Ειμαι εκνευρισμένος διότι το παιδι μου και οι φίλοι του (16 χρόνων) οπως και αρκετά αλλα παιδια έμειναν εκτεθειμένα σε στάσεις του ΟΑΣΘ Σάββατο βραδυ σε έρημα σημεία (Παύλο Μελα) απο ...
την αναλγησία Κράτους και διοίκηςης του ΟΑΣΘ.
την αναλγησία Κράτους και διοίκηςης του ΟΑΣΘ.
Γνωρίζοντας οτι στις 23.00 και 23.30 περναει το τελευταίο λεωφορείο (ασχέτως αν εδώ και μήνες περιμένουμε πρόταση του ΟΑΣΘ για τα βραδυνα δρομολόγια αλλα αμα εισαι μονοπώλιο τους εχεις ολους γραμμένους!!!) για Ωραιοκαστρο στήθηκαν τα παιδια απο τις 23.05 για να πάρουν το τελευταίο λεωφορείο πήρα τηλέφωνο απαντάει μου λεει πατέρα πέρασε ΔΕΝ σταμάτησε γιατι ηταν γεμάτο .Κατεβηκα με το ΙΧ ολο νεύρα διότι εγω εχω αυτοκίνητο αν ήμουν γονιός που δεν ειχα τι θα έκαναν έπρεπε να πληρώσουν 15 ευρώ ταξί καθότι μετα απο ενα σημείο το ταξί γράφει διπλή ταρίφα για ωραιοκαστρο και αν είχαν τα παιδια τόσα λεφτά πάνω τους.
Αναρωτήθηκα ποσο αναλγησία υπάρχει και αδιαφορία απο ολους αυτούς που ψηφιστηκαν απο τους συμπολίτες μου Δημάρχους Περιφέρεια Υπουργείο ποσο καλυψη σε αυτο το απαράδεκτο σύστημα του ΟΑΣΘ του μονοπωλίου των ΜΜΜ της συμπρωτεύουσας !
Ευτυχώς έρχονται εκλογές και ολους αυτούς που με φλωμωσαν στο ψέμα για το μετρό για τις συγκοινωνίες της πόλης μου θα τους τιμωρήσω και θα τιμήσω με την ψήφο μου όποιον μου υποσχεθεί οτι θα τιμωρήσει αυτή την ανάλγητη διοίκηση του ΟΑΣΘ που ακομη και τον υιό μου και τους φίλους του οπως και αλλα νεαρά παιδια της πόλης μας τα έφτασαν σε σημείο να μου ζητούν να βρούμε ενα τροπο να τιμωρηθούν για την ταλαιπωρία που πέρασε σημερα και περνούν καθημερινά με αυτο το χάλι που λέγεται ΟΑΣΘ.
Σας θυμίζω και τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
Επαναφέρει τα νυχτερινά δρομολόγια ο ΟΑΣΘ
Μέσα στην επόμενη εβδομάδα και πιθανότατα την Πέμπτη αναμένεται να ληφθεί η απόφαση για την επανέναρξη μέρους των νυχτερινών δρομολογίων του ΟΑΣΘ, που έχουν καταργηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου (πλην της γραμμής 78Ν ΚΤΕΛ «Μακεδονία» - Αεροδρόμιο). Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης σχεδιάζει την επαναφορά 6-7 δρομολογίων, από το σύνολο των 17 που υπήρχαν πριν την κατάργησή τους, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις μετακινήσεις των μόνιμων κατοίκων αλλά και των χιλιάδων φοιτητών της Θεσσαλονίκης.
Όπως λέει ο ίδιος στη Voria.gr, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού μελετούν τα δρομολόγια, προκειμένου να κρίνουν σε ποια πραγματοποιούνται οι περισσότερες ακυρώσεις εισιτηρίων, και άρα είναι πρόσφορο να επαναλειτουργήσουν. «Βλέπουμε ποιες γραμμές αξίζει να επαναφέρουμε και πώς θα βγει το κόστος. Μόλις καταλήξουμε θα περάσουμε την πρόταση από το ΔΣ και θα παρουσιάσουμε το νέο πρόγραμμα στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης», αναφέρει.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, ο στόχος είναι να μειωθεί το κόστος λειτουργίας των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων περίπου στο 1 εκατ. ευρώ ετησίως, από 2,6 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου. Το εν λόγω κόστος θα καλυφθεί αποκλειστικά από τους μετόχους του Οργανισμού, καθώς δεν θα υπάρχει επιδότηση από το κράτος.
Σχόλιο makpress: Στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε χθες από τη Βουλή,προβλέπεται η λειτουργία ενός μεταμεσονύκτιου δρομολογίου