Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

GREXIT ? Στα παπάρια μου !

Αγαπητό makpress,
διαβάζω παντού, ακούω και βλέπω στην tv, τους Σαμαροβενιζέλους κι έναν μαλ@κα από την Ε.Ε., να με απειλούν ότι ...
αν δεν ψηφίσω τα εθνοσωτήρια κώματά τους που λέει κι ο Καλαμίτσης, θα βγει η χώρα από το ευρώ. Στα παπάρια μου !
Είμαι άνεργος 4 χρόνια. Απολύθηκα τον Φεβρουάριο του 2011. Το επίδομα ανεργίας τελείωσε εδώ και 3 χρόνια και ζω από τις οικονομίες του πατέρα μου και τη σύνταξη του πεθερού μου, που τσοντάρουν όσο μπορούν.
Στο μεταξύ έκανα πάνω από 1.000 αιτήσεις για δουλειά σε όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, από σουπερ μάρκετ μέχρι κρεοπωλεία. Παντού βρίσκω κλειστές πόρτες. Αν και οικογενειάρχης με δύο παιδιά, παρέδωσα πινακίδες το 2012 και τρέχω από "συνέντευξη" σε συνέντευξη με τα πόδια και τα αστικά.
Η μοναδική φορά που μου είπαν "προσλαμβάνεστε" ήταν από το .......(σ.σ.makpress: κατονομάζει πολυκατάστημα παιχνιδιών) για προσωρινή πρόσληψη ...ενός μήνα !
Να βγάλω δηλαδή όλη τη δουλειά εν όψει Χριστουγέννων και μετά τον πούλο ! Να διακόψω την ανεργία και να χάσω τα μόρια για 400 ευρώ.
Και μου λέει η κυβέρνηση των δοσίλογων ότι θα βγούμε από το ευρώ, αν δεν ξαναβγουν αυτοί. Χίλιες φορές στη δραχμή ρε λαμόγια και να ησυχάσουμε από ΄σας.
ΚΚΕ δαγκωτό θα ρίξω στην κάλπη και παρακαλάω να γυρίσουμε στη δραχμή. Θα έχουμε λιγότερα, αλλά θα έχουμε τα λίγα. Τώρα, με την υπόσχεση ότι θα έχουμε πολλά, μας δουλεύουν εδώ και 5 χρόνια και ζούμε σαν σκλάβοι σε φυτείες ζαχαροκάλαμου.
GREXIT λοιπόν με αριστερά; Ε, στα παπάρια μου ! Δεν εκβιάζομαι ρε, δεν φοβάμαι, δεν μασάω.
Κουμμουνιστής δεν είμαι, αλλά αυτή τη φορά, δεν θα κάνω άλλη μα@κία.

Χ.Σ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ