Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Το φασιστικό bullying εναντίον του Βασίλη Τσιάρτα συνεχίζεται ..με μήνυση

Η τρανς Μαρίνα Γαλανού, το τελευταίο διάστημα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου δήλωσε -για να βρει αφορμή για bulliyng- ότι "δεχόταν απειλές για τη ζωή της και....
αποφάσισε να κινηθεί νομικά προκειμένου να λογοδοτήσουν όσοι έκαναν ομοφοβικές δηλώσεις". Φυσικά, μόνη της καθόρισε ποιές δηλώσεις είναι "ομοφοβικές" κατά το πρότυπο "δεν μου αρέσει η φάτσα σου ρε, είσαι ακροδεξιός -Μα ΚΚΕ ψηφίζω - Δεν με νοιάζει, η φάτσα σου είναι περίεργη..είσαι ακροδεξιός, αφού εγώ έτσι σε βλέπω, εγώ έχω δίκιο, γιατί είμαι εγώ".


Μήνυση κατέθεσε το Σάββατο το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών, δια της προέδρου του Μαρίνας Γαλανού. Η μήνυση στρέφεται κατά του Βασίλη Τσιάρτα και κατά όσων ισχυρίζεται ότι είχαν εκτοξεύσει απειλές κατά της ζωής της το τελευταίο διάστημα.

Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής είχε προβεί σε δηλώσεις λίγο πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου που αφορούσε τον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας φύλου. Είχε αναρτήσει στον λογαριασμό του στο Facebook πως εύχεται «οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν. Υ.Γ. Νομιμοποιήστε και τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα». (τίποτε το ομοφοβικό δεν έχει αυτή η δήλωση, απλώς αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές στη νομοθεσία που δυνητικά, με τη φόρα που πήραν, μπορεί να καταλήξουν και σε νομιμοποίηση των παιδόφιλων. Το νομοσχέδιο αφορούσε αστικές ρυθμίσεις σχετικά με τα δικαιώματα τρανς κι όποιος διαφωνεί με αστικές ρυθμίσεις δεν σημαίνει κιόλας ότι φοβάται τους ομοφυλόφιλους. Το σκεπτικό των κατηγόρων είναι απλώς ΗΛΙΘΙΟ).

Σε άλλη του ανάρτηση ο Τσιάρτας, λίγες ώρες αργότερα είχε σχολιάσει «Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα» (ούτε αυτή η διαπίστωση συνιστά ομοφοβία ή προτροπή σε βία εναντίον ομοφυλόφιλων, όπως διαστρέφοντας την αλήθεια λένε κάποιοι).

μόνος ένας ηλίθιος βλέπει "προτροπή σε βία" σε αυτό το κείμενο !

Η Μαρίνα Γαλανού, το τελευταίο διάστημα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου , ισχυρίζεται ότι δεχόταν απειλές για τη ζωή της και αποφάσισε να κινηθεί νομικά. Όπως ανέφερε «Κατατέθηκε σήμερα (σ.σ. χθες) μήνυση με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο αλλά και άλλες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα κατά του Βασίλη Τσιάρτα, αλλά και "κατά όλων όσων είχαν απειλήσει την σωματική ακεραιότητα ή την ζωή μου και με είχαν καθυβρίσει με χυδαίο τρόπο" (στο fb των διεμφυλικών, υπάχουν πάνω από 1 τρισεκατομμύριο χυδαιωδέστατες ύβρεις και απειλές εναντίον του Π.Ψωμιάδη για μια δήλωση που είχε κάνει. Η επιεικέστερεη είναι "ψόφος στα παιδιά σου". ! Κοίτα ποιός μιλάει!). Όλοι αυτοί θα απολογηθούν στην Δικαιοσύνη όπως τους αξίζει. Και βέβαια, εάν πειραχτεί έστω και τρίχα από το μαλλί μου, όλοι αυτοί θα είναι υπεύθυνοι (κανένας δεν ενδιαφέρεται για το μαλλί σου καλή μου, οι άλλοι έχουν τα δικά τους προβλήματα και σκοτούρες). Ευχαριστώ θερμά τον αγαπημένο φίλο και δικηγόρο Βασίλη Σωτηρόπουλο που συνέταξε αφιλοκερδώς την μήνυση».