Χθες Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 στις 10 το πρωί, επίσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ έκανε αντιπροσωπεία της ΔΗΜΑΡ Θεσσαλονίκης αποτελούμενη από το Γραμματέα Ζαφείρη Φωτιάδη και το...
μέλος της Γραμματείας Σταμάτη Εμμανουηλίδη, όπου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΔΣ του ΟΑΣΘ Χρ. Στεφανίδη. Στη συνάντηση εκφράστηκε η μεγάλη δυσαρέσκεια που υπάρχει στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης για την εξυπηρέτησή τους από τον ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα από τους εκπροσώπους της ΔΞΗΜΑΡ ειπώθηκε ότι:
«Η αύξηση από 1 Οκτωβρίου της τιμής του εισιτηρίου συνοδεύτηκε με χειροτέρευση της ποιότητας των συγκοινωνιών και της εξυπηρέτησης των πολιτών. Πολλοί συμπολίτες μας ζουν καθημερινά συνθήκες «παστής σαρδέλας» και δικαιολογημένα διαμαρτύρονται αγανακτισμένοι γι αυτές τις συνθήκες. Είναι γνωστό ότι η τιμή του εισιτηρίου τα τελευταία 5 χρόνια έχει διπλασιαστεί.
Η περίπτωση του ΟΑΣΘ αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία. Μια ιδιωτική επιχείρηση έχει το μονοπώλιο μιας υπηρεσίας κοινής ωφέλειας και μάλιστα επιχορηγούμενη.
Τέλος αναφέρθηκε ότι:
Σε μια περίοδο που η πλειοψηφία των συμπολιτών μας έχει χάσει 40 – 100% των εισοδημάτων τους το επιχειρηματικό κέρδος του ΟΑΣΘ παραμένει αμετάβλητο στα 16 εκατομμύρια το χρόνο. Αυτό το κέρδος αυξάνεται κατά 2 εκατομμύρια για μερικούς μετόχους από ενοίκια και ανταλλακτικά που πληρώνει ο ΟΑΣΘ στον συνεταιρισμό “ΗΡΑΚΛΗΣ”.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Θεσσαλονίκης βλέποντας όλη αυτήν την κατάσταση ζητά:
Α. Από την κυβέρνηση την απόσυρση των Υπουργικών αποφάσεων που ορίζουν
1. Τις αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ
2. Την επέκταση του ορίου ζωής των οχημάτων του ΟΑΣΘ, από 15 σε 20 χρόνια
Β. Από τον ΟΑΣΘ
1. Τη βελτίωση της ποιότητας των συγκοινωνιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών
2. Δωρεάν μετακίνηση μαθητών, ανέργων και των άλλων ευπαθών ομάδων
3. Επαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων
4. Την αύξηση των σημείων εξυπηρέτησης στις αρχές και στο τέλος κάθε μήνα για την αγορά των μηνιαίων καρτών.»
Σε όλα τα παραπάνω ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε ότι θα υπάρξει βελτίωση της εξυπηρέτησης από την αρχή του νέου χρόνου, μετά την παράδοση 40 οχημάτων από την ΕΛΒΟ, την αλλαγή στα δρομολόγια, την επαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων και την εξέταση του αιτήματος για αύξηση των σημείων εξυπηρέτησης.
Το ραντεβού ανανεώθηκε για τις αρχές του νέου χρόνου για να διαπιστωθεί αν οι υποσχέσεις θα τηρηθούν.
Στο τέλος της συνάντησης η αντιπροσωπεία της ΔΗΜΑΡ δήλωσε ότι: Για τη ΔΗΜΑΡ οι Αστικές Συγκοινωνίες αποτελούν κοινωνικό αγαθό και πρέπει να παρέχονται από Δημόσιο φορέα, όπου θα συμμετέχουν οι Δήμοι του Νομού και οι εργαζόμενοι.