Αναρωτιέται ο Στράτος Σιμόπουλος
Με τη χώρα να έχει εισέλθει σε προεκλογική περίοδο, αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για τη μεγάλη βιασύνη της ....
κυβέρνησης και ειδικά του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη να τοποθετήσει τον κ.Αθανάσιο Σχίζα στην «χηρεύουσα» θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΕ.
Ο κ. Σπίρτζης, δεν έδειξε, ευτυχώς βέβαια, την ίδια βιασύνη για την ενεργοποίηση της ΑΣΥΘ που θα διαδεχθεί τον ΟΑΣΘ.
Γιατί, λοιπόν, η τόση βιασύνη και η ανάγκη να τοποθετηθεί ακόμη και την τελευταία στιγμή ο εκλεκτός του στην Εγνατία Οδό; Γιατί και σε αυτό το ζήτημα, όπως με την ΑΣΥΘ, δεν αφήνει ο κ. Σπίρτζης να αποφασίσουν οι πολίτες για το ποια κυβέρνηση επιθυμούν και μετά η νέα κυβέρνηση να προχωρήσει στην άσκηση της δικής της πολιτικής, επιλέγοντας και τα κατάλληλα πρόσωπα;
Θυμίζω ότι ο κ. Σχίζας ήταν διευθύνων σύμβουλος στη ΓΑΙΟΣΕ και «πρωταγωνίστησε» στο θέμα της σύμβασης παραχώρησης του Θριάσειου πεδίου.
Με εκτίμηση,
Γραφείο Στράτου Σιμόπουλου
πρώην Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων
Με τη χώρα να έχει εισέλθει σε προεκλογική περίοδο, αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για τη μεγάλη βιασύνη της ....
κυβέρνησης και ειδικά του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη να τοποθετήσει τον κ.Αθανάσιο Σχίζα στην «χηρεύουσα» θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΕ.
Ο κ. Σπίρτζης, δεν έδειξε, ευτυχώς βέβαια, την ίδια βιασύνη για την ενεργοποίηση της ΑΣΥΘ που θα διαδεχθεί τον ΟΑΣΘ.
Γιατί, λοιπόν, η τόση βιασύνη και η ανάγκη να τοποθετηθεί ακόμη και την τελευταία στιγμή ο εκλεκτός του στην Εγνατία Οδό; Γιατί και σε αυτό το ζήτημα, όπως με την ΑΣΥΘ, δεν αφήνει ο κ. Σπίρτζης να αποφασίσουν οι πολίτες για το ποια κυβέρνηση επιθυμούν και μετά η νέα κυβέρνηση να προχωρήσει στην άσκηση της δικής της πολιτικής, επιλέγοντας και τα κατάλληλα πρόσωπα;
Θυμίζω ότι ο κ. Σχίζας ήταν διευθύνων σύμβουλος στη ΓΑΙΟΣΕ και «πρωταγωνίστησε» στο θέμα της σύμβασης παραχώρησης του Θριάσειου πεδίου.
Με εκτίμηση,
Γραφείο Στράτου Σιμόπουλου
πρώην Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων