Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Η Μαίρη Χρονοπούλου σε αναπηρικό καροτσάκι απαντά στον φασίστα Λάκη Λαζόπουλο

«Όταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα. Αυτό το θεωρώ παράνοια», είπε στο Τσαντίρι του, πριν λίγες εβδομάδες, ο Λάκης ...
Λαζόπουλος, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων.

«Έκανα μία προσωπική εκτίμηση, ότι στο συγκεκριμένο πρόσωπο ένα ατυχές περιστατικό στη ζωή του, λειτούργησε ως ένας μοχλός εμμονικής αντίληψης και περιφοράς ιδεών, οι οποίες έχουν φέρει την ανθρωπότητα σε απόγνωση...Ακόμα και τώρα μετά τις εξηγήσεις μου, σας ζητώ όχι μία, αλλά χίλιες συγγνώμες», είπε αργοτερα ο ίδιος.

Ωστόσο, η Μαίρη Χρονοπούλου, η οποία έιναι καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι, φάνηκε ιδιαίτερα ενοχλημένη από τη δήλωση του Λάκη Λαζόπουλου.

«Θα μιλήσω όπως θα μιλούσε οποιοσδήποτε άνθρωπος που είναι καθηλωμένος σε αμαξίδιο, όπως είμαι και εγώ: δεν θα κρίνω τίποτα, ούτε θα επικρίνω. Απλά ένιωσα άβολα όπως και πολλοί ανάπηροι», είπε η μεγάλη κυρία του ελληνικού κινηματογράφου στην εφημερίδα «Freddo». Και συνέχισε: «Αδιαφόρησα για τη συγκεκριμένη δήλωση. Κανείς δεν ξέρει αύριο αν θα είναι ο ίδιος σε αμαξίδιο. Μόνον ο Θεός το ξέρει αυτό. Εγώ είμαι καθηλωμένη 15 χρόνια».

Έτυχε να δει την επίμαχη εκπομπή; «Το είδα μετά που το έπαιξαν τα κανάλια. Αναφερόταν στον κ. Σόιμπλε, αλλά δεν νομίζω ότι ο κ. Σόιμπλε έχει ΄΄καθηλωμένο μυαλό΄΄. Έχω δει φωτογραφίες του Σόιμπλε όταν ήταν νέος και ήταν πανέμορφος, ενώ είναι και μεγάλο μυαλό. Η αναπηρία και το αμαξίδιο μπορούν να συμβούν στον καθένα στην πορεία της ζωής του. Δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή... Βλέπεις εγώ να τα έχω χαμένα επειδή είμαι σε αμαξίδιο; Μήπως δεν έχω σωστό IQ; Πραγματικά αδιαφόρησα εντελώς με τη συγκεκριμένη φράση του Λάκη. Ο καθένας έχει την άποψη του. Κρίνει όπως νομίζει και κρίνεται όπως νομίζουν οι άλλοι. Άλλοι αδιαφορούν όπως εγώ, γιατί ξέρω το δικό μου IQ και τη νοημοσύνη μου. Είμαι σε αναπηρικό καροτσάκι. Και τι έγινε δηλαδή; Ούτε τα έχω χάσει, ούτε εμμονές έχω», είπε η Μαίρη Χρονοπούλου.

Είναι φίλος της ο Λάκης Λαζόπουλος; «Απλά τον ξέρω. Όχι φίλος μου», απάντησε η Μαίρη Χρονοπούλου.

Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου