Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

"Έλα ρε πού είναι είδηση η απόλυση του πουθενά του Άρνεσεν" !

Χαφιεδίζει ο Φώτης Μακρίδης

Περιμένω να διαβάσω στο makpress, την είδηση για την λύση της συνεργασίας του Φρανκ Άρνεσεν με τον ΠΑΟΚ ...τίποτε ! Κοιτάω, ξανακοιτάω, τίποτε. Ε, με έφαγε η περιέργεια ρε παιδιά και πήρα τηλέφωνο τον αθλητικό μας συντάκτη, 

που όπως ξέρετε είναι της "οικογένειας" του ΠΑΟΚ. (άλλη μαλακία κι αυτή με την "οικογένεια". Από πού κι ως πού είναι "οικογένεια" κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες φίλαθλοι μαζί με αμειβόμενους πλουσιοπάροχα Αφρικανούς, Νοτιοαμερικανούς κλπ παίκτες, Ολλανδούς διευθυντές, Ρώσους λογιστές, Κροάτες προπονητές κλπ. ;;;)


Του λέω "ρε Μάκη, μόνο εμείς δεν έχουμε την είδηση για τον Άρνεσεν, τι συμβαίνει, έπαθες τίποτε;"

Και μου λέει ο Μάκης, με τα 30 χρόνια εμπειρίας γύρω από τα παοκτσήδικα θέματα:

"είσαι άμπαλος ρε μικρέ; είναι είδηση ότι έφυγε ο τίποτας που δεν έκανε τίποτε; έχεις δει να γράφω ποτέ για τον Άρνεσεν; Πέρασε και δεν ακούμπησε, σε 6 μήνες δεν θα τον θυμάται κανείς".

Σηκώνω τα χέρια ψηλά, δεν είμαι ειδικός, αλλά νόμιζα ότι αυτός αναδιοργάνωσε τον ΠΑΟΚ, τον έβαλε σε μοντέρνα Ευρωπαϊκά πρότυπα, ήταν μεγαλοδιευθυντάρα με τεράστια εμπειρία κ.ο.κ.

Πάλι με γείωση ο Μάκης : "τρίχες" μου είπε κι έκλεισε το τηλέφωνο !

Αναδημοσίευσα τη συνομιλία χωρίς την άδειά του Μάκη κι ελπίζω να μην δημιουργώ πρόβλημα σε κανέναν, αλλά επειδή όντως είμαι "άμπαλος" κι επειδή βαρέθηκα τους σαχλαμάρες τους πολιτικούς, είπα να γράψω κι εγώ τη μαλακία μου για το όπιο του λαού !

Φ.Μ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου