Τελείωσε σύμφωνα με πληροφορίες του makpress, η αποτίμηση της αξίας της επιχείρησης, που ανατέθηκε στην ελεγκτική εταιρεία Grant Thornton, στις 31/5/2019, από τη διοίκηση του κ.Στέλιου Παππά, κατόπιν ...
διαγωνισμού και σύμφωνα με το άρθρο 25 του Ν.4482/2017, που προβλέπει εξάμηνη προθεσμία παράδοσης της έκθεσης (δείτε τη σύμβαση).
Οι ελεγκτές, θα υποβάλουν εντός των προσεχών ημερών, με καθυστέρηση 3 μηνών περίπου, την "έκθεση αποτίμησης" στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ και στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων, που αποτελείται από δύο πρόσωπα: τον υπουργό Οικονομικών και τoν υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Η έκθεση αποτίμησης, συντάσσεται για να προσδιοριστεί η αποζημίωση των 1.900 πρώην μετόχων του Οργανισμού, σύμφωνα με το άρθρο 106 του Συντάγματος, που προβλέπει "το αντάλλαγμα της αναγκαστικής συμμετοχής του κράτους" προς τους ιδιώτες και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μας, που δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πλήρως, καθώς δεν έχουμε στα χέρια μας την έκθεση, θα είναι ιδιαίτερα δυσάρεστη για τους πρώην μετόχους.
Προφανώς, θα ξεκινήσει άμεσα, ένας μακροχρόνιος δικαστικός αγώνας των μετόχων, που "έχασαν την περιουσία τους", όπως αναφέρουν συνεχώς σε δημόσιες τοποθετήσεις τους, εκπρόσωποι των μετόχων, δια των σωματείων που έχουν συστήσει.
Ταυτόχρονα, εγείρεται κι ένα πολιτικό θέμα, καθώς οι πρώην μέτοχοι, στήριξαν τις ελπίδες τους για αποζημίωση ή ανάκτηση των μετοχών τους, στη Ν.Δ., κατηγορώντας την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι "δήμευσε τις περιουσίες τους, χωρίς δίκαιη αποζημίωση" κι αν οι πληροφορίες του makpress επιβεβαιωθούν, θα υπάρξει οργή των πρώην ιδιοκτητών του ΟΑΣΘ και εναντίον της παρούσας κυβέρνησης, αλλά και των βουλευτών ΝΔ της Θεσσαλονίκης.
Τον τελικό λόγο θα έχουν φυσικά τα δικαστήρια, τα οποία όμως θα οριστικοποιήσουν τυχόν αποζημιώσεις μετά από πολλά χρόνια προσφυγών.
makpress, 19/2/2020