Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΟΛΑ

Καταρχην αγαπητο makpress χρονια πολλα και καλη χρονια.
Αποφασισα σημερα μεσω εσας να ευχαριστησω για οσα προσεφεραν αυτα τα χρονια που μας κυβερνησαν ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ.

Καταρχην μου εκοψαν το δωρο επειτα μου εκοψαν τον μισθο περασε ενα διαστημα και στον μισθο που μου εκοψαν μου εβαλαν εκτακτη εισφορα -αλληλεγυης επισης εξαφανισαν το αφορολογητο και ως τριτεκνος μου μειωσαν και το επιδομα.
Ανεβασαν τους φορους επειτα ανεβασαν την τιμη του πετερελαιου θερμανσης λογω αλλαγης φορολογιας και ετσι αναγκαστηκα να καιω ξυλα επειτα οι καλοι αυτοι ανθρωποι μου εβαλαν ΕΚΤΑΚΤΟ χαρατσι στο σπιτι που πληρωνω στην Τραπεζα λογω δανειου ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ και τωρα μου το ονομασαν ενφια ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΝΙΜΟ ΦΟΡΟ και πολλα αλλα που τα εκαναν ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΩΣΩ καλα να παθω γιατι τοτε τους ψηφισα.
Το καλυτερο ομως δωρο το εκαναν στην γυναικα μου και στα τρια ανηλικα παιδια μας το εκαναν τωρα τις γιορτες για το οποιο ευχαριστω ιδιαιτερα τον υποστηρικτη του κ.Γιακουματο .
Κατηργησαν στην πραξη [εκτος απο την απελευθερωση των απολυσεων]την ΙΕΡΗ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ[σχολεια εργασια]και μαλιστα τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ τα παιδια μας καμμια ΚΥΡΙΑΚΗ δεν καταφεραν να βρεθουν με την μητερα τους η οποια σαν εμπορουπαλληλος δουλεψε ολες τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ και ετσι στο ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ελειπε η συζυγος και μητερα της οικογενειας.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ και θα σας ανταποδωσω στις 25/1/15

NΙΚΟΣ Λ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου