Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του makpress, χθες Δευτέρα 10/2/2020, κυκλοφόρησαν 198 λεωφορεία. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ΟΑΣΘ, εδώ και 40 χρόνια, κυκλοφόρησαν κάτω από 200 λεωφορεία, όταν ....
πριν από 20 χρόνια κυκλοφορούσαν πάνω από 500 !
Ταυτόχρονα, καθυστέρηση σημειώνεται στην έκδοση της εγκριτικής απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με την ανάθεση 25 γραμμών του ΟΑΣΘ σε 4 ΚΤΕΛ, αφού ο φάκελος απεστάλη σε αυτό, από τον ΟΣΕΘ στις 14/1 και αν και πέρασαν 27 ημέρες απόφαση δεν υπάρχει! Προφανώς, το Ελεγκτικό Συνέδριο εξετάζει το υπόμνημα του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που συνοδεύεται από γνωμοδοτικό σημείωμα, υπόμνημα με το οποίο οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ ζητούν να ακυρωθεί η παραχώρηση του περιαστικού έργου στα 4 ΚΤΕΛ.
Στα αμαξοστάσια των 4 ΚΤΕΛ υπάρχουν έτοιμα 120 λεωφορεία, αλλά δεν μπορούν να μπουν στην κίνηση εξαιτίας της μη ύπαρξης εγκριτικής απόφασης, αφού ο ΟΑΣΘ είναι "δημόσιο" και προφανώς δεν μπορεί να προβεί σε εργασίες επί ξένων λεωφορείων (εγκατάσταση μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίων κ.λ.π.), χωρίς να έχει την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Μετά την έγκριση, αν και όποτε έρθει, απαιτούνται τουλάχιστον 2 μήνες για την εγκατάσταση όλου του εξοπλισμού και την πλήρη ανάπτυξη του στόλου των ΚΤΕΛ, επομένως ....υπομονή, εκτός εαν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έχουν δίκιο, η ένστασή τους γίνει δεκτή και ακυρωθεί η ανάθεση, οπότε θα περιμένουμε την αγορά 750 καινούριων λεωφορείων, που ανακοίνωσε χθες ο κ.Καραμανλής, σε 2-3 χρόνια.
Φαίνεται πως στην Αθήνα, μας θέλουν σε φόρμα! Ας περπατήσουμε και κανένα χιλιόμετρο, αφού δεν θα ΄χουμε συγκοινωνία, κάνει καλό στην καρδιά!
πριν από 20 χρόνια κυκλοφορούσαν πάνω από 500 !
Ταυτόχρονα, καθυστέρηση σημειώνεται στην έκδοση της εγκριτικής απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με την ανάθεση 25 γραμμών του ΟΑΣΘ σε 4 ΚΤΕΛ, αφού ο φάκελος απεστάλη σε αυτό, από τον ΟΣΕΘ στις 14/1 και αν και πέρασαν 27 ημέρες απόφαση δεν υπάρχει! Προφανώς, το Ελεγκτικό Συνέδριο εξετάζει το υπόμνημα του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που συνοδεύεται από γνωμοδοτικό σημείωμα, υπόμνημα με το οποίο οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ ζητούν να ακυρωθεί η παραχώρηση του περιαστικού έργου στα 4 ΚΤΕΛ.
Στα αμαξοστάσια των 4 ΚΤΕΛ υπάρχουν έτοιμα 120 λεωφορεία, αλλά δεν μπορούν να μπουν στην κίνηση εξαιτίας της μη ύπαρξης εγκριτικής απόφασης, αφού ο ΟΑΣΘ είναι "δημόσιο" και προφανώς δεν μπορεί να προβεί σε εργασίες επί ξένων λεωφορείων (εγκατάσταση μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίων κ.λ.π.), χωρίς να έχει την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Μετά την έγκριση, αν και όποτε έρθει, απαιτούνται τουλάχιστον 2 μήνες για την εγκατάσταση όλου του εξοπλισμού και την πλήρη ανάπτυξη του στόλου των ΚΤΕΛ, επομένως ....υπομονή, εκτός εαν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έχουν δίκιο, η ένστασή τους γίνει δεκτή και ακυρωθεί η ανάθεση, οπότε θα περιμένουμε την αγορά 750 καινούριων λεωφορείων, που ανακοίνωσε χθες ο κ.Καραμανλής, σε 2-3 χρόνια.
Φαίνεται πως στην Αθήνα, μας θέλουν σε φόρμα! Ας περπατήσουμε και κανένα χιλιόμετρο, αφού δεν θα ΄χουμε συγκοινωνία, κάνει καλό στην καρδιά!