Θετικά ήταν τα πρώτα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, στην ανάγνωση της είδησης για την απόφαση του εργολάβου να διαλύσει τη σύμβαση, μετά τη δικαίωσή του από...
το διαιτητικό δικαστήριο. Αυτό δείχνει και το βαθμό της αγανάκτησης των Θεσσαλονικιών, από τη μακροχρόνια και ΑΠΟΛΥΤΩΣ άσκοπη κατάληψη της πόλης από λαμαρίνες και το ΑΠΟΛΥΤΩΣ άσκοπο κλείσιμων δρόμων, για ...δήθεν έργα μετρό.
Το "άσκοπο" πάει προφανέστατα στους εξαιρετικά αργούς ρυθμούς με τους οποίους εκτελείται το έργο, με αποτέλεσμα να βλέπει ο κόσμος 5-10 άτομα να κλείνουν μια μέρα έναν τεράστιο δρόμο (π.χ. Δελφών, Βούλγαρη) και μετά να ακολουθούν το σύστημα "μην είδατε τον Παναή".
Ξεκινάει ένα έργο μικρής κλίμακας π.χ. "μετακίνηση δικτύων στην οδό τάδε", το οποίο χρειάζεται λογικά 20 ημέρες και μετά από 5 χρόνια (!) οι λαμαρίνες είναι ακόμη εκεί !!! Ε, πόση υπομονή να κάνει ο κόσμος; Έσπασε όλα τα ρεκόρ η καθυστέρηση κατασκευής.
Τελείωσε η υπομονή του κόσμου, που δεν βλέπει "ψυχή" στα εργοτάξια (κι αυτό γίνεται για μήνες, χρόνια!!!), ή βλέπει δυό-τρείς τύπους με φόρμες να σουλατσάρουν άσκοπα, κουβαλώντας πετραδάκια. Τελειώνει μετρό έτσι, μωρέ;
Η υπόθεση μετρό, άρχισε να γίνεται γελοία και δικαιολογημένα ο κόσμος έχει πεισθεί ότι δεν θα τελειώσει -λόγω έλλειψης χρημάτων φυσικά- οπότε το σύνθημα της πόλης είναι:
"Πάρτε τις βρωμολαμαρίνες σας και ξεκουμπιστείτε από τη Θεσσαλονίκη μας, μπατίρηδες"
Υ.Γ. Η οδός Δελφών (από Μπότσαρη μέχρι Π.Συνδίκα) έκλεισε τον Σεπτέμβριο του 2008, για 11 μήνες όπως ανακοίνωσαν τότε. Δηλαδή, θα έπρεπε να κάνουν ό,τι ήταν να κάνουν μέχρι τον Αυγουστο του 2009. Έντεκα μήνες θα χρειαζόταν. Πέρασαν εξήντα τρείς (-63) μήνες και ο δρόμος είναι ακόμη κλειστός, χωρίς κανείς να ξέρει πότε επιτέλους θα ανοίξει.
H εικόνα από άρθρο ΠΕΝΤΕ χρόνια πριν, είναι χαρακτηριστική. Οι κάτοικοι της περιοχής διαμαρτύρονταν, επειδή "έφτασε Μάρτιος 2010 και ακόμη δεν παραδόθηκε το έργο". Πέρασαν άλλα πέντε χρόνια και οι λαμαρίνες εκεί ! Αυτό ξεπερνά κάθε όριο γελοιότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου