Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Πρόστιμα σε e-shops, που ...δεν σηκώνουν το τηλέφωνο

H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα σε εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου
για:

α) Μη παράδοση των συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,
β) Την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις,αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.
Οι εταιρείες είναι οι:
1 Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ www.a-mobiles.gr 100.000,00
2 MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ www.mxstore.gr 80.000,00
3 BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ www.ubit.gr 70.000,00
4 E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ www.emobile24.gr 70.000,00
5 ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ www.clickstore.gr 10.000,00

Σχόλιο:
Όλα καλά μέχρι εδώ.
Το θέμα είναι πως εξαφανίστηκαν για να μην έχουν την ....................

δείτε στο full post του Χάρη

1 σχόλιο:

  1. Κάνα πρόστιμο στις δημόσιες υπηρεσίες που δεν το σηκώνουν το τηλέφωνο μονίμως θα πέσει;
    Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το ΚΕΑΟ και τον ΕΦΚΑ από την πρώτη εβδομάδα των μέτρων μέχρι και την προηγούμενη (παράτησα την προσπάθεια πλέον). Είτε δείχνει κατειλημμένο είτε δεν το σηκώνουν και μετά από συνεχόμενες κλήσεις βγαίνει και το μήνυμα ότι δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους. Για όποιον δεν γνωρίζει, αυτό το μήνυμα βγαίνει αν αφήσεις το τηλέφωνο ανοιχτό για ώρα.
    Μάταια έβαλα μέσον για να βγάλω μια άκρη.
    Από βδομάδα θα πάω να με "γνωρίσουν"αυτοπροσώπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή