Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Παραιτούμαι από το Ποτάμι

Νέες παραιτήσεις στο Ποτάμι, ορισμένες εξ αιτίας της διάψευσης από το κόμμα τoυ ρεπορτάζ ..
του Tvxs, το οποίο, όπως ήδη υποστηρίξαμε, ήταν απολύτως ακριβές...

Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ώρες, ο Γιάννης Πεντζούρης έγραψε στο Facebook: «Παραιτήθηκα χθες από τη θέση του τοπικού συντονιστή και ζήτησα τη διαγραφή μου από τις λίστες εθελοντών.

Δεν είχα σκοπό να αναφέρω τίποτα γιατί δεν θέλω να στεναχωρήσω τους αγνούς εθελοντές που κοπιάζουν, ελπίζουν και πιστεύουν. Αλλά δεν μπορώ να μην θυμώνω όταν βλέπω ανθρώπους να αποδίδουν σε λάσπη το δημοσίευμα του Κούλογλου, χωρίς να γνωρίζουν.

Καιρό προβληματιζόμουν για την παρουσία μου στο Ποτάμι, αλλά αυτό που με έκανε να αποφασίσω οριστικά την αποχώρηση μου ήταν η επίσημη διάψευση του δημοσιεύματος από τα κεντρικά. Λοιπόν, προς τους τιμητές, τους οπαδούς και τους "επαγγελματίες", έχω να συστήσω προσοχή στις εκφράσεις τους.



Ως τοπικός συντονιστής, ήμουν αποδέκτης της οδηγίας που δημοσίευσε το tvxs. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι είναι ΓΝΗΣΙΟΤΑΤΗ και ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΑΤΗ. Δεν θα με πείραζε να έβγαζε μια ανακοινωση το Ποταμι λέγοντας ότι ήταν ένα προσχέδιο το οποίο δεν προχώρησε, δεν εφαρμόστηκε. Με πείραξε το απόλυτο ψεύδος της ανακοίνωσης, η ξεδιάντροπη παραποίηση της αλήθειας. Για αυτό και έκρινα ότι δεν έχω θέση ανάμεσα σε τέτοιους ανθρώπους. Λυπάμαι μόνο για τον χρόνο που διέθεσα. Αυτά.

Tου απάντησε, ο Γιάννης Μαυρακάκης, άλλο παραιτηθέν στέλεχος:

Αυριο ισως μάθουμε οτι ειχες προσωπικές βλέψεις

Γιαννη...μην ξεχνας για αυτους τους λογους παραιτήθηκα προ τριμήνου απο τοπικος συντονιστής και διαγραφτηκα από εθελοντής.

Nωρίτερα σήμερα ο κ. Βανταράκης, αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας έγραψε τα εξής:

Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ σημαντικές υπαναχωρήσεις στις θέσεις του Ποταμιού σχετικά με ότι αρχικά ξεκίνησε. Οι υπαναχωρήσεις αυτές με κάνουν να μην μπορώ να συνεχίσω από τη θέση του εθελοντή του Ποταμιού.

Κατά τη γνώμη μου η υπαναχώρηση στο θέμα του Λυκούδη και των υπολοίπων (Ψαριανός, Μάρκου, Τατσόπουλος κ.λ.π) είναι μια κρίσιμη αλλαγή πολιτικής με την οποία δεν μπορώ να συμφωνήσω για πολλούς λόγους:

Αλλάζει το κυρίαρχο σύνθημα (πολιτική χωρίς κομματικό παρελθόν). Δυστυχώς περισσότερο κομματικό παρελθόν από τους ανθρώπους που έρχονται δεν μπορεί να υπάρξει.

Αλλάζει η βασική πολιτική σκέψη. Είχε ειπωθεί ότι μιλάμε για πολιτική συνέπεια. Πως δηλώνεις πολιτικά συνεπής όταν δέχεσαι κάποιον που έχει εκλεγεί στο Επικρατείας με ένα άλλο κόμμα (το οποίο δεν έχει διαλυθεί ακόμα) και ο οποίος δεν παραιτείται της θέσης του;

Αλλάζει η βασική άποψη για το ρόλο των αξιόλογων ανθρώπων μέσα στο Ποτάμι. Το Ποτάμι είχε δεσμευτεί ότι αφενός θα ενεργοποιήσει ανθρώπους που είναι αξιόλογοι, με σημαντικά επιστημονικά, κοινωνικά, επαγγελματικά βιογραφικά αφετέρου νέους ανθρώπους, προσπαθώντας να παραμερίσει τους επαγγελματίες πολιτικούς. Δυστυχώς με τις τελευταίες αποφάσεις κάτι τέτοιο μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και οι νέοι μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα

Υπάρχει δυσλειτουργία των οργάνων χωρίς συλλογική λήψη αποφάσεων Επειδή κατά τη γνώμη μου, οι αποφάσεις αυτές είναι μάλλον μόνο η αρχή, και το Ποτάμι ήδη έχει χαράξει διαφορετική πορεία από αυτό που είχε ειπωθεί στην αρχή, αποφάσισα την αποχώρησή μου από εθελοντής και τις δεσμεύσεις τις οποίες τον ακολουθούν.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό που θέλει ο κόσμος από ένα «νέο» κόμμα που «θέλει να αλλάξει τα πάντα» είναι…να αλλάξει τα πάντα, ξεκινώντας από τα πρόσωπα, μη ανακυκλώνοντας τα παλιά. Είμαι υπέρ των συμφωνιών, συναινέσεων μεταξύ κομμάτων αλλά με αρχές και ανθρώπους που θα κινούνται σε αξιακές αρχές και βέβαια χωρίς «βεβαρυμένο» κομματικό παρελθόν.

Η απόφασή μου αυτή, θα μου δώσει τη δυνατότητα να μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα χωρίς να πρέπει να «ανέχομαι» αυτές τις «αλλαγές στρατηγικής». Μέσα από τη σύντομη ενασχόλησή μου με τα κοινά, συνεχίζω να ψάχνω και να απαιτώ (όπως κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κάνουν όλοι οι «ενεργοί πολίτες»), απόλυτη συνέπεια λόγων και έργων (ειδικά σε αυτές τις δύσκολες εποχές που δοκιμάζονται όλοι).

Παραμένω ενεργός πολίτης που ενδιαφέρεται για τα κοινά, την ποιότητα ζωής της περιοχής του και των πολιτών, που θα συνεχίσει να ψάχνει και να απαιτεί, μέχρι το σημείο που μου είναι δυνατόν, να υλοποιούνται οι δεσμεύσεις και να υπάρχει συνέπεια λόγων και έργων στους φορείς, που κατά τη γνώμη μου είναι αυτό που λείπει μέχρι σήμερα από την πολιτική μας ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου