εσωτερικό όσο και κατά το Διεθνές Δίκαιο και τούτο επειδή το πλοίο θεωρείται πλωτό τμήμα του εδάφους της Χώρας που φέρει τη σημαία.
Συνεπώς η φερόμενη σημαία προσδιορίζει την εθνικότητα πλοίου.
Η Σημαία του πλοίου φέρεται είτε "εν όρμω" είτε "εν πλώ", στο πρυμναίο στιλίδιο, (και πάντα εντός των χωρικών υδάτων). Στα διεθνή ύδατα δεν συνηθίζεται για λόγους περισσότερο οικονομικούς. Σε ξένα χωρικά ύδατα υποχρεούνται τα πλοία να φέρουν, παράλληλα, στον κύριο ιστό την εθνική σημαία της Χώρας, τα ύδατα της οποίας και διαπλέουν. Σε περίπτωση διασταύρωσης πορείας εμπορικού πλοίου με πολεμικό πλοίο (ανεξαρτήτου εθνικότητας) το εμπορικό οφείλει να επιτρέψει προτεραιότητα και να αποδώσει πρώτο τον επιβεβλημένο ναυτικό χαιρετισμό υψώνοντας τη σημαία του στον κύριο ιστό.
ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΛΟΙΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΝΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ .....
Σε ξένα χωρικά ύδατα υποχρεούνται τα πλοία να φέρουν, παράλληλα, στον κύριο ιστό την εθνική σημαία της Χώρας, τα ύδατα της οποίας και διαπλέουν
ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου