Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Ο Δημήτρης Πανοζάχος ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του

«Στις πραγματικά κρίσιμες ώρες που διέρχεται η πατρίδα μας, κρίνω ότι δεν πρέπει να λείψω από την μάχη που καλούμαστε να δώσουμε οι Έλληνες για...
να έρθουν οι καλύτερες ημέρες.
Θα είμαι στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Α περιφέρεια Θεσσαλονίκης δίνοντας μία μόνο υπόσχεση.
Με την επιστημονική μου κατάρτισή στα οικονομικά, με την πολυετή εμπειρία μου στα φοροτεχνικά και πάνω απ όλα με την διάθεσή μου να συνεισφέρω στα κοινά, θα εργαστώ ακαταπόνητα να βγούμε από την δύσκολη θέση και να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο για την Ελλάδα».


Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1963 στο Άγιο Πνεύμα του Δήμου Εμμανουήλ Παππά στις Σέρρες.
Τελείωσα το Δημοτικό σχολείο στη Γερμανία, το Γυμνάσιο στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, ενώ το Λύκειο στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Κατοικώ στη Θεσσαλονίκη από το 1978 και είμαι παντρεμένος με την Χημικό Φωτεινή Τσιακίρη, με την οποία έχουμε δύο παιδιά, τον Γιώργο και την Ζωή.
Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πτυχιούχος οικονομολόγος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης (Α.Β.Σ.Θ), νυν Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μιλάω άπταιστα Γερμανικά και καλά Αγγλικά.
Υπηρέτησα ως αιρετό μέλος το ανώτατο καθοδηγητικό όργανο της παράταξης μας, την Εκτελεστική Γραμματεία από το 2007, που εκλέχθηκα για πρώτη φορά μέλος της (το τότε Πολιτικό Συμβούλιο) έως και το 2013.
Το 2004 η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με απόφαση του π. Πρωθυπουργού Κων. Καραμανλή, με τοποθέτησε Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Ηπείρου, θέση την οποία υπηρέτησα με υπευθυνότητα έως το 2009, δίνοντας έμφαση σε δεκάδες αναπτυξιακά έργα αλλά και στην ολοκλήρωση των οδικών αξόνων, όπως της Εγνατίας οδού.
Στις εθνικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 ήμουν υποψήφιος βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με την Ν.Δ.

Θεσσαλονίκη: Αυτοί θα είναι οι υποψήφιοι της ΝΔ στις εκλογές που έρχονται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου