Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Στην αντεπίθεση η παλιά διοίκηση του ΟΑΣΘ - Τι ειπώθηκε στη Γενική Συνέλευση

Γενική Συνέλευση μετόχων του ΟΑΣΘ, στην οποία ειπώθηκαν οι απόψεις του ΟΑΣΘ και κάποιες αντικειμενικές αλήθειες (τις οποίες οι αναγνώστες του makpress γνωρίζουν από διαφωτιστικά άρθρα μας), ...
αργά βέβαια, διεξήχθη σήμερα Κυριακή 1 Οκτωβριου 2017, στο Βελλίδειο.

Σήμερα θυμήθηκε ο ΟΑΣΘ να πει ότι οι "παμπλουτοί" μέτοχοί του έπαιρναν προ φόρων και ασφαλιστικών εισφορών 500 ευρώ το μήνα, δηλαδή καθαρά ούτε 100 ευρώ το μήνα,

σήμερα θυμήθηκαν να μιλήσουν επιτέλους για την ανοησία με το "μετοχολόγιο στο οποίο κρύβονται πολιτικοί", .... ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΜΕΤΟΧΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΟΑΣΘ

αργά, πολύ αργά, η οποια δυσφήμιση που τους έγινε, δεν ξεπλένεται πλέον. Η κοινωνία πήρε το μέρος του κ.Σπίρτζη, επειδη ο ΟΑΣΘ δεν απαντούσε σε τίποτε και άφηνε επί χρόνια να αιωρούνται κατηγορίες, οπότε τεκμηριώθηκε στη συνείδηση των φορολογουμένων ό,τι "κάτι σάπιο υπάρχει". Το timing είναι μεγάλη υπόθεση, τώρα έχασαν ! Ο κ.Στεφανίδης λέει "δεν θα ξανακάνω το ίδιο λάθος", λες και συνεχίζει να διοικεί !

Και περιμένουν δικαίωση από Δικαστήρια, δηλαδή δεκαετίες μετά....

Δειτε το ρεπορτάζ:




Πρώην πρόεδρος ΟΑΣΘ: Μας αιφνιδίασε ο κ. Σπίρτζης, ποτίζοντας μας υπνωτικό, μας ψέκασε

Δριμεία επίθεση στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, εξαπέλυσε ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, λίγο πριν ξεκινήσει η συνέλευση των πρώην μετόχων του Οργανισμού, στο συνεδριακό κέντρο "Ι. Βελλίδης", στη Θεσσαλονίκη.

O κ. Στεφανίδης τόνισε ότι ο ίδιος και οι πρώην μέτοχοι δεσμεύονται να συνεχίζουν μόνο στα ελληνικά δικαστήρια αλλά και αν χρειαστεί στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.

"Ήρθε ο νόμος 44/82 που μας αιφνιδίασε το 2017. Μας αιφνιδίασε ο κ. Σπίρτζης, ποτίζοντας μας υπνωτικό, μας ψέκασε. Αφού μας είπε κάντε νόμο τον υποβάλλαμε νόμο με όλες τις λεπτομέρειες, με εισηγητικές εκθέσεις, με μείωση της μισθοδοσίας στα 62 εκ. από τα 88 εκατ. δηλαδή, 30%. Οι δαπάνες από 150 εκ. τις κατεβάσαμε στα 124 εκ. Ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε συζητήσεις. Συνεννοηθήκαμε με τον υπουργό να συναντηθούμε και να συζητήσουμε τις σκέψεις μας πως θα κινηθούμε", δήλωσε ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ και πρόσθεσε:

"Ο νόμος έγινε και με άλλες προϋποθέσεις, με τις οποίες θα δεχόταν ο υπουργός να γίνουν αλλαγές όλων των κανονισμών. Πράγμα που σημαίνει ότι αποσκοπούσαν και στον ανορθολογισμό των δρομολογίων που είναι μια πάρα πολύ μεγάλη υπόθεση γιατί με βάση τον νόμο 28/98 του 2001 έγινε σε 15 τότε καποδιστριακούς δήμους επέκταση στις δυτικές πλευρές και με τον νόμο 38/97 του 2010 έγινε στους υπόλοιπους 9 καλλικρατικούς πλέον, στον δήμο Λαγκαδά. Αυτές οι επεκτάσεις είναι θανατηφόρες για τον νομό μας"

Δεσμευόμαστε για να συνεχίσουμε το έργο όχι μόνο στα ελληνικά δικαστήρια αλλά και αν χρειαστεί στα ευρωπαϊκά δικαστήρια".

"Θυμίζω στον κ. Σπίρτζη ότι ο ΟΑΣΘ έχει το φθηνότερο εισιτήριο στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Και έδινε και διπλάσια επιδότηση στην Αθήνα. Eμείς με την πρόταση που στείλαμε είπαμε ότι οι δαπάνες είναι 124 εκ. και το προσήκον κόμιστρο που πρέπει να πληρώνουν όλοι είναι 1,30 ευρώ. όχι εισιτήριο μιας χρήσεως ανά την επικράτεια. Αν θέλει να δίνει μισό εισιτήριο στους φοιτητές και τους μαθητές πρώτα θα πληρώνουν, δεν πρήσκεται να ξανακάνω το ίδιο λάθος", ανέφερε ο κ. Στεφανίδης.

Παράλληλα αναφερόμενος στους μισθούς των μετόχων είπε ότι "το χρόνο κατά μέσο όρο στους 1.900 μετόχους έρχονται 6.500 ευρώ. Δηλαδή 500 ευρώ το μήνα".

Ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε ακόμα ότι "θα ζητήσουμε την εξουσιοδότηση από την Γενική Συνέλευση να χειριστούμε τα δικαστικά θέματα με επιλογές δικές μας".

Τέλος, ο κ. Στεφανίδης είπε ότι σήμερα του δόθηκε το ΦΕΚ το όποιο δίνει 20 εκ. για Αύγουστο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο στον ΟΑΣΘ, χρήματα που όπως είπε δεν δίνονταν στον ίδιο. "Σήμερα μου εδόθη το ΦΕΚ, το οποίο λέει ότι θα τους δώσει για Αύγουστο μέχρι Δεκέμβριο 20 εκ. περίπου,4 εκ ανά μήνα. Αυτά τα 4 είναι αυτά που λείπανε από μένα κάθε μήνα".



Μπροστά σε εκατοντάδες πρώην μετόχους, ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού κατήγγειλε ότι Σπίρτζης και νέα διοίκηση ψεύδονται για τον αριθμό των αστικών

Την εξουσιοδότηση από τους εκατοντάδες μετόχους οι οποίοι συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ, στο «Βελλίδειο», για την προσφυγή στα ελληνικά, και αν χρειαστεί, και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, ζήτησε και έλαβε ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης.
Στην ομιλία του, ο κ. Στεφανίδης επιτέθηκε πολλές φορές σε βάρος του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, τον οποίο κατηγόρησε ότι επί δύο χρόνια υλοποίησε ένα σχέδιο οικονομικού στραγγαλισμού και δυσφήμησης του ΟΑΣΘ, έχοντας εξ αρχής στόχο να προχωρήσει σε δήμευση της περιουσίας του και στην κρατικοποίησή του.

Συγκεκριμένα, ο ίδιος είπε ότι συστηματικά η κυβέρνηση δεν κατέβαλε δεκάδες εκατ. ευρώ που όφειλε στον ΟΑΣΘ, κυρίως μέσω των υπουργείων Παιδείας και Εργασίας, με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις οικοπομικές υποχρεώσεις του έναντι των εργαζομένων και των προμηθευτών του.
Ταυτόχρονα, ανέφερε ότι ο υπουργός συκοφαντούσε συστηματικά τον ΟΑΣΘ, μιλώντας για παρανομίες, για σκελετούς στα ντουλάπια και κ.ο.κ., με στόχο να δημιουργήσει εύφορο έδαφος στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης για τους σχεδιασμούς του να κρατικοποιήσει τον Οργανισμό.
Ο κ. Στεφανίδης κατήγγειλε ότι, μόλις προχθές, η κυβέρνηση εξέδωσε Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία δίνει στον κρατικό, πλέον, ΟΑΣΘ αυτά τα επιπλέον 4 εκατ. ευρώ τον μήνα που λείπουν από τον Οργανισμό. Δίνει δηλαδή τις δαπάνες, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, των υπουργείων Παιδείας και Εργασίας που αρνούνταν να δώσουν στο παρελθόν. Σύμφωνα με αυτή την ΚΥΑ, για κάθε μήνα από τον Αύγουστο του 2017 έως και τον Δεκέμβριο, στον ΟΑΣΘ θα καταβάλλονται 4.036.951,42 ευρώ μηνιαίως.

«Ψεύδονται για τον αριθμό των λεωφορείων»

Αναφερόμενος στη λειτουργία του κρατικού πλέον ΟΑΣΘ, ο κ. Στεφανίδης είπε ότι η νέα διοίκηση και ο υπουργός εξακολουθούν να ψεύδονται. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι οι δηλώσεις τους πως μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους κυκλοφορούν 70 επιπλέον λεωφορεία, είναι παντελώς ψευδείς και παραπλανητικές. Η αλήθεια είναι, είπε, ότι από 1η Ιουλίου του 2017 έως τις 9 Αυγούστου, που ανέλαβε η κρατική διοίκηση, ο ΟΑΣΘ κατά τις εργάσιμες ημέρες κυκλοφορούσε κατά μέσο όρο 349 λεωφορεία. Από 10 έως 31 Αυγούστου η υπό τον κ. Παππά διοίκηση κυκλοφορεί τις εργάσιμες ημέρες κατά μέσο όρο 285 λεωφορεία, δηλαδή 64 λεωφορεία λιγότερα.
Επίσης, όπως τόνισε, τον Σεπτέμβριο του 2016, ο ΟΑΣΘ κυλοφορούσε κατά μέσο 440, ενώ φέτος, η υπό τον κ. Παππά διοίκηση, κυκλοφορεί 342 κατά μέσο όρο, δηλαδή 98 λιγότερα.

Η Γενική Συνέλευση συνεχίζεται με ερωτήσεις των πρώην μετόχων προς νομικούς συμβούλους οι οποίοι παρίστανται.

Με πληοφορίες από voria.gr και thestival.gr


ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΑΣΘ