Μιχ. Ζορπίδης: «καλούμε τον καταναλωτή να ακούσει τα μηνύματα μας»
«Στόχος της ενημερωτικής μας καμπάνιας είναι να ενημερώσουμε σωστά τον Έλληνα καταναλωτή αλλά και να τον ευαισθητοποιήσουμε για τα προβλήματα της Αγοράς. Παράλληλα, στηρίζουμε τον Επαγγελματία και την παρουσία του στην Αγορά, σύμφωνα με τον ρόλο που πρέπει να επιτελεί το Επιμελητήριο μας στην κοινωνία μας και την Εθνική Οικονομία», τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, μιλώντας το μεσημέρι σε δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρουσίασε την διαφημιστική καμπάνια του ΕΕΘ, που θα αρχίσει να «τρέχει» από αύριο 1η Νοεμβρίου.
«Σχεδιάσαμε προσεκτικά το πρόγραμμα διαφήμισης ήδη από το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τα Σωματεία μας, ενώ μ' αυτό στηρίζουμε και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, εάν σκεφτεί κανείς και την κρίση και στον δικό τους τομέα", δήλωσε ο κ. Ζορπίδης.
Η μεγάλη αυτή καμπάνια, που θα κοστίσει συνολικά περί τα 50.000 ευρώ, περιλαμβάνει διαφημιστικά σποτ και καταχωρήσεις σε ραδιοσταθμούς της Θεσσαλονίκης και ενημερωτικές ιστοσελίδες. Με το πληροφοριακό αυτό υλικό οι καταναλωτές θα γνωρίσουν καλύτερα τα δικαιώματα τους αλλά και τις προοπτικές που έχουν όταν προτιμούν για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών τους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Την απόφαση πήρε στην συνεδρίαση του της 23ης Οκτωβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΕΘ. Τα διαφημιστικά σποτ έγιναν σε συνεργασία με τα Σωματεία, από τα οποία ζητήθηκε, ήδη από το καλοκαίρι, η άποψη τους για την ενημερωτική αιχμή που επιθυμούσαν να θέσουν.
Αυτά καλύπτουν τις εξής ενότητες:
- Τοπικές αγορές- στεγασμένο εμπόριο
- Ασφαλιστικές υπηρεσίες- εκβιαστικές πρακτικές Τραπεζών
- Συμβουλές για Αγορά κρέατος (κρεοπώλες)
- Προστασία από λαθρεμπόριο καπνού.
- Τουριστικές υπηρεσίες- οργανωμένα ταξίδια
- Υπηρεσίες μεσιτών ακινήτων
- Εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων- χρήση ζώνης ασφαλείας
- Προστασία από λαθραία καύσιμα
- Υπηρεσίες αισθητικών
- Φροντιστήρια εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών.
- Στάθμευση αυτοκινήτων.
- Θεσσαλονίκη- γαστρονομικός προορισμός.
Τα διαφημιστικά σποτ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Έμφαση στη στάθμευση αυτοκινήτων στους σταθμούς δίνει το μήνυμα του Σωματείου των Ιδιοκτητών τους. Αυτό επισημαίνει ότι ένα πάρκινγκ μπορεί να πληρώνεται, ωστόσο παρέχει ασφάλεια και σιγουριά.
Το κείμενο της εκφώνησης έχει ως εξής:
«Ψάχνεις να παρκάρεις; Και τώρα και σχεδόν πάντα; Ψάξε να βρεις έναν από τους πολλούς οργανωμένους σταθμούς αυτοκινήτων που υπάρχουν στην πόλη. Σου φαίνεται ακριβό;
Για σκέψου το λίγο καλύτερα. Όταν αφήνεις έξω το αυτοκίνητο, ρισκάρεις με τους διαρρήκτες, τις φθορές, τις ζημιές και… τη Δημοτική Αστυνομία.
Εσύ τι επιλέγεις;
Σωματείο Ιδιοκτητών Σταθμών Αυτοκινήτων.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
ΕΝΩΣΗ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ, ΨΙΛΙΚΩΝ & ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
Για το λαθρεμπόριο, που αποτελεί κοινωνική πληγή, καλείται να ευαισθητοποιηθεί ο καταναλωτής, στο σποτ της Ένωσης Καπνοπωλών, το οποίο έχει ως εξής:
«Το Υπουργείο Υγείας προειδοποιεί: Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Και τα λαθραία πακέτα βλάπτουν σοβαρά την οικονομία. Το λαθρεμπόριο του τσιγάρου αναγκάζει περίπτερα και ψιλικά να κλείνουν και ανθρώπους να χάνουν τη δουλειά τους. 1 στα 5 πακέτα είναι λαθραίο και 1 δις χάνεται από φόρους.
Μπορείς να το σταματήσεις. Ένωση Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
Την ποιότητα της εξυπηρέτησης που έχει όποιος προτιμά το ταξίδι μέσω ενός αναγνωρισμένου τουριστικού οργανισμού τονίζει το μήνυμα της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων. Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ είναι το εξής:
«Διακοπές; Ταξιδάκι για δουλειά ή διασκέδαση; Ή μήπως μήνα του μέλιτος;
Με τον τουριστικό σου πράκτορα είσαι σίγουρος πως θα βρεις το καλύτερο και πιο οργανωμένο πακέτο, στη καλύτερη τιμή, ακόμη και σε περιόδους με υψηλή ζήτηση.
Όλοι αξίζουν να έχουν τον προσωπικό τους ταξιδιωτικό πράκτορα. Γιατί όχι κι εσείς;
Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας - Θράκης.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ
Ο Σύνδεσμος Φροντιστών επέλεξε να στείλει, στο δικό του ραδιοφωνικό σποτ, ένα σαφές μήνυμα προτίμησης στα νόμιμα, αδειοδοτημένα φροντιστήρια, που παρέχουν μάθηση υψηλού επιπέδου. Το κείμενο του σποτ έχει ως εξής:
«Μαθηματικά, έκθεση, φυσική, χημεία, αρχαία, ιστορία, βιολογία, πληροφορική, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά. Όλοι ξέρουμε ότι τα παιδιά χρειάζονται και την ενισχυτική διδασκαλία και τις ξένες γλώσσες. Όλοι ξέρουμε ότι κάθε γονιός προσπαθεί για το καλύτερο. Ας προσπαθήσουμε και ως πολίτες. Επιλέγουμε επαγγελματίες φροντιστές σε νόμιμα αδειοδοτημένα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα ξένων γλωσσών.
Σύνδεσμος Φροντιστών Βορείου Ελλάδος.
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
Σύλλογος Μεσιτών Θεσσαλονίκης.
Έμφαση στην σιγουριά που έχει για άψογη εξυπηρέτηση όποιος αποτανθεί σε πιστοποιημένους μεσίτες ακινήτων και όχι σε ανώνυμους εκτός δουλειάς, δίνει το μήνυμα του Συλλόγου Μεσιτών Ακινήτων, που υπενθυμίζει ότι τα μέλη του είναι πιστοποιημένα. Το κείμενο έχει ως εξής:
«Ένας αιώνας ζωής στη διαμεσολάβηση. Σήμερα οι μεσίτες έχουν κατάρτιση , είναι πιστοποιημένοι και εξασφαλίζουν μία άριστη διαμεσολάβηση με ασφάλεια και διαφάνεια. Μην αφήνετε την ακίνητη περιουσία ή τις ανάγκες σας σε κτιριακή υποδομή στην τύχη. Εμπιστευθείτε τους μεσίτες με την ταυτότητα με το ειδικό σήμα του Συλλόγου.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΣΙΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
ΕΝΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ
Την ανάγκη να ενημερώνονται σωστά οι καταναλωτές ώστε να μην πέφτουν θύματα των λαθρεμπόρων καυσίμων τονίζει στο δικό της μήνυμα η Ένωση Βενζινοπωλών. Στο σποτ της κρούει τον κώδωνα του κινδύνου γιατί πολλές φορές το λαθραίο καύσιμο είναι επικίνδυνο για το όχημα. Το κείμενο του μηνύματος είναι το εξής:
«Όχι δεν είναι νοθευμένο, είναι καθαρό. Εδώ δεν κάνουμε λαθρεμπόριο. Δεν σε κλέβουμε. Αλήθεια ή ψέματα; Διάβασε όλη την αλήθεια και βάλε τέλος στα ερωτήματά σου στο enveth.gr, το site των μελών της ένωσης βενζινοπωλών. Γιατί οι βενζινοπώλες θέλουν ενημερωμένους πελάτες που ξέρουν την αλήθεια.
Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
Σωματείο Κρεοπωλών
Το Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης, που φέτος γιορτάζει 100 χρόνια ζωής, δίνει έμφαση στην εμπιστοσύνη που χτίζουν με τα νοικοκυριά οι κρεοπώλες της κάθε γειτονιάς. Μέσα από την σχέση αυτή διασφαλίζεται ότι τα κρεοπωλεία της πόλης μας διαθέτουν προϊόντα με υψηλή ποιότητα. Το κείμενο του μηνύματος είναι το εξής:
«Ο Οδυσσέας προσπέρασε τις σειρήνες δεμένος σε ένα κατάρτι. Φίλε καταναλωτή, βρες και εσύ τον τρόπο να προσπεράσεις τις σειρήνες και τότε θα βρεις την Ιθάκη σου. Στα εξειδικευμένα κρεοπωλεία μας θα βρεις αυτό που θέλεις στην ποιότητα που ζητάς.
Εάν δεν μας γνωρίζεις, έλα να γνωριστούμε. Σωματείο Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης
12 μήνες τον χρόνο-Σχέση εμπιστοσύνης».
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Σωματείο Αισθητικών
Το Σωματείο Αισθητικών, στο δικό του μήνυμα, δίνει βαρύτητα στο ότι τα μέλη του είναι επαγγελματίες που έχουν εκπαιδευθεί και διαθέτουν πιστοποίηση. Άρα, παρέχουν υπηρεσίες με ασφάλεια χωρίς τον κίνδυνο επιπτώσεων για την υγεία. Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ έχει ως εξής:
«Επειδή κυρίες μου με την ομορφιά και την υγεία δεν παίζουμε, παρακαλείσθε να επιλέγετε πάντα τους καλύτερους επαγγελματίες του είδους! Να εμπιστεύεστε πάντα τους έμπειρους και νόμιμους επαγγελματίες και τα εγκεκριμένα εργαστήρια αισθητικής για τις κούρες ομορφιάς και τις θεραπείες σας.
Αναζητήστε τα στο eepabe.gr.
Η ομορφιά είναι πολύ σοβαρή υπόθεση.
Ένωση Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος.
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
Στις εκβιαστικές πρακτικές των Τραπεζών, που πιέζουν τους καταναλωτές να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από τις θυγατρικές ή συνεργαζόμενες εταιρίες τους, εστιάζει το σποτ των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών του Επιμελητηρίου μας. Ο γνωστός ηθοποιός και μουσικός Δημήτρης Σταρόβας, με την χαρακτηριστική φωνή και το ύφος του επισημαίνει προς τους καταναλωτές ότι δεν θα πρέπει να υποκύπτουν σε αθέμιτες πρακτικές.
Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ έχει ως εξής:
«- (Σταρόβας): Καλημέρα σας, ενημέρωση βιβλιαρίου θέλω.
Τραπεζικός υπάλληλος: Αμέσως, δώστε μου το βιβλιάριο σας. Αλλά έχετε δει τα καινούργια μας ασφαλιστικά προγράμματα;
Εσείς έχετε δει τον Ασφαλιστή μου; Είναι ένας τύπος ψηλός, με εκτόπισμα, συνεπής και μάγκας, φτυστός εγώ. Και πάνω απ’ όλα ξηγιέται σπαθί.
Ξέρετε...
Ξέρω, ξέρω. Εγώ Ασφαλιστή δεν αλλάζω.
Εκφώνηση: Ο Ασφαλιστικός σας σύμβουλος είναι ο δικός σας άνθρωπος. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης- Σύνδεσμοι Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.
Το στεγασμένο εμπόριο
Το τελευταίο σποτ είναι το γενικό διαφημιστικό μήνυμα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και δίνει έμφαση στο στεγασμένο εμπόριο. Το μήνυμα έχει ως στόχο να τονίσει στους καταναλωτές ότι τα μαγαζιά της γειτονιάς και οι παραδοσιακές αγορές της πόλης παρέχουν αγαθά ποιοτικά αλλά και εξυπηρέτηση με βασικό στοιχείο την ανθρωπιά. Το κείμενο του σποτ έχει ως εξής:
«Με μια ζεστή καλημέρα και ένα χαμόγελο τους μπορούν να μου φτιάξουν την μέρα. Με φωνάζουν με το όνομα μου. Ρωτάνε πάντα τι κάνω εγώ και τα παιδιά μου. Με εξυπηρετούν αμέσως και είναι πάντα κοντά μου. Γι’ αυτό διαλέγω αυτά τα μαγαζιά για να κάνω τις αγορές μου. Με συμφέρει να πηγαίνω στα καταστήματα της γειτονιάς μου που βρίσκονται δίπλα μου. Στήριξε και εσύ έμπρακτα τους επαγγελματίες της γειτονιάς σου και έτσι τα χρήματα μας επιστρέφουν σε εμάς. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Δείχνουμε εμπιστοσύνη στους δικούς μας ανθρώπους».
Σχολές Οδηγών
Το διαφημιστικό σποτ του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδηγών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών επικεντρώνεται στην σωστή εκπαίδευση του πολίτη όταν βρεθεί πίσω από τιμόνι αλλά και στην αναγκαιότητα της χρήσης ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο. Το σποτ κυριαρχείται από έναν πολύ έντονο κρότο σύγκρουσης οχήματος, που τρομάζει τον καθέναν, ο οποίος ακολουθείται από το μήνυμα για την ζώνη ασφαλείας με την υπόμνηση ότι «δεν θα πρέπει να είναι αυτός ο τελευταίος ήχος που θα ακούσει κανείς στη ζωή του».
Εστιατόρια- χώροι εστίασης
Στο... αντικειμενικό γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη είναι αναμφισβήτητα η Πρωτεύουσα των Γεύσεων και της Γαστρονομίας εστιάζεται το σποτ του Σωματείου των Εστιατόρων και των καταστημάτων εστίασης. Στο μήνυμα τονίζεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διακρίνει αυτές τις χαρές της ζωής, μέσα από τις δημιουργίες που του προσφέρουν τα εστιατόρια της πόλης!
«Στόχος της ενημερωτικής μας καμπάνιας είναι να ενημερώσουμε σωστά τον Έλληνα καταναλωτή αλλά και να τον ευαισθητοποιήσουμε για τα προβλήματα της Αγοράς. Παράλληλα, στηρίζουμε τον Επαγγελματία και την παρουσία του στην Αγορά, σύμφωνα με τον ρόλο που πρέπει να επιτελεί το Επιμελητήριο μας στην κοινωνία μας και την Εθνική Οικονομία», τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, μιλώντας το μεσημέρι σε δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρουσίασε την διαφημιστική καμπάνια του ΕΕΘ, που θα αρχίσει να «τρέχει» από αύριο 1η Νοεμβρίου.
«Σχεδιάσαμε προσεκτικά το πρόγραμμα διαφήμισης ήδη από το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τα Σωματεία μας, ενώ μ' αυτό στηρίζουμε και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, εάν σκεφτεί κανείς και την κρίση και στον δικό τους τομέα", δήλωσε ο κ. Ζορπίδης.
Η μεγάλη αυτή καμπάνια, που θα κοστίσει συνολικά περί τα 50.000 ευρώ, περιλαμβάνει διαφημιστικά σποτ και καταχωρήσεις σε ραδιοσταθμούς της Θεσσαλονίκης και ενημερωτικές ιστοσελίδες. Με το πληροφοριακό αυτό υλικό οι καταναλωτές θα γνωρίσουν καλύτερα τα δικαιώματα τους αλλά και τις προοπτικές που έχουν όταν προτιμούν για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών τους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Την απόφαση πήρε στην συνεδρίαση του της 23ης Οκτωβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΕΘ. Τα διαφημιστικά σποτ έγιναν σε συνεργασία με τα Σωματεία, από τα οποία ζητήθηκε, ήδη από το καλοκαίρι, η άποψη τους για την ενημερωτική αιχμή που επιθυμούσαν να θέσουν.
Αυτά καλύπτουν τις εξής ενότητες:
- Τοπικές αγορές- στεγασμένο εμπόριο
- Ασφαλιστικές υπηρεσίες- εκβιαστικές πρακτικές Τραπεζών
- Συμβουλές για Αγορά κρέατος (κρεοπώλες)
- Προστασία από λαθρεμπόριο καπνού.
- Τουριστικές υπηρεσίες- οργανωμένα ταξίδια
- Υπηρεσίες μεσιτών ακινήτων
- Εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων- χρήση ζώνης ασφαλείας
- Προστασία από λαθραία καύσιμα
- Υπηρεσίες αισθητικών
- Φροντιστήρια εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών.
- Στάθμευση αυτοκινήτων.
- Θεσσαλονίκη- γαστρονομικός προορισμός.
Τα διαφημιστικά σποτ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Έμφαση στη στάθμευση αυτοκινήτων στους σταθμούς δίνει το μήνυμα του Σωματείου των Ιδιοκτητών τους. Αυτό επισημαίνει ότι ένα πάρκινγκ μπορεί να πληρώνεται, ωστόσο παρέχει ασφάλεια και σιγουριά.
Το κείμενο της εκφώνησης έχει ως εξής:
«Ψάχνεις να παρκάρεις; Και τώρα και σχεδόν πάντα; Ψάξε να βρεις έναν από τους πολλούς οργανωμένους σταθμούς αυτοκινήτων που υπάρχουν στην πόλη. Σου φαίνεται ακριβό;
Για σκέψου το λίγο καλύτερα. Όταν αφήνεις έξω το αυτοκίνητο, ρισκάρεις με τους διαρρήκτες, τις φθορές, τις ζημιές και… τη Δημοτική Αστυνομία.
Εσύ τι επιλέγεις;
Σωματείο Ιδιοκτητών Σταθμών Αυτοκινήτων.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
ΕΝΩΣΗ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ, ΨΙΛΙΚΩΝ & ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ
Για το λαθρεμπόριο, που αποτελεί κοινωνική πληγή, καλείται να ευαισθητοποιηθεί ο καταναλωτής, στο σποτ της Ένωσης Καπνοπωλών, το οποίο έχει ως εξής:
«Το Υπουργείο Υγείας προειδοποιεί: Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Και τα λαθραία πακέτα βλάπτουν σοβαρά την οικονομία. Το λαθρεμπόριο του τσιγάρου αναγκάζει περίπτερα και ψιλικά να κλείνουν και ανθρώπους να χάνουν τη δουλειά τους. 1 στα 5 πακέτα είναι λαθραίο και 1 δις χάνεται από φόρους.
Μπορείς να το σταματήσεις. Ένωση Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
Την ποιότητα της εξυπηρέτησης που έχει όποιος προτιμά το ταξίδι μέσω ενός αναγνωρισμένου τουριστικού οργανισμού τονίζει το μήνυμα της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων. Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ είναι το εξής:
«Διακοπές; Ταξιδάκι για δουλειά ή διασκέδαση; Ή μήπως μήνα του μέλιτος;
Με τον τουριστικό σου πράκτορα είσαι σίγουρος πως θα βρεις το καλύτερο και πιο οργανωμένο πακέτο, στη καλύτερη τιμή, ακόμη και σε περιόδους με υψηλή ζήτηση.
Όλοι αξίζουν να έχουν τον προσωπικό τους ταξιδιωτικό πράκτορα. Γιατί όχι κι εσείς;
Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας - Θράκης.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ
Ο Σύνδεσμος Φροντιστών επέλεξε να στείλει, στο δικό του ραδιοφωνικό σποτ, ένα σαφές μήνυμα προτίμησης στα νόμιμα, αδειοδοτημένα φροντιστήρια, που παρέχουν μάθηση υψηλού επιπέδου. Το κείμενο του σποτ έχει ως εξής:
«Μαθηματικά, έκθεση, φυσική, χημεία, αρχαία, ιστορία, βιολογία, πληροφορική, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά. Όλοι ξέρουμε ότι τα παιδιά χρειάζονται και την ενισχυτική διδασκαλία και τις ξένες γλώσσες. Όλοι ξέρουμε ότι κάθε γονιός προσπαθεί για το καλύτερο. Ας προσπαθήσουμε και ως πολίτες. Επιλέγουμε επαγγελματίες φροντιστές σε νόμιμα αδειοδοτημένα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα ξένων γλωσσών.
Σύνδεσμος Φροντιστών Βορείου Ελλάδος.
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
Σύλλογος Μεσιτών Θεσσαλονίκης.
Έμφαση στην σιγουριά που έχει για άψογη εξυπηρέτηση όποιος αποτανθεί σε πιστοποιημένους μεσίτες ακινήτων και όχι σε ανώνυμους εκτός δουλειάς, δίνει το μήνυμα του Συλλόγου Μεσιτών Ακινήτων, που υπενθυμίζει ότι τα μέλη του είναι πιστοποιημένα. Το κείμενο έχει ως εξής:
«Ένας αιώνας ζωής στη διαμεσολάβηση. Σήμερα οι μεσίτες έχουν κατάρτιση , είναι πιστοποιημένοι και εξασφαλίζουν μία άριστη διαμεσολάβηση με ασφάλεια και διαφάνεια. Μην αφήνετε την ακίνητη περιουσία ή τις ανάγκες σας σε κτιριακή υποδομή στην τύχη. Εμπιστευθείτε τους μεσίτες με την ταυτότητα με το ειδικό σήμα του Συλλόγου.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΣΙΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
ΕΝΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ
Την ανάγκη να ενημερώνονται σωστά οι καταναλωτές ώστε να μην πέφτουν θύματα των λαθρεμπόρων καυσίμων τονίζει στο δικό της μήνυμα η Ένωση Βενζινοπωλών. Στο σποτ της κρούει τον κώδωνα του κινδύνου γιατί πολλές φορές το λαθραίο καύσιμο είναι επικίνδυνο για το όχημα. Το κείμενο του μηνύματος είναι το εξής:
«Όχι δεν είναι νοθευμένο, είναι καθαρό. Εδώ δεν κάνουμε λαθρεμπόριο. Δεν σε κλέβουμε. Αλήθεια ή ψέματα; Διάβασε όλη την αλήθεια και βάλε τέλος στα ερωτήματά σου στο enveth.gr, το site των μελών της ένωσης βενζινοπωλών. Γιατί οι βενζινοπώλες θέλουν ενημερωμένους πελάτες που ξέρουν την αλήθεια.
Ένωση Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης.
Επαγγελματικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης».
Σωματείο Κρεοπωλών
Το Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης, που φέτος γιορτάζει 100 χρόνια ζωής, δίνει έμφαση στην εμπιστοσύνη που χτίζουν με τα νοικοκυριά οι κρεοπώλες της κάθε γειτονιάς. Μέσα από την σχέση αυτή διασφαλίζεται ότι τα κρεοπωλεία της πόλης μας διαθέτουν προϊόντα με υψηλή ποιότητα. Το κείμενο του μηνύματος είναι το εξής:
«Ο Οδυσσέας προσπέρασε τις σειρήνες δεμένος σε ένα κατάρτι. Φίλε καταναλωτή, βρες και εσύ τον τρόπο να προσπεράσεις τις σειρήνες και τότε θα βρεις την Ιθάκη σου. Στα εξειδικευμένα κρεοπωλεία μας θα βρεις αυτό που θέλεις στην ποιότητα που ζητάς.
Εάν δεν μας γνωρίζεις, έλα να γνωριστούμε. Σωματείο Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης
12 μήνες τον χρόνο-Σχέση εμπιστοσύνης».
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Σωματείο Αισθητικών
Το Σωματείο Αισθητικών, στο δικό του μήνυμα, δίνει βαρύτητα στο ότι τα μέλη του είναι επαγγελματίες που έχουν εκπαιδευθεί και διαθέτουν πιστοποίηση. Άρα, παρέχουν υπηρεσίες με ασφάλεια χωρίς τον κίνδυνο επιπτώσεων για την υγεία. Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ έχει ως εξής:
«Επειδή κυρίες μου με την ομορφιά και την υγεία δεν παίζουμε, παρακαλείσθε να επιλέγετε πάντα τους καλύτερους επαγγελματίες του είδους! Να εμπιστεύεστε πάντα τους έμπειρους και νόμιμους επαγγελματίες και τα εγκεκριμένα εργαστήρια αισθητικής για τις κούρες ομορφιάς και τις θεραπείες σας.
Αναζητήστε τα στο eepabe.gr.
Η ομορφιά είναι πολύ σοβαρή υπόθεση.
Ένωση Επαγγελματιών Αισθητικών Βορείου Ελλάδος.
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
Στις εκβιαστικές πρακτικές των Τραπεζών, που πιέζουν τους καταναλωτές να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από τις θυγατρικές ή συνεργαζόμενες εταιρίες τους, εστιάζει το σποτ των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών του Επιμελητηρίου μας. Ο γνωστός ηθοποιός και μουσικός Δημήτρης Σταρόβας, με την χαρακτηριστική φωνή και το ύφος του επισημαίνει προς τους καταναλωτές ότι δεν θα πρέπει να υποκύπτουν σε αθέμιτες πρακτικές.
Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ έχει ως εξής:
«- (Σταρόβας): Καλημέρα σας, ενημέρωση βιβλιαρίου θέλω.
Τραπεζικός υπάλληλος: Αμέσως, δώστε μου το βιβλιάριο σας. Αλλά έχετε δει τα καινούργια μας ασφαλιστικά προγράμματα;
Εσείς έχετε δει τον Ασφαλιστή μου; Είναι ένας τύπος ψηλός, με εκτόπισμα, συνεπής και μάγκας, φτυστός εγώ. Και πάνω απ’ όλα ξηγιέται σπαθί.
Ξέρετε...
Ξέρω, ξέρω. Εγώ Ασφαλιστή δεν αλλάζω.
Εκφώνηση: Ο Ασφαλιστικός σας σύμβουλος είναι ο δικός σας άνθρωπος. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης- Σύνδεσμοι Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.
Το στεγασμένο εμπόριο
Το τελευταίο σποτ είναι το γενικό διαφημιστικό μήνυμα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και δίνει έμφαση στο στεγασμένο εμπόριο. Το μήνυμα έχει ως στόχο να τονίσει στους καταναλωτές ότι τα μαγαζιά της γειτονιάς και οι παραδοσιακές αγορές της πόλης παρέχουν αγαθά ποιοτικά αλλά και εξυπηρέτηση με βασικό στοιχείο την ανθρωπιά. Το κείμενο του σποτ έχει ως εξής:
«Με μια ζεστή καλημέρα και ένα χαμόγελο τους μπορούν να μου φτιάξουν την μέρα. Με φωνάζουν με το όνομα μου. Ρωτάνε πάντα τι κάνω εγώ και τα παιδιά μου. Με εξυπηρετούν αμέσως και είναι πάντα κοντά μου. Γι’ αυτό διαλέγω αυτά τα μαγαζιά για να κάνω τις αγορές μου. Με συμφέρει να πηγαίνω στα καταστήματα της γειτονιάς μου που βρίσκονται δίπλα μου. Στήριξε και εσύ έμπρακτα τους επαγγελματίες της γειτονιάς σου και έτσι τα χρήματα μας επιστρέφουν σε εμάς. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Δείχνουμε εμπιστοσύνη στους δικούς μας ανθρώπους».
Σχολές Οδηγών
Το διαφημιστικό σποτ του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδηγών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών επικεντρώνεται στην σωστή εκπαίδευση του πολίτη όταν βρεθεί πίσω από τιμόνι αλλά και στην αναγκαιότητα της χρήσης ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο. Το σποτ κυριαρχείται από έναν πολύ έντονο κρότο σύγκρουσης οχήματος, που τρομάζει τον καθέναν, ο οποίος ακολουθείται από το μήνυμα για την ζώνη ασφαλείας με την υπόμνηση ότι «δεν θα πρέπει να είναι αυτός ο τελευταίος ήχος που θα ακούσει κανείς στη ζωή του».
Εστιατόρια- χώροι εστίασης
Στο... αντικειμενικό γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη είναι αναμφισβήτητα η Πρωτεύουσα των Γεύσεων και της Γαστρονομίας εστιάζεται το σποτ του Σωματείου των Εστιατόρων και των καταστημάτων εστίασης. Στο μήνυμα τονίζεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διακρίνει αυτές τις χαρές της ζωής, μέσα από τις δημιουργίες που του προσφέρουν τα εστιατόρια της πόλης!