για να καταστρέφεται ανά δύο μήνες».
μίλησε στον Alpha 96.5, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Η γραφειοκρατία, οι ελεγκτικές διαδικασίες και η έλλειψη προσωπικού είναι βασικότεροι λόγοι για την καθυστέρηση της επίλυσης του προβλήματος, αναφέρει η κ. Πατουλίδου και προσθέτει ότι οι διαγωνισμοί θα τεθούν προς έγκριση στην οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας, σήμερα. Μάλιστα, παραδεχόμενη μερίδιο ευθύνης, η ίδια τονίζει ότι παρόλο που έχουν γίνει κινήσεις από τον περασμένο Σεπτέμβρη, το πρόβλημα δε φαίνεται να λύνεται. «Βγαίνοντας από το τούνελ του περιφερειακού, στους δρόμου που ενώνουν με την πόλη, η εικόνα δεν είναι η καλύτερη», συμπληρώνει χαρακτηριστικά.
Έχουμε προχωρήσει σε συνεργασίες με δήμους και περιφέρειες προκειμένου να γίνει η απομάκρυνση ξερών χόρτων, έστω από συγκεκριμένα σημεία του περιφερειακού, υπογραμμίζει η κ. Πατουλίδου. Εδώ και πολλά χρόνια θα έπρεπε οι διαδικασίες αυτές να είναι αυτόματες, συνεχίζει η ίδια, ενώ τονίζει, «θα έπρεπε, όταν είχαμε τη δυνατότητα, να τα είχαμε βάλει αυτά σε μία τάξη, ο δρόμος να μην είναι τσιγαρόχαρτο για να καταστρέφεται ανά δύο μήνες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου