"Διαφημιστική προβολή της Κ.Μακεδονίας". Άντε να δούμε πού θα πάνε τα λεφτά μας το 2015
Εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας το...
ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Π.Κ.Μ. για το 2015.
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, επισήμανε ότι «κεντρικός άξονας και στόχος της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον τουρισμό είναι ένας: Να καθιερώσουμε τη 12μηνη τουριστική περίοδο. Για να το επιτύχουμε επενδύουμε στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τις οποίες μπορούν να υποστηρίξουν και οι επτά Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Παρουσιάζουμε την Κεντρική Μακεδονία ως ενιαίο τουριστικό προϊόν, με στόχο να έχουμε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο, που σημαίνει νέο εισόδημα, νέες θέσεις εργασίας και ανάπτυξη όχι μόνο τουριστική, αλλά συνολική για την περιοχή μας. Με το πρόγραμμά μας σταματάμε την κατασπατάληση πόρων και πηγαίνουμε απευθείας στις αγορές – στόχους, που αποτυπώνονται πολύ συγκεκριμένα στο φετινό πρόγραμμα τουριστικής προβολής. Επίσης, κάνουμε άνοιγμα σε χώρες όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Κίνα, φέτος διερευνητικά, ώστε από το επόμενο έτος να συμμετέχουμε σε εκθέσεις και να διεκδικήσουμε τουριστικό μερίδιο. Η παρουσία μας στις τουριστικές εκθέσεις δεν είναι διακοσμητική. Αντιθέτως, χρηματοδοτούμε και παράλληλες εκδηλώσεις ώστε να έχουμε αναβαθμισμένη και ποιοτική προβολή του τουριστικού προϊόντος. Τα αποτελέσματα της δουλειάς μας και όλων των συνεργαζόμενων φορέων είναι εμφανή. Η Κεντρική Μακεδονία εμφανίζει πολύ υψηλή αύξηση τουριστικού ρεύματος. Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε και περισσότερα χρήματα για την τουριστική προβολή και καλούμε όλους τους φορείς να ενταχθούν στην προσπάθειά μας, διότι δεν μπορούμε να εμφανιζόμαστε στο εξωτερικό με διαφορετικό τρόπο προώθησης του ίδιου τουριστικού προϊόντος. Συνεργαζόμαστε προς το σκοπό αυτό με το ΣΕΤΕ και μάλιστα το πρώτο γραφείο – δορυφόρος του ΣΕΤΕ θα λειτουργήσει στην έδρα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».
Κατά την εισήγησή του ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα του τουρισμού για την Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος έκανε τον απολογισμό για τις δράσεις τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014, ενώ αναφέρθηκε στις νέες πρωτοβουλίες της διοίκησης της Π.Κ.Μ. στον τομέα της τουριστικής προβολής. «Ευθυγραμμιζόμαστε με τον εθνικό στρατηγικό στόχο της τουριστικής ανάπτυξης και συνεργαζόμαστε με τον ΕΟΤ για την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειάς μας, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας. Με γνώμονα τη θεματική και όχι τη γεωγραφική προβολή, ενισχύουμε την αναγνωρισιμότητα της Κεντρικής Μακεδονίας ως ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού σε διεθνές επίπεδο», υπογράμμισε ο κ. Γιώργος.
Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2015 περιλαμβάνει σειρά δράσεων που αφορούν σε όλες τις περιφερειακές ενότητες και τις περιοχές που παρουσιάζουν αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον, με ιδιαίτερη βαρύτητα στις μορφές εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού.
Οι προτεινόμενες δράσεις τουριστικής προβολής για το 2015, συνολικού προϋπολογισμού 460.00 ευρώ, περιλαμβάνουν:
• Συμμετοχή της Π.Κ.Μ. σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις (Στοκχόλμη, Σόφια, Μιλάνο, Βελιγράδι, Βερολίνο, Βουκουρέστι, Μόσχα, Κύπρος, Αγία Πετρούπολη, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη), αλλά και σε ειδικές θεματικές εκθέσεις (“Religious Tourism” στη Στουτγάρδη, “Holiday on bike” στο Friedrichshafen, “Birdfair” στο Leicester, ΕΙΒΤΜ (συνέδρια) στη Βαρκελώνη. Το κόστος της δράσης ανέρχεται σε 150.000 ευρώ.
• Φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ. Για το έτος 2015 προγραμματίζονται 4 fam trips μέχρι εννέα (9) ατόμων με προσανατολισμό σε τομείς θεματικού τουρισμού. Μέσω αυτής της ενέργειας αναμένεται να επεκταθεί το ήδη δημιουργηθέν δίκτυο δημοσιογράφων – ανταποκριτών σε όλες τις χώρες-στόχους, οι οποίοι θα λειτουργούν ως πρεσβευτές για την προσέλκυση τουριστών.
• Πρωτοβουλίες και λοιπές δράσεις για εναλλακτικούς τρόπους προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας στο εσωτερικό-εξωτερικό, προϋπολογισμού 150.000 ευρώ. Ως τέτοιες νοούνται προγραμματισμένες συναντήσεις εργασίας με φορείς των περιοχών στόχων (τουριστικούς πράκτορες, σωματεία εργαζομένων στον τουρισμό, κτλ.), προβολή τοπικών προϊόντων στο πλαίσιο παράλληλων ενημερωτικών δράσεων-εκδηλώσεων, τοποθέτηση διαφημιστικών σταντ, μπάνερ, αφισών, και γενικότερα τουριστικού υλικού σε στοχευμένα σημεία (εσωτερικό και εξωτερικό).
Επίσης, συμμετοχή σε εκδηλώσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό με στόχο πάντα την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω άμεσων και έμμεσων τρόπων προβολής και αξιοποιώντας διάφορες πτυχές που άπτονται της τουριστικής ανάπτυξης (μουσική, πολιτισμός κ.ά.).
Διοργάνωση και συμμετοχή σε εκδηλώσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό με στόχο την ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού π.χ. εκδήλωση σε περιοχές-στόχους για ανάπτυξη του σχολικού τουρισμού.
Δράσεις ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης των πολιτών της Π.Κ.Μ. μέσα από συναντήσεις με μαθητές και καθηγητές στα σχολεία, με προβολή και ολιγόλεπτη παρουσίαση του τουριστικού πλούτου της περιοχής.
• Δημιουργία τουριστικών εντύπων, αφισών και σχετικού προωθητικού υλικού-εφαρμογών (applications), προϋπολογισμού 65.000 ευρώ.
• Διερεύνηση πραγματοποίησης marketing support σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό με απευθείας πτήσεις, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ, με στόχο την προσθήκη νέων δρομολογίων ή την αύξηση των ήδη υπαρχόντων.
• Καταχωρίσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και σε περιοδικά τουριστικού ενδιαφέροντος, ραδιοτηλεοπτικά μέσα και στο Διαδίκτυο, καθώς και η παραγωγή βίντεο (θεματικού τουρισμού ή γενικής προβολής) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Π.Κ.Μ. Το κόστος της δράσης ανέρχεται σε 20.000 ευρώ.
• Προβολή της τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αξιοποίηση των δυνατοτήτων της, μέσα από ενέργειες στοχευμένης ψηφιακής προώθησης και προβολής της στους δυνητικούς τουριστικούς επισκέπτες (μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα), με στόχο την ολοκληρωμένη πληροφόρηση των επισκεπτών. Το κόστος της δράσης ανέρχεται σε 10.000 ευρώ.
• Κάλυψη των αναγκών της Π.Κ.Μ. σε φωτογραφικό υλικό και την τεχνική υποστήριξη σε θέματα επιλογής και διαχείρισης (παροχή, επεξεργασία, προσαρμογή, φωτογραφικού υλικού για περίπτερα εκθέσεων, καταχωρίσεις σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ, διαφημιστικές εκστρατείες, banner εκδηλώσεων, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδα www.verymacedonia.gr, προσκλήσεις εκδηλώσεων κ.ά.), προϋπολογισμού 15.000 ευρώ.
• Κάλυψη δαπανών επαγγελματιών του τουρισμού (φωτογράφων, τουριστικών πρακτόρων κ.ά.), με κόστος 10.000 ευρώ, με σκοπό την περαιτέρω προβολή της Π.Κ.Μ. μέσω δημοσιεύσεων, προσθήκης του προορισμού της Π.Κ.Μ. στα προγράμματά τους κ.ά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου