από τον Στέφανο Σωτηρίου,
ιστορικό - συγγραφέα
-Α-
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Αποσπασμα, που αναφέρεται στο Βυζάντιο κατά τον 7ο αιώνα μ.Χ.
…Οι φήμες περί ευκόλου και πλουσίου λείας, είχαν κατακλύσει ολόκληρο τον αραβικό κόσμο. Η πληροφορία για τον πλούτο των περιοχών του Βυζαντίου (της Ευρώπης σήμερα και ειδικα της Γερμανιας που δινει επιδομα 750 Ευρω κατ΄ατομο), την εύκολο καλλιέργεια, την ύπαρξη πλουσίων νομών, ητο φυσικό να εξάψει την φαντασία των Αράβων […], άνοιξε η όρεξη όλων εκείνων, που η σκληρά πραγματικότης την Αραβικής Χερσονήσου καταδίκαζε σε συνεχή πενία, στην πείνα. Ολόκληραι φυλαί ετοιμάζοντο να μεταναστεύσουν, να εγκατασταθούν στα πλούσια εδάφη. Όνειρα πλούτου κι ευκαιρίας πλάθονται από τους Άραβες. Όσοι φεύγουν δεν έχουν σκοπό να ξαναεπιστρέψουν….. ….Ο Μωάμεθ τα πρώτα χρόνια κατάργησε την “Ράντζα”. Αργότερα όμως την επέτρεψε μόνο εάν αυτή κατευθύνετο εναντίων αλλοθρήσκων…” (Ράντζα= λεηλασία, που για τους Άραβες ητο δείγμα ανδρείας και περηφάνειας).
Από το βιβλίο του Dr Arshad Momeni ( Ιρανός καθηγητής ιστορίας) ”ΙΣΛΑΜ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ, ΒΙΑ”, σελ 31, αφοί Κυριακιδη, 1997, Θεσ/νικη
.**************
-Β-
ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Όπως ειδαμε παραπανω, η μετανάστευση οφείλεται ΚΥΡΙΑ στο ότι τα μουσουλμανικά κράτη (τα πλεον άνυδρα και άγονα στον πλανήτη) διπλασιάζουν τον πληθυσμό τους κάθε 25 χρόνια και δεν εχουν με τι να τον θρέψουν και μόνο δευτερευόντως στους πολέμους. Και τους στελνουν για μονιμη Ράτζα στην δική μας πατριδα και στην άλλη Ευρώπη!
Εχουμε πολλακις ακουσει ότι οι πολεμοι του 21ου αιωνα θα γινονται για το νερο και για τα τροφιμα. Αν καποιος νομιζει ότι υπαρχει νερο στην Σαχαρα και στην Αραβικη Ερημο, για να θρεψει τα 12 κατά μ.ο. παιδια κάθε μουσουλμανικής οικογενειας, νομιζω ότι σφαλει. Σφαλει κι εκφραζει γνωμη παροτι δεν γνωριζει ότι στην Αφρικη υπαρχουν 400.000.000 ανεργοι, κυριως νεοι, η πλειονοτητα αυτων Μουσουλμανοι.
-Γ-
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Η πολιτικη «Ανοικτα Συνορα» και τα σοβαρα ψευδη που λεει η κυβερνηση στον ελληνικο λαο , όπως:
Α) Προκειται για προσφυγες, το 80% από την Συρια, την ιδια στιγμη που οι αρχες των Σκοπιων, την Σερβιας, της Κροατιας, της Σλοβενιας της Αυστριας… (Διαβαζα τις εφημεριδες τους γνωριζοντας τις γλωσσες) μετρουσαν μονο 38 με 40% προσφυγες και ολους τους αλλους Λαθρομεταναστες (Τον τελευταιο καιρο και ο κ. Μουζαλας το αλλαξε το παραμύθι, λεγοντας ότι πλεον οι προσφυγες είναι μειοψηφία).
Β) Ειμαστε υποχρεωμενοι να τους δεχθουμε, διοτι προκειται περι προσφυγων… Μας υποχρεωνει ο ΟΗΕ! Πραγματι ο ΟΗΕ υποχρεωνει την πρωτη ασφαλη χωρα να υποδεχθει τους προσφυγες πολεμου. Και αυτή η χωρα, για τους Συριους, είναι η Τουρκια. Όταν μια βαρκα ξεκινησει από την Συρια, ασφαλως εισαι υποχρεωμενος να την δεχθεις. Όταν όμως ξεκινησει από ασφαλη περιοχη, όπως το Αιβαλι και η Αλικαρνασσός, τοτε δεν προκειται περι προσφυγων και περί υποχρεωσης. Ακομα και οι προσφυγες, όταν ερχονται με βαρκα από το Αιβαλι, αυτοματα μετατρεπονται σε Λαθρομεταναστες. Ετσι λεει ο διεθνής νομος του ΟΗΕ.
Και η Ελλαδα τι πρεπει να κανει; Μα να σταματησει την βαρκα στην νοητη συνοριακη γραμμη, να ρωτησει τι είναι και για που το’βαλαν οι επιβαινοντες και αν δεν εχουν χαρτια, να τους διαταξει να επιστρεψουν πισω. Να βαλει ακομα και τη μανικα και να τους ωθησει βιαια. Μονο αν τρυπησουν την βαρκα θα τους περισυλλεξει, αλλα και σ΄αυτή την περιπτωση ο αριθμος που θα εφταναν στα νησιά μας θα ηταν μικροτερος και από την άλλη θα περναγε το μηνυμα των κλειστων και φυλασσομενων συνόρων.
Γ) Μα δεν μπορουν να φυλαχθουν τα θαλασσια συνορα! Απαντηση: Μα δεν το επιχειρησαμε καν. Αποσυραμε το Πολεμικο Ναυτικο και βαλαμε το λιμενικο σε ρολο υποδοχέα. Από την αλλη, ακουσα καποιον πιο ειδικο επι του θεματος, τον τεως αρχηγο ΓΕΣ, κ. Ζιαζιά, να δηλωνει δημοσιως ότι το σφραγισμα των θαλασιων συνορων είναι πολιτικη αποφαση και ότι αν το Π. Ναυτικο παρει τετοια εντολη, είναι ικανο να σφραγισει ΑΠΟΛΥΤΑ τα θαλασσια συνορα! Αρα κι εδώ το προβλημα είναι η αρωστημενα ιδεοληπτικη, αβουλη και προδοτικη πολιτικη της κυβερνησης
Δ) Η πολιτικη «ανοικτων συνορων» εφερε αυτά τα δεινα αποτελεσματα. Εκατον 122 φυλες, από 122 κρατη του κοσμου, εισηλθαν στην Ελλαδα το 2015, συμφωνα με την καταγραφη που εκανε η αστυνομια. Η τηλεοραση των Σκοπίων (την οποια παρακολουθω) επαιζε σκηνες από την Ειδομενη, οπου καμια 100 ατομα διαμαρτύρονταν, κρατωντας δυο πανω που εγραφαν: «κυρια Μερκελ Βοηθηστε μας. Ειμαστε οι Σεισμοπαθεις Γκούρκας του Νεπάλ!!!».
Ενώ μια άλλη μερα ακουσαμε στα εγχωρια μεσα, για πνιγμο 37 ατομων από την Μιανμάρ, εξω από την Σάμο… Τι δουλεια εχουν ολοι αυτοι στην Ελλαδα; Γνωριζει ο κ. Μουζαλας που βρισκεται η Μιανμαρ και οι Γκούρκας;;;Ποιος τους αφησε να περασουν;
*************
Νομιζω ότι ο πολεμος για το νερο και την τροφη αρχισε. Ναι εχουμε Πόλεμο. Πρεπει να τον αντιμετωπισουμε με την δεουσα σοβαροτητα κι αποφασιστικοτητα, στα συνορά μας κι όχι στα κεντρα φιλοξενιας απροσκλητων Μουσουλμανων απ΄ολο τον κόσμο. Και κατι ακομα. Ολοι οσοι εμπλεκονται σε αυτή την πρωτοφανη συνομωσια σε βαρος του Ελληνισμου, πρεπει να δωσουν λογο στην Δικαιοσυνη!
Στεφανος Σωτηριου
Ο Στέφανος Σωτηρίου είναι ιστορικός μελετητής της ιστορίας των Νοτίων Σλάβων και των άλλων βαλκανικών λαών. Είναι ο συγραφέας δεκάδων βιβλίων και δοκιμίων για την ιστορία και τις σύγχρονες εξελίξεις στη Βαλκανική χερσόνηση.
ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ
Μακεδονικό, η επανάσταση ενάντια στη λογική. Η Μακεδονία στη νοτιοσλαβική ιστοριογραφία, Ελληνικη Ευρωεκδοτικη, Αθηνα, 1991ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ
Μειονότητες και αλυτρωτισμός, Ελληνική Ευρωεκδοτική, Αθήνα,1992,
Νεομάρτυρες στα στρατόπεδα συγκέντρωσης 1941-45 και 1991-95, από κοινού με τον Σεβασμιότατο Επίσκοπο Ερζεγοβίνης, π. Αθανάσιο Γέφτιτς,Αρμός 1995, Αθήνα
Έλληνες και Σέρβοι, Ιστορία των ελληνοσερβικών σχέσεων, Αρμός, 1996.
Οι βλαχόφωνοι του ευρωπαϊκού και του βαλκανικού χώρου, Πελασγός 1998, Αθήνα ( Με πρόλογο του τότε προέδρου της ΄Ενωσης Βλάχων Αλβανίας, Χρήστου Γκότση, Βουλευτή Κορυτσάς).
Μπροσούρα για το Γιουγκοσλαβικό: "Η ατέλειωτη τραγωδία των Σέρβων", 1992, 1999, έκδοση συλλόγου: "Βαλκανική ΄Ενωση Φιλίας".
Το αλβανικό εθνικό ζήτημα, Πελασγός, Αθήνα 2000, 2009, 2014.
Ο Ελληνισμός της διασποράς. "Οι Έλληνες της Ν.Α. Ευρώπης", Πανεπιστημιακό βιβλίο για το μάθημα Ελληνικός Πολιτισμός του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου,2001.
Εθνικό κεφάλαιο και εθνική συνείδηση, (Ιδιωτική έκδοση)2002,
Μεγάλη Ελλάδα, Κάποτε Έλληνες - σήμερα Έλληνες - για πάντα Έλληνες, Έρευνα για τον ελληνικό πληθυσμό της Σικελίας και της Νότιας ΙταλίαςΑθήνα 2004.
Το Μακεδονικό ζήτημα, Πελασγός, 2005 ( συμπληρωμένη επανέκδοση του πρότερου πονήματος).
Δημογραφικό και Λαθρομετανάστευση, εκδόσεις "Τήνος" , Αθήνα 2007
Πατροκοσμάς: Ποτέ την Κυριακή. Μυθιστόρημα γύρω απο την σημαντικότερη διδαχή του Αγίου για το εμπόριο της Κυριακής, Αθήνα 2008, εκδόσεις Αρμός.
Αλλαγή-Μεταφορά Πρωτεύουσας. Η μόνη ευκαιρία να γίνει κράτος η Ελλάδα, σχεδόν 200 χρόνια μετά την ανεξαρτησία της. Εκδόσεις Πελασγός, 2015, Αθήνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου