Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022

Η συνέντευξη της χρονιάς με τη μητέρα της Αντιγόνης Ντρισμπιώτη

Καλά, η μητέρα της Αντιγόνης είναι φοβερός τύπος, της πιάτσας, κωλοπετσωμένη γυναίκα, που έφαγε τη ζωή με το κουτάλι, αλλά κι ο δημοσιογράφος Θέμης Σινάνογλου, άψογος.

Κι έτσι βγήκε μια απολαυστική συνέντευξη. Διαβάστε την:

 Πόσοι πέρασαν από το μαγαζί σας;

Όλη η Καρδίτσα! Όλη η Ελλάδα τηλεφωνικώς και με την παρουσία τους. Ήταν συγκινητικό. Άνθρωποι περνούσαν έξω από την Καρδίτσα για ταξίδι και έρχονταν εδώ να μας συγχαρούν. Σε πιάνει δέος με τέτοια αγάπη.

Πώς λέγεται το μαγαζί;

«Το στέκι της κυρίας Γιώτας».

Πόσα χρόνια;

Πατημένα 31!

Εσείς το ανοίξατε;

Ναι, εγώ. Με τον πατέρα των παιδιών μου.

Πόσα παιδιά έχετε;

Έχω τέσσερα κορίτσια! Και είναι και τα τέσσερα χρυσά. Τα... μετάλλια τα δίνω εγώ!

Έχετε μία πικρία ότι τώρα όλοι ασχολούνται με την Αντιγόνη, ενώ πριν που είχε

ανάγκη δεν ασχολιόταν κανείς;

Για εμάς είναι το ίδιο, διότι εμείς είμαστε άνθρωποι της καθημερινότητας. Αγαπάμε αυτούς που μας αγαπάνε, αγαπάμε και αυτούς που δεν μας αγαπάνε. Τους έχουμε για... ρεζέρβα!

Τι κλειστές πόρτες έβρισκε όταν είχε ανάγκη;

Μα δεν βρήκε και καμία πόρτα ανοιχτή! Αυτή είναι η αλήθεια. Μόνη της πάλευε τόσο καιρό. Με τον προπονητή της. Ένα ωραίο ρητό λέει «μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα»! Όποια πόρτα χτυπήσαμε, ακούσαμε «εν καιρώ και θα δούμε»... Έχουμε κι εμείς έναν εγωισμό... Μας ζήτησαν έως και ψήφους!

Α, θα πούμε πολλά σήμερα...

Θέμη, σου λέω πράγματα που δεν τα έχω πει και τα λέω σε εσένα γιατί εσύ τα ρωτάς. Μας έλεγαν «δεν μπορούμε, γιατί ο νόμος κ.λπ.». Εμείς δεν είμαστε παράνομοι, σε όλη μας τη ζωή πορευτήκαμε με το γράμμα του νόμου. Όμως είναι όλοι έτσι;

Τι ψήφους σας ζήτησαν; Από το κράτος ή από τον δήμο;

Από την τοπική αυτοδιοίκηση. Μην μπαίνετε σε λεπτομέρειες... Ποιο κράτος, εμείς την τοπική αυτοδιοίκηση ξέρουμε. Τον τόπο μας...

Τι μισθό έπαιρνε η Αντιγόνη ως επιτυχημένη αθλήτρια; Όγδοη στους Ολυμπιακούς Αγώνες, τέταρτη στο Παγκόσμιο. Λένε οι αβανταδόροι ότι έπαιρνε μισθό.

Θα σου πω εγώ τι έπαιρνε. 530 ευρώ τον μήνα! Και για να τα πάρει, έπρεπε να έχει αποδείξεις. Βενζίνες τόσα, φαγητό τόσα.

Αυτά της τα είχαν κόψει;

Όχι.

Τι της έκοψαν λόγω ηλικίας;

Το έξτρα επίδομα που παίρνουν όλοι οι αθλητές όταν κάνουν μια επιτυχία. Η Αντιγόνη ήρθε όγδοη στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αυτή η θέση έχει χρηματικό επίδομα ως ανταμοιβή. Της είπαν ότι δεν το δικαιούται όμως λόγω ηλικίας! Εκεί έκανε παρέμβαση η Κατερίνα Στεφανίδη που είναι μεγάλη όχι μόνο αθλήτρια αλλά και μεγάλη σε ψυχή! Είπε στην κόρη μου να μην το αφήσει έτσι αυτό, να μην το ανεχτεί, της είπε «ήξεραν την ηλικία σου όταν πήγες στους Ολυμπιακούς Αγώνες, πήρανε αυτό που έπρεπε από εσένα και τώρα αρνούνται να σε αμείψουν»! Τα παιδιά αυτά έχουν άλλο επίπεδο, έχουν μεγάλο πνεύμα και είναι φίλοι μεταξύ τους.

Στο μαγαζί σας πόσες μέρες εργαζόταν;

Αν έχει η εβδομάδα επτά ημέρες, η Αντιγόνη εργαζόταν δεκατέσσερις! Διότι δούλευε διπλή βάρδια, πρωί και απόγευμα.

Και πώς έκανε προπόνηση;

Πήγαινε για προπόνηση 7 το πρωί με 9, έκανε ένα μπάνιο και ερχόταν στο μαγαζί. Το απόγευμα νωρίς πήγαινε για προπόνηση και ξαναερχόταν στο μαγαζί ή αν δεν προλάβαινε να πάει για προπόνηση, πήγαινε το βράδυ μετά τη δουλειά! Θέμη, αυτήν την καραμέλα τη γλυκιά που τρώει τώρα η κόρη μου κανείς άλλος δεν δικαιούται να την πιπιλίσει! Μόνο η Αντιγόνη με τον προπονητή της.

Φοβερή είσαι, κυρία Γιώτα.

Πήρε τα σώβρακα κάποιων!

Οι χορηγοί την πίστεψαν; Ή και εκεί βρήκε κλειστές πόρτες όταν είχε ανάγκη;

Ξέρω ότι είχε μια βοήθεια από χορηγούς με ρούχα -δεν ξέρω μάρκες-, από μία εταιρεία με αμάξια και ρολόγια. Nα σας πω όμως κάτι: δίπλα μας υπάρχει ένα χωριό που βγάζει ένα «αγιονέρι», έτσι το λέμε εμείς. Το νερό ΘΕΟΝΗ. Έγινε «γυφτάκι» η Αντιγόνη πριν από δύο χρόνια και πήγε και ζητιάνεψε χορηγία 300 ευρώ τον μήνα για να μπορεί να απεγκλωβιστεί από την εργασία, να προετοιμαστεί καλύτερα. Ξέρετε τι της απάντησαν;

«Πεθαίνω» να μου το πείτε.

Ότι θα της έδιναν 3-4 παλέτες με νερά τον χρόνο! Που εγώ το νερό ΘΕΟΝΗ το πουλάω στο μαγαζί μου τέτοιες ποσότητες τον μήνα! Όχι τον χρόνο.

Και τι έκανε τελικά η Αντιγόνη; Τι τους απάντησε;

Τους είπε «ευχαριστώ πολύ, αλλά 3-4 παλέτες με το νερό σας το δίνει η μητέρα μου στο μαγαζί κάθε μήνα»! Και ακόμα το πουλάω αυτό το νερό, παρότι έγινε αυτό που έγινε. Διότι είμαι τοπικίστρια. Είμαι επαγγελματίας, πρέπει να δίνουμε τα τοπικά προϊόντα.

Έχετε βγάλει πανεπιστήμιο;

Λίαν καλώς με 6, δημοτικό! Λόγω καλής διαγωγής.

Τρομερή.

Δημοτικό σχολείο. Είμαι 57 χρόνων και έχω ζήσει τη ζωή όπως δεν μπορείς να καταλάβεις. Έχω δικαίωμα να λέω τις αλήθειες. Δεν έχω δουλέψει με ψέμα και καμαρώνω για αυτό.

Ποιο είναι το ατού της κόρης σας;

Πίστευε στον εαυτό της και την έκανε ο «μεγάλος Ναπολέων» όπως τον λέω εγώ, ο καπετάνιος μας, να πιστέψει ακόμα περισσότερο. Ο προπονητής της, ο Κεφαλόπουλος.


η συνέχεια στο https://www.fosonline.gr/sports/stivos/article/203026/apokalyptiki-sto-fos-i-mana-tis-antigonis-ntrismpioti-pire-ta-sovraka-kapoion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου