Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Υποψήφιος βουλευτής ΝΔ στην Α' Θεσσαλονίκης ο Παναγιώτης Κοκκόρης

Ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρό μας Κυριάκο Μητσοτάκη που με επέλεξε ως υποψήφιο βουλευτή στο ψηφοδέλτιο της Α’ εκλογικής περιφέρειας Θεσσαλονίκης.
Αυτό για εμένα σημαίνει αναγνώριση τους ....
ήθους, της  εργατικότητας, της εμπειρίας και της αποτελεσματικότητας που διαθέτω, πάντα προς όφελος των συμπολιτών μου και της κοινωνίας.

Όλα αυτά τα χρόνια, ως στρατευμένο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας έχω
αγωνιστεί κι έχω καταφέρει από τη θέση του Γ.Γ. στο υπουργείο Εργασίας,
να συμβάλλω σε ριζικές και καινοτόμες αλλαγές στον τομέα της κοινωνικής
ασφάλισης.

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως όλα αυτά τα χρόνια εργάζομαι με συνέπεια,
συνέχεια και υπευθυνότητα. Επίκεντρο της πολιτικής μου είναι ο άνθρωπος
κι αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

Στις 7 Ιουλίου δίνουμε τον αγώνα για να κερδίσουμε τη μάχη της Ελλάδας,
τη μάχη της προόδου για την οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική ευημερία
της Πατρίδας μας.

Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει ν’ αλλάξει. Ο στρατηγικός σχεδιασμός στο
πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη εξασφαλίζει ένα καλύτερο μέλλον για
εμάς και τα παιδιά μας.

Είμαι έτοιμος ν’ αγωνιστώ για να φέρουμε στη χώρα μας την πολιτική
αλλαγή για τον τόπο και την πατρίδα.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΚΚΟΡΗΣ