Παρατείνεται η διαδικασία του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και για τη συντήρηση- επισκευή αυτών, που είχε προκηρύξει το υπουργείο Υποδομών.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, μετατίθεται για τις 17 Σεπτεμβρίου 2019 (αντί 1 Ιουλίου 2019) η προθεσμία για την υποβολή προσφορών. Δηλαδή, ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίσθηκε η 17η Σεπτεμβρίου 2019 (Τρίτη,17:00) και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών μία εβδομάδα αργότερα (24 Σεπτεμβρίου 10:00). Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από αιτήματα εταιρειών για παροχή διευκρινίσεων παράταση καθώς και μετάθεση της ημερομηνίας.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκατ. ευρώ για την Αττική.
Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα (12m), 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου και 100 πετρελαιοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m). Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m). Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.
thesseconomy
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, μετατίθεται για τις 17 Σεπτεμβρίου 2019 (αντί 1 Ιουλίου 2019) η προθεσμία για την υποβολή προσφορών. Δηλαδή, ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίσθηκε η 17η Σεπτεμβρίου 2019 (Τρίτη,17:00) και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών μία εβδομάδα αργότερα (24 Σεπτεμβρίου 10:00). Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από αιτήματα εταιρειών για παροχή διευκρινίσεων παράταση καθώς και μετάθεση της ημερομηνίας.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκατ. ευρώ για την Αττική.
Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα (12m), 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου και 100 πετρελαιοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m). Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m). Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.
thesseconomy