Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Ο Νίκος Τσάρουχας για τις εκλογές στο ΕΕΘ

Για την ιστορία: ο άνθρωπος λέγεται Τσάρουχας κι όχι Τσαρούχας ή Τσαρουχάς.
"Με λύπη μου διαπιστώνω ότι...
το όνομα μου εμπλέκετε με τρόπο διχαστικό στο προεκλογικό κλίμα του ΕΕΘ. Είναι κάτι το οποίο δεν το επιθυμώ. Πάντα ήμουν υπέρ της ενότητας και της ομονοίας. Θα παρακαλέσω λοιπόν τους πάντες να πορευτούν μέσα στο κλίμα αυτό. Αυτό άλλωστε υπογράμμισα και στις δυο τελευταίες παρεμβάσεις μου στις Συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΕΘ.
Ως επίτιμος πρόεδρος του ΕΕΘ δηλώνων υπεύθυνα ότι θα βρίσκομαι πάντα κοντά στο Επιμελητήριο και θα στηρίζω την εκάστοτε Διοίκηση του.
Άλλωστε αυτό απαιτεί και η θεσμική μου θέση.
Θεωρώ ότι η απερχόμενη, υπό τον κ Ζορπίδη , Διοίκηση οι Αντιπρόεδροι, Γεν. Γραμματέας, ο Οικονομικός Επόπτης, τα Μέλη του Δ.Σ και οι εργαζόμενοι προσέφεραν το μέγιστο με παρεμβάσεις στην Πόλη στην Πολιτεία στην Κοινωνία και στην Εθνική Οικονομία για το καλό του Επαγγέλματα της πόλης και του Νομού.
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι στηρίζω όλους τους υποψηφίους και όχι έναν μεμονωμένο.
Εύχομαι η νέα Διοίκηση που θα προκύψει από τις Εκλογές στις 4 Δεκεμβρίου να συνεχίσει με ζήλο και υπευθυνότητα το έργο της απερχόμενης.
Καλή Επιτυχία σε όλους τους Υποψηφίους

Θεσσαλονίκη 30 Οκτωβρίου 2017
Ο Επίτιμος Πρόεδρος
Νίκος. Δ. Τσάρουχας"