Πολλοί από σας -ιδίως αν είστε επαγγελματίες-, θα έχετε γίνει ήδη αποδέκτες κάποιου τηλεφωνήματος από υπάλληλο τράπεζας, που με μπερδεμένα λόγια, προσπαθεί να σας πουλήσει κάτι, χωρίς να το ...
λέει ξεκάθαρα.
Την αρχή κάνει η Τράπεζα Πειραιώς, που ξαμόλησε τους υπαλλήλους να βρουν πελάτες για POS, για ασφάλεια σπιτιού όσων έχουν στεγαστικό δάνειο και άλλα "προϊόντα" και προφανώς θα ακολουθήσουν και οι άλλες τράπεζες.
Το "υπαλληλήκι" στην τράπεζα αλλάζει μορφή και γίνεται περισσότερο "πλασιεδιλίκι" σε εφαρμογή του δόγματος "δεν περιμένουμε τον πελάτη, πάμε εμείς και τον βρίσκουμε".
Βεβαίως, αυτό δεν πολυαρέσει στους υπαλλήλους, που δεν είχαν όνειρο να γίνουν πλασιέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου