Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Απίστευτο επεισόδιο με τον Απόστολο Γκλέτσο και ΣΥΡΙΖΑία- Παραλίγο να έρθουν στα χέρια (δείτε το βίντεο)

Παραλίγο να πέσει ξύλο μεταξύ του δημάρχου Στυλίδας και επικεφαλής της «Τελείας» Απόστολου Γκλέτσου, στη συνάντηση που είχε με την αντιπεριφεριάρχη Νικολέτα Πανδή (ΣΥΡΙΖΑ) και τον πρόεδρο του....
περιφερειακού συμβουλίου (ΣΥΡΙΖΑ).
Η συζήτηση στράφηκε στις εκλογές και τότε άναψαν τα αίματα από τις παρατηρήσεις του Γκλέτσου για τον Τσίπρα:

Γκλέτσος: Ερχεται ο Αλέξης στα πράγματα. Τι θα κάνει;
Πανδή: Ο Αλέξης είμαστε όλοι εμείς, δεν είναι μόνο ο Αλέξης, είμαστε όλοι μαζί.
Γκλέτσος: Είπε ο Αλέξης ότι αυτός που έπαιρνε 600 ευρώ θα πάρει 800...
Πανδή: 750 έχει πει...
Γκλέτσος: Εχει τάξει πράγματα και θάματα, θα τα κάνει; Και μη μου πείτε ότι τα ίδια είχε τάξει και ο Παπανδρέου [εκεί γελάνε]...Εγώ θα ήμουν στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στον Αλέξη ούτε ψήφο ανοχής. Με άλλο πρωθυπουργό θα έλεγα ναι στο ΣΥΡΙΖΑ. Ο πρόεδρος του 15μελούς να πάει στο 15μελές...
Μπάνει στη συζήτηση ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Χρήστος Μωραϊτης: Είσαι προσβλητικός που λές για το 15μελές... Κάνεις την κριτική που κάνει ο Σαμαράς εδώ και 4 χρόνια...
Ο Απόστολος Γκλέτσος εκνευρίζεται και σηκώνεται να φύγει.
Στο 10:50 λεπτό αρχίζει ο καυγάς Γκλέτσου με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Δήλωση Γκλέτσου:
Ντρέπομαι πραγματικά για τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο οποίος, επειδή είπα την άποψη μου, που θα τη λέω και θα την ξαναλέω «ότι ο κ. Τσίπρας κάνει μόνο για μέλος δεκαπενταμελούς» και όχι για πρωθυπουργός, μας φέρθηκε με το χειρότερο τρόπο σαν τους τελευταίους αλήτες του δρόμου. Έτσι θέλει να Κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ; Έτσι; Χωρίς Δημοκρατία; Ο κύριος αυτός είναι Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου, είμαι Δήμαρχος και αρχηγός κόμματος και για την άποψή μου, που δεν την κρύβω η συμπεριφορά του ήταν η χειρότερη. Επίσης η Αντιπεριφερειάρχης τον επιβράβευε για τη συμπεριφορά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου