Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Εμβόλιο για τους ηλίθιους που λένε "μας επιβάλουν με το ζόρι τη μάσκα για να κονομήσει ο Λαρισαίος" πότε θα βρεθεί;

Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο αυτοί που γκρίνιαζαν γιατί «είμαστε άχρηστοι σαν χώρα» που δεν παράγουμε μάσκες (λες και το έκανε κανένας άλλος πλην Κίνας) τώρα που βρέθηκαν κάποιοι που ....
έπιασαν στον ύπνο μέχρι και τους σχολαστικούς Γερμανούς (που όταν το κατάλαβαν έδιναν όσα όσα για να πάρουν αυτοί την έτοιμη γραμμή παραγωγής και να μη χάσουν την κούρσα των παραγγελιών) να φωνάζουν πως πάνε να μας τις επιβάλουν με το ζόρι για να βγει η επένδυση και άλλα φαιδρά,όταν μιλάμε για κάτι που μπορείς να φτιάξεις μόνος σου μέσα σε ένα λεπτό χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις ούτε λεπτό του ευρώ.

η συνέχεια εδώ: https://365meres.wordpress.com/2020/04/29/emvolio-kata-ths-hlithiothtas-kai-ioi-anthrwpwn-kai-ypologistwn/


15 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://koufakaiparaloga.blogspot.com/2020/04/animus.html?fbclid=IwAR0UZTBixUjVHyvgn_9dN4z4rf-NHa4GLwHCxz7gN2aT9vyF8PAUq7-gUnk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=VE4l5PaZa-8&feature=emb_logo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περίμενε, καταρρίφθηκε αυτή η "εξυπνάδα". Σιγά σιγά περιμένω να καταρριφθούν και πολλές άλλες...υπομονή έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί είπε/έγραψε ρε το άτομο;;;; Εξαίσιο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για όσους εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η μάσκα είναι αχρείαστη, περιττή και επικίνδυνη από τον γενικό πληθυσμό όπως πίστευε ο υγειονομικός σου πατερούλης λες και η μάσκα ήρθε εχθές από το διάστημα δεν έχεις κάποια βρισιά μέγιστε παντογνώστη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δοκιμή....
    https://2.bp.blogspot.com/-N39_cxXKkck/WD_gRPpE2EI/AAAAAAAAymQ/N9U5eVzgO9sR9JWUqdUJNIlgn4x-GGo9ACK4B/s1600/Untitled-1.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα θα αρχίσουν τα γλέντια με τις ουρές. Χθες πέρασα από σούπερ στο ίδιο που πήγαινα συνεχώς,χωρίς μέχρι τώρα να έχει καθυστέρηση και ουρά. Χθες λοιπόν γινόταν της τανας. Λες και δεν υπάρχει αύριο. Σηκώθηκα έφυγα και πάω στο μανάβη. Περιμένω από έξω με άλλους δυο ενώ μέσα ήταν τρεις βάσει των τ μ. Αρχίζω να "φορτώνω" βλέποντας μέσα μια να ψάχνει και να διαλέγει με τις ώρες.
    Με βλέπει ο ιδιοκτήτης του μανάβικου (γνωστός μου) και μου γνέφει να μπω μέσα γιατί χαμπάριασε τι έπαιζε με την άλλη. Του λέω ,"φίλε δεν πάει άλλο, θα αλλάξω πλανήτη". Κι έρχομαι και λέω το εξής απλό. Αν εγώ έμπαινα μέσα όπως όταν ήταν προ κορονοϊού θα είχα τελειώσει σε δυο λεπτά να πάρω τα δυο κιλά πορτοκάλια που ήθελα και ας ήταν πιο μπροστά άλλοι δέκα μέσα να ψάχνουν με τις ώρες.
    Ποιος μου επιβάλει να χάνω την μέρα μου για να πάρω δυο κιλά πορτοκάλια;
    Ε ποιος; Λέτε να κάθομαι να τα ξύνω όλη μέρα; Αν έπαιρνα σύνταξη ή το 800αρι (που δεν μου το έδωσαν) και να κάθομαι όλη μέρα θα ήταν μια χαρά.
    Εγώ όμως παλεύω για να ζήσω. Δεν μου τα χαρίζει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς Χάρη μου η ηλιθιότητα είναι επίκτητη και αυξάνεται με την ηλικία. Ενέσεις μυαλού χρειάζονται και όχι εμβόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή